Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus mogen we helemaal geen radio aan. Zo saai. Normaal 'zingen' we mee en luisteren naar het nieuws, en dan gaat de tijd tenminste vlot voorbij. Nu is het stil en kijk je temet iedere minuut op je klokje, zo schiet de dag echt niet op.

Vervelend he van die stomme scholieren. Wordt je niet gelukkig van een grote mooie Stace? 

En hoe was Bert? Je hebt je zeker kapot gelachen?
Nu moet ik van het weekend een nieuwe kopen want hij gaat niet meer dicht. En hij was nog half nieuw! Dit gaat wel van Whis haar zakgeld af!

).
Nou, volgens mij zijn ze verliefd. In stal doet ze of ze hem niet kan uitstaan maar als hij uit zijn stal gaat begint ze zich toch aante stellen zei Eef

Agossie, Whis is vlieft.
Dat zijn gewoon dé tekenen van verliefd zijn... 
(arme boom)

Miss_Montana schreef:Waar werk je dan eigenlijk aan IJp? Naast mijn school word ook gewerkt en ze hebben toetsweekEn hoe was Bert? Je hebt je zeker kapot gelachen?
Cassidy schreef:Beau, ik heb al drie keer nieuwe scharnieren voor mijn poetskist moeten halen, ik begin er niet meer aan. Stoffen tas voor alle borstels, en een wand opbergsysteen van Clinton, en that's it.

IJP!!!!
Maar zo'n bandje vind ik ook wel een goed idee hoor