Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Angelkisssss schreef:@ Marijk hoop echt dat mina toch wel weer snel gaat opknappen hoor!
Ik ga morgen ochtend weer ff paardje hobbelen.
Vandaag was het na het wandelen echt een stuk opgeknapt
Welk paard rij je nu dan?
Je reed ook altijd Merlin toch?

)!
Anders kom ik op het begin even kijken, alleen moet ik eerst even afzadelen. Misschien zie ik je na die les nog? Lijkt me wel leuk

Angelkisssss schreef:Rij je mee in de groepsles??
Jantine_ schreef:Marijke je hebt pb van me.
Nou mensen moet toch wel wat gaan vertellen. Sinds vandaag werk/help ik op handelsstal hfs stables. Het is de bedoeling dat ik daar 6 dagen per week help met de paarden beweging geven, voeren en verzorgen. Vind het erg leuk, eigenaren kende ik al en ik ben daar met twee andere meiden. (Dochter van eigenaar die heeft eigen paard) En nog een vriendin die er ook helpt

Ging nog niet echt super, maar het begin is er, wat een lekkerding zeg.

Weltrusten. Nog even douchen en slaapie doen. 
? _Fieke schreef:Bleeh morgenavond een avondje op stal met alle hulpen. Na me les als ik zo dood ben als wat![]()
sniesie schreef:_Fieke schreef:Bleeh morgenavond een avondje op stal met alle hulpen. Na me les als ik zo dood ben als wat![]()
Leuk joh Fieke! Ik vond het vorig jaar ook supergezellig, wij mogen de 20e weer.
Nou, huis opgeruimd, spullen klaargelegd dus bijna klaar voor de vakantie!!!
Morgenochtend nog wat lessen geven en zelf weer lekker rijden en dan nog de laatste stress...
Jantien, heb je een leuke verjaardag gehad? Je baantje is iig een leuk verjaardagscadeau!
Kelly, hoedt je maar want je hebt zaterdag Astrid in de les![]()
Vandaag de eerste foto's van de shoot gezien en ze waren gaaf! Wat is Appie toch een knapperd