Meisje gebroken kaak, hersenschudding, gebroken jukbeen, tanden eruit, noem maar op. De eigenares van het paard wilde het dier daarna pakken, viel en brak haar voet..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Meisje gebroken kaak, hersenschudding, gebroken jukbeen, tanden eruit, noem maar op. De eigenares van het paard wilde het dier daarna pakken, viel en brak haar voet..
Ik had toen ook een keer bij het NK carrousel gezien hoe 2 mensen eerst ieder met 1 paard liepen (die daar gewoon op die stal stonden) en die paarden kregen het op de heupen en renden dus over 1 van die vrouwen heen
Was ook niet zo'n fijn gezicht.

Pluutje schreef:Ja, enig die paarden![]()
Tja, ik heb heel wat enge dingen zien gebeuren, moet ook zeggen dat ik niet meer zo'n held ben als ik ooit was

maar moest het eeven meedelen
Citaat:Cool zeg!!!! Waar staan die dan? En ga jij ze allemaal doen dan?

Myrtje_ schreef:Ze staan achter de Schellingwoudebrug.Citaat:Cool zeg!!!! Waar staan die dan? En ga jij ze allemaal doen dan?
Hé', zo penny ben ik niet
Nee, 1 van die 4. Hoe groot valt een D-pony eigenlijk?

Citaat:ohw manege de groot, daar kun je op bokt ook nog wel wat "leuke" verhalen over lezen geloof ik
Nandoman schreef:Hey, hallo daar!!
Wanneer ga je springen bij ons? Of gaat dat nu niet meer door omdat je Nanny wordt in Londen?
Nandoman schreef:Goed gedaan, Tinky! Misschien dat Alano iets van jouw africhtingskunsten kan leren?
Maar het is het zeker waard.
...ik heb je vast uit staan zwaaien