Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kowloon schreef:Men denkt niet zoveel, dat heb je met paardenvolk.....helaas hoor ik daar zelf ook bij....
*o/*
gaaf he hihihi
Big Party
johnvt schreef:Kowloon schreef:Men denkt niet zoveel, dat heb je met paardenvolk.....helaas hoor ik daar zelf ook bij....

ik weet zeker dat ik volgende week ook kan loeien
mijn stalletje is namelijk links achteraan naast de koetjes!
Fardos schreef:mensen neem morgen allemaal afscheid van Fardoswe gaan zaterdag ochtend om 10 uur weg !!!!!
Jee, het lijkt wel alsof we niks meer van Far gaan horen of zien, het klinkt zo droevig
Je gaat toch ook leuke foto's van Far op bokt zetten??
er staan in totaal twee paardjes op de boerderij! eentje daarvan staat nu tegenover haar! Serada schreef:Jee, het lijkt wel alsof we niks meer van Far gaan horen of zien, het klinkt zo droevig
Kowloon schreef:Anous, ik zou heel graag zondag ochtend onder jouw begeleiding (en die van Biz) met E een stukje mee het park in gaan.
Aan alle andere voor zondagochtend: Blijf thuis, sluit ramen en deuren, houdt u kinderen, honden en alles wat u lief is binnen. Een wilde hengst dwaalt door Middendelfland. Hopelijk met ruiter......
Lekker stukje scheuren in het park
De stal gaat voor iedereen dus open vanaf 12.00
dan hebben Loes en ik ruim de tijd in het park
!!!! dat lukt echt niet
!!! ik weet echt niet of ik hier goed aan doen
maar ja daar komen we snel genoeg achter toch
Connie haar paard staat op dit moment bij Evert de Jong in training en over een paar weken geeft hij een clinic in Pijnacker en een show op Prinsenstad.
Fardos schreef:Tuurlijk gaan jullie leuke foto's te zien krijgen
Ik vind het ook wel een beetje droevig want ik zal hem niet meer elke dag zien!!!! dat lukt echt niet
ik vind het nog steeds moeilijk!!! ik weet echt niet of ik hier goed aan doen
Fardos schreef:Tuurlijk gaan jullie leuke foto's te zien krijgen
Ik vind het ook wel een beetje droevig want ik zal hem niet meer elke dag zien!!!! dat lukt echt niet
ik vind het nog steeds moeilijk!!! ik weet echt niet of ik hier goed aan doen
Maar hij gaat het daar vast wel leuk vinden joh, kan hij 1 of 2 koters opvoeden
Serada schreef:Dit is de link van de stal waar ik vandaag geweest ben, Wauw... wat kan die man rijden zegConnie haar paard staat op dit moment bij Evert de Jong in training en over een paar weken geeft hij een clinic in Pijnacker en een show op Prinsenstad.
www.stoeterijdewoude.nl
Ik zag vanavond op de lijst van de strandrit dat er al veel mensen zich aangemeld hebben. Dat gaat de goede kant op, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
dan kom ik gewoon weer terug hihihihi
Ringo is niet bepaald een makkelijk paard en Connie mist door haar lichamelijke beperking nog wel eens de kracht en de conditie om hem goed door te trainen op bepaalde onderdelen. Hij komt zondag weer terug, dan heeft hij er twee weken gestaan. Je ziet echt de vooruitgang
Ireentjuh schreef:welke vrachtwagen gaat er mee en hoe gaat dat allemaal? zou ik eventueel wel met Evita mee kunnen om met haar te wandelen op het strand? (alleen als er plek over is in de vrachtwagen hoor!)

) kan galopperen!!!