Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:28

Pretty Steeeees!!! Mooi hoor Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:34

Stace heeft een staart Schijnheilig
Afbeelding

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:34

Zo, voor mij zit de werkdag er op, ik ga naar stal.

Kwam deze link tegen, en vond hem wel grappig. Ik heb hier een schokkerige verbindinge, bij mij draait ze met de klok mee, kunnen jullie haar van richting laten veranderen?

[LN] Draait ze links- of rechtsom?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:35

Mooie staart, maar vieze deken Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:38

Je houdt van bagger of je houdt niet van bagger he Haha!

Afbeelding

Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:38

Ik ga thuis even kijken als ik tijd heb. Ga nu mijn spullen pakken en naar huis Doei!

Idd, mooie staart Suus!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 17:39

Bij mij gaat die rechtom,
En ik heb een reclameonderschrift Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:00

Hai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier een spierpijnloos wezen aan deze kant van Bokt Haha!

Heb de link geprobeerd, de 1e keer draaide ze linksom en ik "kon haar rechtsom" laten gaan. De andere 2 keer draaide ze rechtsom, en het was voor mij onmogelijk om haar "om te draaien"

Heb vandaag echt een f*ckdag gehad. Staan we in een open bouw, een aanbouw van een middelbare school. Nu mogen we radio's normaal al niet hard aan hebben, anders lijdt dat teveel af ( ze hebben wel gewoon ramen waar de leerlingen de hele dag door naar ons kijken( denk zelfs soms dat ik in Artis werk!!)) maar nu hebben ze examen Koe dus mogen we helemaal geen radio aan. Zo saai. Normaal 'zingen' we mee en luisteren naar het nieuws, en dan gaat de tijd tenminste vlot voorbij. Nu is het stil en kijk je temet iedere minuut op je klokje, zo schiet de dag echt niet op.

Wat willen ze nou: wij op tijd klaar met de school, of al die leerlingen zo snel mogelijk weg. Als ze nog effe een jaartje blijven zitten, dan kunnen ze nog genieten van het nieuwe gedeelte!!!!!!!!!

Maar vanavond dus naar Bert en morgen helemaal niet naar stal, ben om 4 uur thuis en moet dan eten, achter de pc en om 6 uur alweer naar school. Die begint om half 7, wil nu wel eens op tijd zijn, en niet op het laatste moment binnenstappen. En ik moet nog wat boodschappen doen morgenmiddag.

En toen kwam er een kabouter met een grote fluit en die blies zo mijn verhaaltje uit............ Doei!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:07

Ach gut Vervelend he van die stomme scholieren. Wordt je niet gelukkig van een grote mooie Stace? Clown
Afbeelding

Veel plezier bij Bert! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 09:49

Ik heb me ook ingeschreven Go jij! Go jij!

Waar werk je dan eigenlijk aan IJp? Naast mijn school word ook gewerkt en ze hebben toetsweek Nagelbijten / Gniffelen En hoe was Bert? Je hebt je zeker kapot gelachen?

Nou, Whis heeft nu eindelijk geen last meer van een wit paard genaamd Tucker dat kijkt hoe ze eet (wat natuurlijk vreselijk is). Ze hebben een houten schot geplaatst tussen de 2 bij de voerbakken en die gaat tot de helft dus ze kunnen elkaar nog wel zien. Gelukkig weer een probleem uit de wereld geholpen Clown

Mooie Ava Suus *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:02

Whis heeft btw mijn poetskist gesloopt Nors opkijken

Ik hoorde gisteren krak en toen had ze dus het klepje waarmee je de poetskist afsluit eraf gebeten Verdrietig Nu moet ik van het weekend een nieuwe kopen want hij gaat niet meer dicht. En hij was nog half nieuw! Dit gaat wel van Whis haar zakgeld af!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:40

Ik ga lekker eten, heb honger en... Hmm zit tegen mezelf te praten... niet goed

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:32

Whis stelt zich aan, Stace vind Tucker heeeeeuul lief (oke die voelt zich aangetrokken tot elk mannelijk paard Huilen van het lachen ).

Stoute Whis! Hoe durft ze d'r poetskist te slopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:37

Ja, irritant Rolleyes Nou, volgens mij zijn ze verliefd. In stal doet ze of ze hem niet kan uitstaan maar als hij uit zijn stal gaat begint ze zich toch aante stellen zei Eef Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:40

Hihi ze stond laatst helemaal te flippen zonder d'r witte prinsenpaard. *LOL* Agossie, Whis is vlieft. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:42

Idd Lovers Dat zijn gewoon dé tekenen van verliefd zijn...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:53

Hihi Whis en Tuck zitten in een boom. *LOL* (arme boom)

Ik ga nog effies aan de poster van m'n PWS, heb volgende week dinsdag wetenschapsdag Rolleyes

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:16

Beau, ik heb al drie keer nieuwe scharnieren voor mijn poetskist moeten halen, ik begin er niet meer aan. Stoffen tas voor alle borstels, en een wand opbergsysteen van Clinton, en that's it.

Vanmorgen een leuke binnenkomer gehad (not). Ik kwam aan op mijn werk en werd al door de receptie opgewacht dat iemand van het managment me spreken wilde. Het ging om een offerte waar maandag al van was aangegeven dat hij dringend was (alleen niet doorgegeven naar ons of de afdeling verkoop). Bleek mijn collega (die gisteren vrij was) daar Dinsdag al een antwoord op te hebben gegeven, maar dinsdagavond om 8 uur kwam de klant terug met een aantal aanpassingen die met dezelfde offerte te maken hadden, alleen heeft de klant dat nooit tegen mij verteld. Ik ze dus behandeld als zijnde nieuwe offertes. Er waren 4 losse aanvragen (allemaal onderdeel van elkaar, ook niet aangegeven, daarvan heb ik er gisteren drie kunnen maken. Vandaag gaan ze blazen dat de offerte niet af is omdat deel 4 ontbreekt. Eh, ja? Ik ben echt niet helderziend, vertel het me alsjeblieft. En vanmorgen ging het met dezelfde vaart door. Aanpassingen op het antwoord van mijn collega van afgelopen dinsdag (antwoord dat ik dus niet gezien had), extra informatie die ik eigenlijk ook in mijn configuratie had moeten verwerken...

Het mooiste is, dat het hier om een nieuwe klant gaat. Blijkt bij navraag de klant goed te zijn voor misschien 300.000 Euro omzet op jaarbasis (lijkt heel wat maar is niet veel), terwijl ze voor miljoenen aan offertes aanvragen. Dat is al een reden om niet zo te gaan stressen, en 5 mensen tegelijkertijd op een offerte te zetten, terwijl er bestaande klanten zijn die goed zijn voor miljoenen aan omzet, en waar een persoon het op zijn sloffen kan redden.

Inmiddels zijn de gemoederen wat afgekoeld. Directe Managment is geinformeerd ovedr wat er is gebeurd en staat achter ons, en als er van bovenaf nog een keer brand wordt geroepen terwijl ze weten dat we met een minimum bezetting zitten (en zelf geen toestemming geven voor meer mankracht) gaat het bij mij toch het ene oor in en het andere oor uit. Hoezo Service Level Agreements van een half uur? Zorg voor minstens 10 man erbij, dan kunnen we de garantie geven dat ze met een half uur hun offerte op tafel hebben. Op dit moment redden we het met moeite in een uur of 8.
En wat het ergste is: degene van het hogere managment die zo heeft lopen blazen is tot een half jaar geleden mijn directe manager geweest. Hij weet hoe de boel hier draait, en hij weet dat we met onderbezetting zitten.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:22

Miss_Montana schreef:
Waar werk je dan eigenlijk aan IJp? Naast mijn school word ook gewerkt en ze hebben toetsweek Nagelbijten / Gniffelen En hoe was Bert? Je hebt je zeker kapot gelachen?

Op dit moment werk ik nier naast jou school; ik werk nl in ALkmaar bij het Jan Aerentsz College vlakbij Koedijk.

Bert was idd een heerlijke afwisseling na een saaie werkdag. Vanmiddag werd ik zelfs bijna van mijn trappetje afgeblazen door de wind....

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:24

Cassidy schreef:
Beau, ik heb al drie keer nieuwe scharnieren voor mijn poetskist moeten halen, ik begin er niet meer aan. Stoffen tas voor alle borstels, en een wand opbergsysteen van Clinton, en that's it.

Zo'n tas is idd handig.......als je een binnenstal hebt. Anders heb je een plateau-vijverpartij aan je stal hangen na een buitje Boos!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:26

Ik weet DE oplossing voor onderbezetting......: een stel dummies achter pc's zetten Clown Koe Clown Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:46

Da's een geniaal idee IJp, meer doen we toch niet Vork

Tjee Trudy! Wat een begin van je dag zeg! Gelukkig is het allemaal een beetje afgekoeld. Maar wat een onzin, jij kan het toch ook niet weten als jij niet geinformeerd word? Scheve mond

Ja die klippies, ze heeft een buitenstal dus de tas zal niet gaan. Maar ik zal even op zoek gaan naar een nieuwe als ze die hebben voor mijn poetskist. Wel irri, het geld gaat er al zo hard doorheen de laatste tijd, krijg ik ook nog eens dit Rolleyes

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:48

Beau wat dacht je van een sjorbandje om je kist? Die trek je aan en dan zit ie ook dicht. Die dingen liggen in de 2,50 euro bak bij een willekeurig tankstation, en ze zijn oersterk en veel te gebroken. En als je Whis zat ben kan je haar er aan oph..... (oh wat zeg ik nou!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:51

Bloos! IJP!!!!

Ja, het probleem was dat ik 2 seconden met haar staart bezig was en toen krak hoorde en dat dingetje zag vliegen. Maar ik ga haar gewoon even duidelijk maken op een vriendelijke manier dat klipjes niet eetbaar of speeltjes zijn Maar zo'n bandje vind ik ook wel een goed idee hoor Lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:03

Ik zei toch: wat zeg ik nou!!!!!!!!!!!