AnneB schreef:En ik ben klaar met m'n project7,5 voor m'n final report jippie
Ga nu m'n spullen pakken en naar stal, tot vanavond mensen
congratulations!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JackMo schreef:nou alles gaat door met het lease. maar ik stop met casan begin maart of april moet eff kijken hoe het loopt.
maar ken nog het weekend lekker rijden met hem. wat ik deze week niet heb gedaan nog beetje druk gehad en donderdag middag had ik hem gelongeerd omdat hij de dagen ervoor bijna niks had gedaan.
nou ik ga naar me mandje en lekker uitslapen en dan daarna naar stal toe.
JackMo schreef:hallo nou ik meld me oom maar eff hier lees meest alleen mee.
maar ik ben de verzorgster van casan.
maar klopt lida vandaag kwamen ze rijden die casan ga lease waarschijnlijk. ze aren maandag al geweest en zijn ze wezen longeren. maar ze zoude eind van de middag laten horen of het doorging of niet dus ben benieuwd. heb iedereval nog rio op zondag en maandag om te doen dus ben gelukkig dan niet helemaal paardloos bij verboon want vind het echt een leuke en gezellige stal.
Citaat:Gisteren heb ik balkjes gelopen en vandaag heb ik in de buitenbak uitgestapt en op het erf. Op een gegeven moment kwamen er 6 paarden in volle draf langs. Dat vond hij wel een beetje eng, maar hij was wel erg braaf. Johan zei dat het weer erg koud word
CharlyBrown schreef:Citaat:Gisteren heb ik balkjes gelopen en vandaag heb ik in de buitenbak uitgestapt en op het erf. Op een gegeven moment kwamen er 6 paarden in volle draf langs. Dat vond hij wel een beetje eng, maar hij was wel erg braaf. Johan zei dat het weer erg koud word
Hey wat goed van Replay (en van jou!!)
Brrr.. het is idd echt weer koud. Net nu ik de auto weer heb ingeleverd bij paps & mams.
Maaruh... wie is Johan???