manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:21

Kweet niet hoe ver t rijden is...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:23

2,5 uur ofzo, is niet zo heel ver, maar dan moeten we weer extra vroeg weg, en je hebt zoveel gedoe, terwijl daar je plukt een paard van stal, lekker rijden, en je zet m weer op stal, geen gedoe met trailers en zooi wat je mee moet.......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 18:45

leuke foto mariek! Haha!

Tja Bar je moet het zelf weten. Je hebt een trailer dus je kan er heen. Ik weet alleen niet of ik t zou doen met een evt eigen paard.. Het is natuurlijk wel smorgens vroeg weg en in de trailer staan, even rusten maar waarschijnlijk best snel dan een tocht van 4 (?) uur (best zwaar terrein daar als ik de verhalen van Thirz en Mariekje hoor, en als ik de foto's zie.) Daarna heeft ze wel even tijd om te rusten, maar tog al snel weer die hele reis staan in de trailer. Volgens mij is dat toch wel een hele dag best inspannend dan. Ook die nieuwe indrukken dan enzo. Moet je zelf even beslissen Lachen Je kan ook gwoon een paardje daar huren. Gaan we allemaal op een huur-paardje, misschien ook wel leuk?
*foto's ondertussen ge-upload. Nog even een leuk verhaaltje van brouwen Haha! (zijn best wat foto's trouwens Nagelbijten / Gniffelen Als t je te veel is scroll je er maar overheen Haha!)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:06

waar blijven nou de foto's?????

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:21

De lesgroep van vandaag:
Afbeelding
En ja Voice bijt en is héél eng Clown Ze durfden beide niet dichterbij te komen, stelletje durfals!

En wij presenteren met trots:
Ons pas de deux team!
Synchroon naast elkaar..
Afbeelding
Vloeiend langs elkaar *hoort een serieus gezicht bij Clown*
Afbeelding
Tussentijds overleg "wat nu? wat nu? wat nu?"
Afbeelding
Bíjna botsing, maar met ons geweldige talent hebben we dit weten te voorkomen!
Clown
Afbeelding
(t zadel hebben we voor t gemak onderweg even neerkwakt op de stoel Schijnheilig )

Na dit gevaarlijke moment is besloten het team tijdelijk te ontbinden en individueel verder te trainen:
Afbeelding
Afbeelding
Voice en Anne: sneller dan t licht Hyper!
Afbeelding
Of.. nouja.. iig sneller dan de camera Vork

foeifoei Thiz, een opgetrokken hak! Knipoog *ja ben nog een beetje ondersteboven van de les Bloos
Afbeelding
zeg dat "vetklep" valt tog best wel mee?

Verdeeld rijden.. jaaa ja, bíjna! Tja blijft ook lastig hè ruimte zoeken in zo'n grote lege bak Vork
Afbeelding

Hoezo niet bergopwaarts galoperen? Tong uitsteken
Afbeelding
Whoes Nous, je haar danst!
Afbeelding
Ook Vanity aan de galop
Afbeelding

Thirz zocht het gevaar weer op en ging zonder zadel verder op Nous!
Afbeelding
Ze was egt super braaf toen trouwens! Knap paard!

Verder nog een aantal, erg bíjna scherpe *uch* foto's gemaakt van Nous
*de camera had lichtelijk moeite met het toch wel donker worden.. helaas!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hierbij willen we ook onze toeschouwer en geweldige steun Daniel bedanken Ja Super dat je er bij was! Haha!
Afbeelding
Hee en Nel, nog super bedankt dat ik op Voice mocht rijden Lachen Was erg leuk!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 21-07-07 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 19:22

whaha hee joh mariek Clown dat duurt ff bij mij Knipoog verhaaltje, foto's selecteren, verkleinen Tong uitsteken
Hier zijn ze dan eindelijk hoor Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 19:50

hehe, dat werd tijd, hahaha...... zijn leuke foto's niet allemaal even scherp....maar is ook lastig als je sneller bent dan t licht hahaha......
oh Nel, daniel is echt lief.....ga jij 8 augustus maar rijden, dan tut ik wel met daniel......hihi

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:05

whaha, niet allemaal even scherp? waar? Clown Nee, klopt. Beetje jammer. Maargoed wel een indruk hè Knipoog
en ik ben niet zo snel Vork dat weet je tog? *slak*

Jij ging gwoon rijden op Voice Knipoog Is leuk hoor *soms is ze wóest Tong uitsteken* nee is leuk Lachen gwoon doen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:11

neeeeee Hannah was vandaag de slak he.....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 21:17

Haha, de foto's zijn erg leuk geworden...vooral met het commentaar Haha! Maar met zn allen rijden is gewoon gezellie. Ben benieuwd hoe dat 8 aug gaat...als we nu al moeite met zn 3-en hadden om de bak te verdelen Clown

En Bar: je kan Shaar meenemen, maar de paardjes van daar zijn ook echt leuk hoor!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:15

hey Anne, weet je waar ik me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg over verbaas? je rijdt ZONDER CAP!!!!!!!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 22:22

Afbeelding

Hier nog een filmpje van zéér hoog niveau Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 00:10

He Mariekje: Gefeliciteerd!
Hartstikke leuk die dagtocht en zo, ik zou graag mee willen, maar ik denk dat, dat er voor mij niet in gaat zitten, kan niet zomaar weg met Daniël.

Nou Thirz, het niveau was zeker erg hoog bij het filmpje....
wel grappig!

Mn zus, belde gisteravond, ze was Martijn...(Paardoes...) tegengekomen in de AH en hij liep daar met zn vriend.... "Hoe weet zij dat het zijn vriend was" vragen jullie je vast af... Mijn zus kent zijn vriend en die is dus homo en hij had laatst gezegt tegen haar dat hij een nieuwe vriend heeft.... hahaha, hij is eindelijk uit de kast...!

Leuke foto's anne... Haha!

Ik heb nog foto's van Daniël...
Hij kan sinds vandaag zelf omrollen van rug naar buik.
Afbeelding
Lekker spelen in de tuin, op verjaardag bij oma.

Afbeelding
Hij is echt een boef.... Tong uitsteken

Afbeelding
mmmm, wat kan ik nu eens voor stouts doen...

Afbeelding
denk, denk, denk....

Afbeelding
Oohhhh wat zie ik daar voor moooois...

Afbeelding
Mama, ben je nog lang bezig met foto's maken?
M'n hoofd wordt een beetje zwaar..

Dat was het weer even.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 09:40

Zonder Cap mariek? Ik? Waar?
Hee verrek! je hebt gelijk! (sssst, die heb ik weggeshopt Knipoog )

Gaat zo t filmpje eens bekijken Haha! Ben benieuwd naar t niveau van de leiding Clown
Whaha, een erg stevige stapel matrassen Thirz Tong uitsteken ook egt ineens heel droog 1 van de kids "dat heb ik gefilmd" jij "ow, dat heb je gefilmd.." Clown haha, leuk Haha!
Ah, wat een lieve foto's weer Nel! Die met t handje zijn geweldig! Haha!

Hihi, die Martijn! Duurde ff, maargoed Tong uitsteken
Heeft Martijn ook lange bakkebaarden? Clown

De 8ste denk ik dat t 1 warboel wordt Clown Aan instructrice Neline om t zooitje ongeregeld dan een beetje veilig door de bak te begeleiden Knipoog Leuke taak hè Nel!
En er waren zat maten in de stad, maar weinig tot geen leuke. Dus heb maar niemand de groeten gedaan Thirz Vork
*Moest die gast trouwens ook nog weten toen we weggingen Mariek. Waar ik jou van kende Clown "van de manege" "Ow, van de paardjes dus" *meteen hobbelend door t cafe* Daarvan ja Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:01

Foto-bommetjes!! Cool

Bloos! wat zit ik scheef op vanity zeg! Dat voorover zitten moet juist, maar dat scheefzitten niet echt dus. Nous ziet er goed uit op de foto's! Het is zo'n heerlijk paardje he Lovers Nous moet eerst naar de hoefsmid voordat we weer op buitenrit kunnen met haar nel, misschien kunnen we alvast een dag afspreken na woensdag?

Heeel intelligent thirz Vork haha!

Geweldige foto's weer van Daniël! Echt een fotomodelletje Lachen

Ik kies vandaag eens voor een paardloos dagje! Ik heb van de week al 11× gereden, op 3 verschillende paarden, dus ik ben t beu! Vork Morgen weer een dag! En een rustdag vind Nous vast niet erg! en vanity ook niet.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:12

hehe, het is eindelij duidelijk, Martijn is homo, heeft lang geduurd maar toch..........doet me denken aan de chinees van gister anne, hihihi, vage types weer, en idd geen leuke, dus geen groetjes gedaan Thirz.

Nel, kan Wilco dan niet een dagje op Daniel passen, zodat jij lekker mee kan paardrijden, zou wel heeeel tof zijn als we met zn allen kunnen....
Welke datum komt nou het beste uit voor jullie, want daar moeten we ook ff naar kijken....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:10

whaha ja mij ook Clown vandaar de vraag over de bakkebaarden Vork
Blijf t flauw vinden dat jouw rooie shirt t niet even wou testen Tong uitsteken

De data *bladerd terug*
Tja voor mij t liefst die 27ste oktober. Dat valt dan in t weekend na mn stage. Kan ik in de vakantie alvast energie sparen en evt wat school stuff doen, lekkr weg en dan fris en fruitig aan de stage Lachen

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:35

Hoihoi!
Wat een verhalen weer! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar de belangrijkste dingen niet gemist geloof ik! Ik zag een hele hoop leuke foto's voorbij komen; Daniël is echt fotogeniek, Nel d'r eerste lesgeefactie op de Braamhof voorbij zien komen, Gijs en Beer meeting, Shaar als Alien, Kim d'r nieuwe auto (supertoffe kar!!): allemaal leuke foto's!
Balen Nel, dat je het niet hebt gehaald, maar ach; je moet nog 2 x zakken wil je mijn record verbreken Knipoog Het komt echt goed, geloof me! Cis zit lekker in Thailand en heeft het vooruitzicht naar Peru te mogen, echt supergaaf (en dan moet je ook nog even tussendoor naar Chester)! Marieke heeft d'r theorie ook binnen, op naar de praktijk! Jij geniet ook wel van je vakantie he Anne?
Verder kan ik zo uit m'n hoofd even niet zeggen (heb m'n agenda niet hier) of ik al plannen heb in één van de weekeinden die Marieke oppert voor de dagtocht, maar ik verwacht geen problemen. Lijkt me supertof!
Gijs heeft zich van een heeel andere kant laten zien bij Thirz thuis, da's duidelijk! Vandaag thuis was hij niet bij me weg te slaan en wilde hij alleen maar knuffelen en bij me liggen. Denk dat hij dus wel blij is me weer te zien. Hoorde van je mams Thirz dat Sim en Beer ook weer hun plekje hebben gevonden, dus eind goed al goed Lachen
M'n vakantie was supertof! Overdag prima weer, 's nachts nat (soms ook in de tent) en verder veel gewandeld, veel gezien, gekke mensen ontmoet (zoals in het vliegtuig), kortom: heb een toffe week gehad! Ik zal nog eens een paar leuke foto's plaatsen, als ik ze eindelijk ge-upload heb Knipoog
Toedels!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:58

Pfewww wat een drukke dag! Mijn wekker ging om 4.30!!! Wat een tijd Boos!
Maar we gingen dus met de haflinger carrousel naar Nederweert. Daar was het haflingerkeuring afdeling limburg.
Het optreden van de carrousel ging goed Haha!, ze waren allemaal erg braaf.
Daarna nog een L2 proefje gereden, Sharon liep erg braaf. Impuls was nog redelijk aanwezig en dat terwijl ik er toen al wel 2 uur en n kwartier opzat! Op een gegeven moment kwam de prijsuitreiking en ik was gewoon 1e met 202 (!!!) punten! Dus weer 2 winst erbij! Ben echt zo blij!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:13

Trouwens je vakantie klinkt echt super Bianz! Ben benieuwd naar de foto's!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 23:16

Gefelciteerd bar, echt goed!!!

Heej Bianz, alles goed?
Fijn dat je weer op bokt bent!
Laat de foto's maar komen hoor, we zijn nu toch al lekker op dreef!

Nou Mariekje ik ga het proberen om wilco een dagje te laten oppassen.
Maar het ligt er denk ik ook een beetje aan wat voor dag het wordt en wanneer.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:54

hey Bianz is er weer, vanavond lekker zwemmen, en natuurlijk bijkletsen, wil alles weten, vooral over de gekke mensen in het vliegtuig????

Zoals het er nu naar uitziet is denk ik 27 oktober de makkelijkste datum ivm anne dr stage en vakantie....dus misschien moeten we gewoon van die datum uitgaan?

doei doei

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 21:24

Ik ben al bijgepraat over t vage type in t vliegtuig, maar verder mis ik nog een héle hoop info! Haha! Dus Bianz, ik verwacht nog een heel uitgebreid verhaal Knipoog én natuurlijk foto's!
gelukkig had je overdag redelijk weer Lachen beetje jammer van dat natte snachts en in de tent Scheve mond Dobberde je toen op je luchtbed door je tent heen?
Haha de katten bij Thirz ook weer blij "pfffft, rust die kleine Gijs is weg" Ze waren wel flink onder de indruk van die kleine dan Bloos! En Gijsje nog steeds zo verschrikkelijk aanhankelijk Bianz? Of heeft hij de schade al weer in gehaald wat betreft aaitjes en aandacht van jou?

Zo Bar, doe je goed OK dan! toevallig ook nog foto's? we zijn nu tog bezig met het foto bombardement Vork Hoeveel winst heb je nu? *kijkt in je onderschrift* L2 + 9. Doe je nog steeds behoorlijk rap hoor! Nog 1 winst en je kan weer overstappen! (bij 10 tog?)

Ja Nel, wel zo gezellie met zn allen! Dus Wilco zegt alles maar af en past gwoon op Knipoog

Zwemse Mariekje en Bianz! *te laat vermoed ik, maargoed Tong uitsteken*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:26

Yup nog 1 puntje nodig voor het M1 Knipoog
Heb zondag wedstrijd en zaterdag 4 aug ook want dan zijn het de zeeuwse kampioenschappen. Dus die 2 wedstrijden rijd ik sowieso gewoon L2. Daarna wil ik de overstap maken naar het M1.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 21:32

haha precies Knipoog *dacht wel te weten dat t 10 was Tong uitsteken

Leuk hoor Lachen hoeveel wedstrijden heb je nu in totaal gereden om hier te komen?