Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jimb0o

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:30

Ja ik heb heerlijk gesprongen! Hij was de eerste 2 hindernissen nog aan het slapen, maar toen zag hij ineens het licht en kreeg die het op zijn heupen Haha! . Haha hij ging nogal hard en kon hem moeijlijk houden (lees plat door de bocht), maar het was wel echt leuk! Knipoog

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:36

joehoe! ben ik ook weer! ik heb ook lekker gereden, en als het allemaal doorgaat waarschijnlijk maandag weer springen! Haha! heb der zin in! ik ga nu lekker douche! Doei, doei

&NIEUWE PAGINA!!

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 09:08

Ben ik ook weer.Haha!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:59

yehes! ik had vandaag weer een boeiende school dag zeg! laatste 5uur vrij, dus ik had wèl 3uurtjes les, 1uur Biologie wat echt niets is, want je gaat eigenlijk alleen maar naar buiten, en dan 2uur dier... wat eigenlijk ook niet echt verrassend was vandaag! Huilen van het lachen en nu moet ik me dan maar verder de hele middag gaan vervelen.. Maandag ga ik weer springen als olga het goed vind dat ik de bak wat hindernis materiaal neerzet! Haha!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 13:06

Bonjourrrr! Laat ik me ook maar weer eens melden..
Ik zit nog steeds midden in mijn proefwerkweek. Vannacht 3 uurtjes geslapen en gisternacht 4.. Of ik moe ben? Nee joh! Dromen Morgen heb ik geschiedenis en vrijdag aardrijkskunde en dan EINDELIJK KLAAR en zondag naar SALAMANCAAAAAAAAAAAAAA!! Haha! Dan zullen jullie mij en Baukje een weekje moeten missen omdat we dan heerlijk in het zonnetje in Spanje zitten!

Ik heb trouwens goed nieuwe over Vickjooo Haha! Die bultjes zijn goedaardige 'tumoren' met één of andere moeilijke naam. het ontstaat eigenlijk netzoals kanker door een verkeerde celdeling maar wat Vick heeft is us niet schadelijk of gevaarlijk. Als het heel erg gaat groeien de komende tijd kan ze er wel last van krijgen (pijn) en dan moeten ze weggehaald worden maar als het ongeveer zo blijft kan het gewoon blijven zitten Lachen We waren echt super opgelucht toen we hoorden dat het niks was, je gaat toch allemaal rare dingen denken.. vandaag waarschijnlijk er weer op voor het eerst sinds anderhalve week, BOMMETJEEEEEEEEEE!! Rock-on, dudes!

Nou mijn bericht is wel weer lang genoeg, auf wieder hören und wens me succes met leren! Knipoog

Doei, doei

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 13:10

dat is mooi dat het niks ergs is! ja ze zal vast een bom zijn als je er bijna 2 weken niet gereden hebt hahaha, nou omdat je het graag wilde horen veel succes met leren!
Doei, doei

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 13:14

Dank dank dank dank Huilen van het lachen

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:29

he fenna fijn joh dat het niet kwaadaardig is en met rijden sucses he gewoon blijven zitten zegt olga toch altijd?
denk dat het wel meevalt met vicky mischien een paar vreugde bokjes.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 14:51

Nathaliia schreef:
oké ik zal het je even helemaal uitleggen elise!
kijk, we waren 's ochtends weggegaan naar houten, iedereen was zenuwachtig enz. je weet wel hoe dat gaat, dus het was nou niet bepaald netjes op stal, 2 poetskisten stonden er, dekens lagen overal en volgens olga was het dus een grote bende, kon ze niet normaal de stallen doen, die heeft ze dus vervolgens ook niet gedaan van de carrousel pony's die dus weg waren.. toen we terug gingen naar stal, aangekomen in de kantine, kregen degene die daar kwamen een preek van ja jullie moeten je stal zelf maar doen, en jullie moeten de zooi maar is achter je kont opruimen, het was een grote bende, en daarom willen we dus bij de vergadering zijn, omdat het eigenlijk nèrgens op slaat.. is het nu een beetje duidelijk? Haha!

Jups. helemaal. paasei..

Een poetskist is ook zooooooooooooooooo zwaar om op te ruimen he? .. ik word af en toe zoooo moe van die vrouw Gaaaap

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:00

CANADAAA WAS GAAAAAAAF voor degene die het nog niet wisten Lachen
Als je echt heel erg geintereseerd bent, dan moet je over een weekje of 3 maar ff het hele verslag lezen (waarschijnlijk 30 pagina's aan text Huilen van het lachen )

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 15:27

Fijn dat het niet kwaadaardig is Fen! Jim zal wel weer blij zijn als hij met zijn liefje de wei weer in mag! Ach gut Hij heeft haar wel gemist hoor! Gisteren toen je moeder nog langs liep tijdens de springles waren zijn ezelsoren helemaal op Vick gericht! Haha!
Succes met rijden en leren!

Ik ben echt blij, ik had gewoon een 10 voor mijn examentoets economie Bloos Nerd

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:12

Het is wel een dolle boel hier Hyper!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 19:21

Ja zekerrrr! ik ga nu even naar de manege, moet vandaag eerst longeren dus dat wordt een dolle boel Huilen van het lachen vanaf morgen/overmorgen weer rijden..

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:21

Jaaa, dikke partyy!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:22

FenDT schreef:
Ja zekerrrr! ik ga nu even naar de manege, moet vandaag eerst longeren dus dat wordt een dolle boel Huilen van het lachen vanaf morgen/overmorgen weer rijden..

veel plezier! ik ben vanavond manege vrij Huilen van het lachen Doei, doei

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:24

hebben jullie dat topic gelezen, dat een meisje haar pony, pony van het jaar was geworden, en toen een paar stelletje jaloerse kleuters, die manen staart en voorpluk af hebben geknipt?!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 19:26

Jaaa omg, echt erg! Die manen zijn dan nog niet een heel groot drama, een paard met korte manen staat ook wel.. Maar die staart helemaal kort! Het lijkt wel een mislukte poedel! Ach gut

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:30

nee inderdaad die manen kunnen nog wel, maar die staart, echt triest om hem zo te zien staan! er is nu een hele discussie op dat topic Huilen van het lachen maar ik ga eten doeeeeeei! Doei, doei

adante_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 19:46

hallo nee ik heb het niet gezien

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:17

Hey!

Ik ben net naar de AH geweest, voor een inloopavond om in de zomer te gaan werken daar, en iedereen word binnen twee weken terug gebeld, maar over mij waren ze zo positief dat ik meteen ben aangenomen Haha! Haha! Yay!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:34

Heee gefeliciteerd! Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:35

Dankjewel Haha!
Blijkbaar heb ik een goede Karma of zo Clown

Alleen... nu moet ik volgende week dinsdag tussen 6 en half 9 savonds contracten en dinges doen.. ik denk dus dat ik maandag ga rijden dan, maar zou jij aan elien kunnen doorgeven dat als ze zou willen, ze gewoon zou kunnen rijden?

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:37

Op dinsdag?

Leoontjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:54

Nathaliia schreef:
hebben jullie dat topic gelezen, dat een meisje haar pony, pony van het jaar was geworden, en toen een paar stelletje jaloerse kleuters, die manen staart en voorpluk af hebben geknipt?!

Hee ja ik heb hem ook gelezen egt triets vette jaloezie.
Egt iedereen op dat topic hair instansiens ofso.Tong uitsteken
Voor zijn staart zijn manen komen wel weer.
Maar vind het egt triest. Boos!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:26

Er zijn echt trieste mensen in de wereld...

@Carmen, ja, volgende week dinsdag, dan mag ze rijden. Ik ga maandag al, dus ze hoeven neit gereden te worden, maar als ze zin heeft mag ze ze gewoon pakken, of een van de twee, of whatever, moet ze maar ff kijken Lachen