Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je kan ook gwoon een paardje daar huren. Gaan we allemaal op een huur-paardje, misschien ook wel leuk?
(zijn best wat foto's trouwens
Als t je te veel is scroll je er maar overheen
) 
Ze durfden beide niet dichterbij te komen, stelletje durfals!
*

)

*ja ben nog een beetje ondersteboven van de les 

Super dat je er bij was! 

Was erg leuk!
dat duurt ff bij mij
verhaaltje, foto's selecteren, verkleinen
Nee, klopt. Beetje jammer. Maargoed wel een indruk hè
dat weet je tog? *slak*
Is leuk hoor *soms is ze wóest
* nee is leuk
gwoon doen
Maar met zn allen rijden is gewoon gezellie. Ben benieuwd hoe dat 8 aug gaat...als we nu al moeite met zn 3-en hadden om de bak te verdelen

)
Ben benieuwd naar t niveau van de leiding 
ook egt ineens heel droog 1 van de kids "dat heb ik gefilmd" jij "ow, dat heb je gefilmd.."
haha, leuk 

Aan instructrice Neline om t zooitje ongeregeld dan een beetje veilig door de bak te begeleiden
Leuke taak hè Nel!
"van de manege" "Ow, van de paardjes dus" *meteen hobbelend door t cafe* Daarvan ja
wat zit ik scheef op vanity zeg! Dat voorover zitten moet juist, maar dat scheefzitten niet echt dus. Nous ziet er goed uit op de foto's! Het is zo'n heerlijk paardje he
Nous moet eerst naar de hoefsmid voordat we weer op buitenrit kunnen met haar nel, misschien kunnen we alvast een dag afspreken na woensdag?
haha!
Morgen weer een dag! En een rustdag vind Nous vast niet erg! en vanity ook niet.
vandaar de vraag over de bakkebaarden 

Het komt echt goed, geloof me! Cis zit lekker in Thailand en heeft het vooruitzicht naar Peru te mogen, echt supergaaf (en dan moet je ook nog even tussendoor naar Chester)! Marieke heeft d'r theorie ook binnen, op naar de praktijk! Jij geniet ook wel van je vakantie he Anne?

, ze waren allemaal erg braaf.
Dus Bianz, ik verwacht nog een heel uitgebreid verhaal
én natuurlijk foto's!
beetje jammer van dat natte snachts en in de tent
Dobberde je toen op je luchtbed door je tent heen?
En Gijsje nog steeds zo verschrikkelijk aanhankelijk Bianz? Of heeft hij de schade al weer in gehaald wat betreft aaitjes en aandacht van jou?
Hoeveel winst heb je nu? *kijkt in je onderschrift* L2 + 9. Doe je nog steeds behoorlijk rap hoor! Nog 1 winst en je kan weer overstappen! (bij 10 tog?)
* 
*dacht wel te weten dat t 10 was 
hoeveel wedstrijden heb je nu in totaal gereden om hier te komen?