} Ik ga nu maar weer eens verder aan mijn suprise Daag:+: Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
} Ik ga nu maar weer eens verder aan mijn suprise Daag:+: 

dus dat was niet zn pretje, ik heb hem driekwartier gelongeert en nog niet moe
toen is mijn verzorgster nog gekomen en heeft geholpen met poetsen enzo vanaf zondag kan ze het alleen
AnitaJoeri schreef:Kaar de ruintjes hebben uur buitengestaan en Spetter is ook aardig uit zijn bol gegaan,haha hij had er echt zin in.Diddle heb ik vandaag op niks kunnen betrappen.Werk ze hoor.
...... en verder zijn alle paardjes heel gebleven en niet onder de oorlogswonden van Diddlepony??????? Die kleine zwarte dondersteen..........
. Ga eerst met Spetter even een rondje park fietsen met de banddage achter zijn benen
(werkt echt super) Hij zet zijn achterbenen al wat verder onder zijn lichaam en daarna krijgt hij een billenmassage
, met Blando ga ik morgenochtend weer skiles volgen
hahahahaha.......in een poging tot longeren
. Het blijft lachen hoor...blando leren longeren......
da's nie zo Fijn Ilse 
Falli schreef:Nou Champ is geholpen.. Het lag niet aan zijn wolfstanden maar hij heeft een infectie in zijn mond.. alles is dik aan de zijkanten daarom eet hij niet meer.. het zijn een soort blaren.. Er is wel 1 wolfstand getrokken en de volgende moet nog doorkomen dus die moet nog getrokken worden en er is een melktand getrokken en die heb ik! En ik heb hem ook gevraagd waarom hij nou perse naar de kliniek moest komen.. Champ is te druk en te snel afgeleid om het op stal te doen.. Hij heeft vandaag een overdosis verdoving gehad.. En hij bleef er maar tegen vechten.. Maar ja het is allemaal gelukt en vanavond mag hij weer mee naar huis!!!
ja ..
AnitaJoeri schreef:ben nassi aan het maken,ga nu ff eten

lekker gewerkt spettertjuh? 
zie je het voor je...... 

NuggT schreef:O, Ilse is er ook.
Gezellig.
vertel is wat