Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 14:12

Ja :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:05

Volgens mij wel...
Hey Lin was jij gisteren met Siepje op de manege ofzo? Zag je paps nog en dacht een Fries te zien in de kleine bak door het kiertje van de deur toen ik les had, maar kon natuurlijk ook Laron zijn;)
Gisteren op Collin gereden, hij had erg zwaar met zichzelf:P Later werd die gelukkig was losser en kon ik heerlijk "de krant lezen" zoals Paul dat zegt

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:06

Ok mooi jo :)
Ik had vorige vrijdag strafkamp gehad van Arnold :P Maar achteraf wel blij mee :) Want leer er wel fanatieker van rijden...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:43

Ja dan leer je wel rijden ja. Je voelt het wel de volgende dag, maar het geeft ook wel een lekker gevoel als je hard hebt gewerkt:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:46

nouja had niet eens spierpijn ofzo, maar ik MOEST 5 rondjes galop ofzo, omdat ik zei van liever niet omdat knie pijn deed van vallen met schaatsen.. Maar de volgende dag deed mn knie wel verrot pijn.. Maarja, :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:01

oei als je last hebt van je knie moet je wel oppassen, dan vind ik het een ander verhaal dan wanneer je geen zin hebt. Nu forceer je het misschien wel:S

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:10

ach gaat wel weer over :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 17:50

Of niet;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:15

ah joh niet zo pessimistisch :P Hij zal er heus niet af hoeven :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:33

Niet? Zou toch leuk staan: een bovenbeen direct aan een onderbeen;)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 08:16

Sieb die is iedere dinsdag op de manege, want dan rijdt arnold m..
En vanavond is die er ook weer want rj ik m in de les :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:05

Jolien87 schreef:
Niet? Zou toch leuk staan: een bovenbeen direct aan een onderbeen;)

Kan je ook zo heerlijk mee rijden :Y)

Hoe gaat het nou weer met sieb lin? Beter nou zo met die begeleiding? :)

Nou ik heb vandaag dagje ov gehad hoor :\ Zou naar Den Haag... Eerst al 2 uur heen, 20min. tram... Uurtje expo, daarna 20min. weer naar CS, bedachten we dat we ook wel naar Scheveningen konden.. Dus half uur in de tram :P Komen we daar op t strand, konden we na een kwartiertje weer weg :P 30min. terug, wij rennen als mallen om de trein te halen, rijdt ie net weg :oo nouja allemaal aansluitingen gemist :P Uiteindelijk 15:20 uit den haag weg gegaan, en was 17:43 in zwolle :oo Was de bus net weg dus ik flink de sokken er in en maar gaan lopen, moest 18:00 beginnen kwam 17:55 binnen lopen :P Pfoeh! :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:06

Oei dat was me dan wel het dagje Lotte!

Ik heb donderdag n functioneringsgesprek bij Kruidvat omdat mn 6maanden contract 11 februari afloopt...Verwacht niet heel goed nieuws, aangezien ik best duur ben vergeleken met de rest;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 13:50

als je je werk goed doet scheelt het hoor ;) :P

Nou ik ga mezelf even bannen voor een paar uur, moet met school bezig :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:39

Dat doe ik zeker:) Maar laatst zei mn werkgever dat ik en nog een collega niet flexibel ben qua uren, aangezien ze liever wil dat ik onder schooltijd kom werken:S

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:00

Ik wil wel komen werken, maar school gaat voor, en zo denkt mn BL ook gelukkig ;) Kan het wel met m vinden :)

Zo, vanaaf op pebbs :) Was erg leuk :) Hadden les van Linda, die kan fijn lesgeven zeg! :) T zal toeval zijn, maar ik kreeg meer aandacht dan ik normaal krijg :o Pebbs liep helemaal lekker op t eind :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:13

Fijn joh Lotte:)
Had je smsjes nog gehad gisteren maar was bij Paul en heb geen btg opt moment. Wil je wel opgeven voor 1 feb. maar moet je ff zeggen hoe en wat;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:15

Hey Lin, heb je smsje gehad;) Heb wel zin om mee te gaan maar tijd is helaas wat anders:( Heb huis op de kop staan, grote schoonmaak:P En vind t beetje banketstaaf om halverwege de werkzaamheden weg te gaan hihi. Maar wil ander keertje wel weer mee:D

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:10

Zo, net met mijn vader naar Zwolle International gegaan, was een leuke avond!

Wouden we weer weggaan, stond onze auto echt helemaal ingeparkeerd door gasten van een bruiloft welke ook plaats vond in de IJsselhallen. Dus wij naar binnen, echt waar, wel 1000 man! Een turkse bruiloft was het, jeeeuujjj heb nog nooit zoveel mensen gezien voor een bruiloft! Éen grote dansende massa. Maargoed, mijn vader wat mannen aangesproken, alleen die spraken geen nederlands, dus maar een jonge gozer aan de jas getrokken, en die heeft het keurig laten omroepen (was ook een enorme band daar die muziek maakten) en binnen 3 minuten konden we vertrekken.

Linda is trouwens de dochter van iemand die bij ons op de manege werkt :)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:28

Oooowh dan heb ik jou misschien toch wel gezien Dymphke! :D Ik dacht al: "Huh, is dat Dymphke?" maar had ook niet goed gekeken ofzo... Heb je ook dat springen over 2m gezien?! Maf toch?!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:30

Ja haha ik was er inderdaad! Brilloos :P :Y) }:0 8-)

Ja woooohhh, over die 2 meter heen...iedereen ging los toen die Sjaak als eerste de 2 meter haalde! Ik vond hem wel de topper van de avond heur! Een jonkie, maar hij sloeg al die oude knakkers uit het veld! Volgens mij zit hij bij de junioren, dus kan je wel rekenen hoe oud die is. Maargoed, zo jong en dan al in het internationale deelnemers veld. Misschien één voor Londen 2012? ;)

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:35

Ja zie je wel, zonder bril! Hahaha nouja, dan weet je in ieder geval dat ik je niet expres genegeerd heb ;).

Ik vond die Sjaak ook het knapste op zijn paard zitten... die andere 2 werden voor mijn gevoel meer gered door hun paard dan andersom, hoewel het natuurlijk echt een hele prestatie is, zo springen. Als je je paard in de weg zit, tikt hij er zo een balk af... maar toch, die jonge jongen en dan zo netjes zitten en rijden en dan nog over 2 meter... ja, super!

Ik durfde ook niet zo goed te kijken hoor... de hele tijd met 1 schuin oog, voor de zekerheid...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:41

Haha :P ik deed altijd als ik het spannend vond, in de barrages enzo, mijn bril af :P . Maargoed, dat kon nu niet dus heb gewoon gekeken!

Hij zat er inderdaad verdomd netjes op. Mooi stil, meegaand, onafhankelijk, door een ringetje te halen!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:08

maar een hindernis van 2 meter en een parcours zit nog al verschil in ;)
Animo bij ons van stal heeft ook al 2 jaar 2 meter gesprongen op indoor meppel.. maer gaat toch echt niet naar londen ;)

Linda Hilbrands bedoel je als dochter? dat is de dochter van Marinus.. Vet aardige man.

Ik ben vandaga in Ermelo geweest over een instructeursdag van de FNRS. Was wel mooi :D

Zo nog ff me friesje longeren en dan eens lekker een avondje niksen :D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:51

Marinus is echt een topvent! :)
Wat linda zegt; 2m hindernis en een parcours is nogal verschil :) maar evengoed is 2m een enorme prestatie! :) Weet nog goed de reactie van Nynke na die 2m ;)

'was toch wel reuze hoog hoor!' :P