. Haha hij ging nogal hard en kon hem moeijlijk houden (lees plat door de bocht), maar het was wel echt leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Haha hij ging nogal hard en kon hem moeijlijk houden (lees plat door de bocht), maar het was wel echt leuk!
heb der zin in! ik ga nu lekker douche! 
en nu moet ik me dan maar verder de hele middag gaan vervelen.. Maandag ga ik weer springen als olga het goed vind dat ik de bak wat hindernis materiaal neerzet!
Morgen heb ik geschiedenis en vrijdag aardrijkskunde en dan EINDELIJK KLAAR en zondag naar SALAMANCAAAAAAAAAAAAAA!!
Dan zullen jullie mij en Baukje een weekje moeten missen omdat we dan heerlijk in het zonnetje in Spanje zitten!
Die bultjes zijn goedaardige 'tumoren' met één of andere moeilijke naam. het ontstaat eigenlijk netzoals kanker door een verkeerde celdeling maar wat Vick heeft is us niet schadelijk of gevaarlijk. Als het heel erg gaat groeien de komende tijd kan ze er wel last van krijgen (pijn) en dan moeten ze weggehaald worden maar als het ongeveer zo blijft kan het gewoon blijven zitten
We waren echt super opgelucht toen we hoorden dat het niks was, je gaat toch allemaal rare dingen denken.. vandaag waarschijnlijk er weer op voor het eerst sinds anderhalve week, BOMMETJEEEEEEEEEE!!

Nathaliia schreef:oké ik zal het je even helemaal uitleggen elise!
kijk, we waren 's ochtends weggegaan naar houten, iedereen was zenuwachtig enz. je weet wel hoe dat gaat, dus het was nou niet bepaald netjes op stal, 2 poetskisten stonden er, dekens lagen overal en volgens olga was het dus een grote bende, kon ze niet normaal de stallen doen, die heeft ze dus vervolgens ook niet gedaan van de carrousel pony's die dus weg waren.. toen we terug gingen naar stal, aangekomen in de kantine, kregen degene die daar kwamen een preek van ja jullie moeten je stal zelf maar doen, en jullie moeten de zooi maar is achter je kont opruimen, het was een grote bende, en daarom willen we dus bij de vergadering zijn, omdat het eigenlijk nèrgens op slaat.. is het nu een beetje duidelijk?
)
Hij heeft haar wel gemist hoor! Gisteren toen je moeder nog langs liep tijdens de springles waren zijn ezelsoren helemaal op Vick gericht!
vanaf morgen/overmorgen weer rijden.. FenDT schreef:Ja zekerrrr! ik ga nu even naar de manege, moet vandaag eerst longeren dus dat wordt een dolle boelvanaf morgen/overmorgen weer rijden..
maar ik ga eten doeeeeeei!
Yay!

Nathaliia schreef:hebben jullie dat topic gelezen, dat een meisje haar pony, pony van het jaar was geworden, en toen een paar stelletje jaloerse kleuters, die manen staart en voorpluk af hebben geknipt?!