Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Wat zijn jullie allemaal verwend met Kerstcadeautjes!!!
Ik ook: ik mocht vandaag helemaal een uurtje naar Maisie! Wat ging dat uurtje snel om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben blij als het morgen is, dan mag ik wat langer heen!
Lekker geknuffeld???
.
voor me ventje
..
..
haha
..
lekker de gourmet aangezet 
haha..
..
..
en nog iets over een ruis ofzo, maarja ze zeiden dat het waarschijnlijk niets ernstigs was, maar voor de zekerheid moet ik een afspraak maken met de cardioloog

Hackie schreef:Kook niet, ga vanavond met de vroem vroem
Ik doe al die dingen als een Kerstboom enzo alleen maar voor Wes, want ik heb er zelf helemaal niets mee
! Alleen voor het eerst nu wel met 1 januari, want dan is Maisie jarig
Shenavallie schreef:Alleen voor het eerst nu wel met 1 januari, want dan is Maisie jarig
tjaan_ schreef:nou heb vandaag een uitrijdeken gehadvoor me ventje
..
en een fotolijstje met 3 van die vakkies.. voor de veulen foto's van ferro..
een lipgloss in de vorm van een paardjehaha
en het geintje van vandaag was een heerlijke eetstok voor de konijntjes en twee heerlijke stukken koek vor de honden en nog een blik heerlijk kattn eten vaar uiteraard DE KAT..
erg geslaagde avond vandaaglekker de gourmet aangezet
mjam we hebben zoveel vlees dat we morgen weer kunnenhaha..
dat was het ga nu lekker slapen
morgen vroeg krantjes lopen..
nu op naar oud en nieuw
enne annique ik ga jou morgen ff bellen om een afpsraak te maken..
xxxxxx
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Alleen voor het eerst nu wel met 1 januari, want dan is Maisie jarig
Heej....Liquita is ook 1 januari jarig!!! Teminste....dat staat in haar paspoort. Haar echte geboorte datum is (helaas) niet bekend.
Maisie wil graag bowlen
Sanniiy16 schreef:alle paarden zijn op 1 januarie jarig
dan worden ze allemaal een jaar ouder!
Shenavallie schreef:Leuk! Kunnen we samen een feestje vieren, ha ha! Hou jij ook een partijtje?Maisie wil graag bowlen
!!! tjaan_ schreef:jaah ik heb hem vaker gezien..
als hij niet verkocht is heb ik er wel intresse in..
hou me maar op de hoogte:P:P
xxxxxx
Shenavallie schreef:Sanniiy16 schreef:alle paarden zijn op 1 januarie jarig
dan worden ze allemaal een jaar ouder!
Klopt, maar Maisie is echt op die dag geboren!