Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fardos

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:22

nee hoor als ik eerder ben gooi ik H ff los en ik zal de liesbanden niet vergeten hihihi

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:23

Kowloon schreef:
Men denkt niet zoveel, dat heb je met paardenvolk.....helaas hoor ik daar zelf ook bij....

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:25

nou ik ga maar weer eens saai naar mijn nestje toe hihihi ben een beetje moe

Morgen word Lotte 5 !!!! *o/* gaaf he hihihi

Big Party

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:28

johnvt schreef:
Kowloon schreef:
Men denkt niet zoveel, dat heb je met paardenvolk.....helaas hoor ik daar zelf ook bij....

Ik denk eerder kaal John als het geschoren is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:29

nog even foto's van vandaag

ingeladen; waar gaan we nu weer naar toe?
Afbeelding

de combi waarmee john vanmiddag de weg onveilig maakte (als je daarbij optelt dat ik er ook nog naast zat....
Afbeelding

aangekomen en na even stappen op de laan en wat grazen om rustig te worden - in d'r stal!
Afbeelding

hmmm wa's dat?
Afbeelding

lekkur puh check mijn tong
Afbeelding

Afbeelding

zo, dat heb ik ook maar weer mooi gevonden!
Afbeelding

en beter een goede buur..... dan een verre vriend ik weet zeker dat ik volgende week ook kan loeien mijn stalletje is namelijk links achteraan naast de koetjes!
Afbeelding

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:30

Fardos schreef:
mensen neem morgen allemaal afscheid van Fardos we gaan zaterdag ochtend om 10 uur weg !!!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ga Far gewoon KIDNAPPEN, neehoor, hoop dat Far een goede plek krijgt waar hij van zijn oude en welverdiende rust kan genieten. FARRRRRRRRRRRRRRR, het ga je goed. Alleen jammer dat ik zijn geluidje niet mer zal horen tijdens het voeren.

FAR

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:30

Het is ziet er leuk uit, staat Jol daar nu alleen achter of zijn er ook andere paarden bij haar in de buurt?
Laatst bijgewerkt door Serada op 13-10-05 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:31

Ik had eigenlijk twee keer op de knop gedrukt, maar goed Jee, het lijkt wel alsof we niks meer van Far gaan horen of zien, het klinkt zo droevig Je gaat toch ook leuke foto's van Far op bokt zetten??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:34

hihi, ik zeg niets lin er staan in totaal twee paardjes op de boerderij! eentje daarvan staat nu tegenover haar!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:37

Serada schreef:
Jee, het lijkt wel alsof we niks meer van Far gaan horen of zien, het klinkt zo droevig

Lin, tijdens de voerbeurten zal ik hem niet meer horen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:45

Kowloon schreef:
Anous, ik zou heel graag zondag ochtend onder jouw begeleiding (en die van Biz) met E een stukje mee het park in gaan.

Aan alle andere voor zondagochtend: Blijf thuis, sluit ramen en deuren, houdt u kinderen, honden en alles wat u lief is binnen. Een wilde hengst dwaalt door Middendelfland. Hopelijk met ruiter......

Gezellie Loes Lekker stukje scheuren in het park
Wilde hengst met een koele kikker op pad,tja dan kan iedereen en alles verder maar beter binnen blijven. De stal gaat voor iedereen dus open vanaf 12.00 dan hebben Loes en ik ruim de tijd in het park

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:48

Tuurlijk gaan jullie leuke foto's te zien krijgen

Ik vind het ook wel een beetje droevig want ik zal hem niet meer elke dag zien !!!! dat lukt echt niet
ik vind het nog steeds moeilijk !!! ik weet echt niet of ik hier goed aan doen maar ja daar komen we snel genoeg achter toch

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:50

Dit is de link van de stal waar ik vandaag geweest ben, Wauw... wat kan die man rijden zeg Connie haar paard staat op dit moment bij Evert de Jong in training en over een paar weken geeft hij een clinic in Pijnacker en een show op Prinsenstad.

www.stoeterijdewoude.nl

Ik zag vanavond op de lijst van de strandrit dat er al veel mensen zich aangemeld hebben. Dat gaat de goede kant op, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan
Laatst bijgewerkt door Serada op 13-10-05 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:51

Fardos schreef:

Ik vind het ook wel een beetje droevig want ik zal hem niet meer elke dag zien !!!! dat lukt echt niet
ik vind het nog steeds moeilijk !!! ik weet echt niet of ik hier goed aan doen maar ja daar komen we snel genoeg achter toch

Jah ik denk dat het even tijd nodig heeft om dat goed te kunnen bepalen. Gaat Far daar wel onder de deken of laat je hem zijn eigen vacht ontwikkelen?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:53

Fardos schreef:

Als Far het niet leuk vindt daarzo, kom je maar gewoon weer terug met hem Maar hij gaat het daar vast wel leuk vinden joh, kan hij 1 of 2 koters opvoeden

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:59

Serada schreef:
Dit is de link van de stal waar ik vandaag geweest ben, Wauw... wat kan die man rijden zeg Connie haar paard staat op dit moment bij Evert de Jong in training en over een paar weken geeft hij een clinic in Pijnacker en een show op Prinsenstad.

www.stoeterijdewoude.nl

Ik zag vanavond op de lijst van de strandrit dat er al veel mensen zich aangemeld hebben. Dat gaat de goede kant op, ben heel benieuwd hoe dat zal gaan

Waarom staat Conny's paard eigenlijk bij hem in training? Ziet er wel sjiekdefriemel uit daarzo

Zal ik de vrachtwagen morgen maar gewoon gaan regelen voor 6 november, Lin?

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:07

dank je wel nous, dan kom ik gewoon weer terug hihihihi

ik ga proberen hem zoveel mogelijk eigen vacht op te laten bouwen maar als dat niet lukt gaat er gewoon een deken op
hoor!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:10

hoe laat ik mijn foto's gewoon zien in mijn profiel?? ik heb nu links staan zeg maar

ik ga nu echt naar bed hahaha ik weet dat ik het nog geen 5 keer heb gezegd maar goed ik ga maar gewoon hahaha
doeidoei

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:14

Jah "sjiekdefriemel " he Ringo is niet bepaald een makkelijk paard en Connie mist door haar lichamelijke beperking nog wel eens de kracht en de conditie om hem goed door te trainen op bepaalde onderdelen. Hij komt zondag weer terug, dan heeft hij er twee weken gestaan. Je ziet echt de vooruitgang

Ze krijgt daar ook zelf begeleiding tijdens de trainingen en ze lest daar nu 1 keer per twee weken. (volgens mij)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:18

Wat die vrachtwagen betreft, het lijkt me inderdaad wel goed om die alvast te bespreken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 09:45

welke vrachtwagen gaat er mee en hoe gaat dat allemaal? zou ik eventueel wel met Evita mee kunnen om met haar te wandelen op het strand? (alleen als er plek over is in de vrachtwagen hoor!)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:02

Ireentjuh schreef:
welke vrachtwagen gaat er mee en hoe gaat dat allemaal? zou ik eventueel wel met Evita mee kunnen om met haar te wandelen op het strand? (alleen als er plek over is in de vrachtwagen hoor!)

Dit is de vrachtwagen:
Afbeelding

Er kunnen in totaal 16 paarden mee. Ik ga vandaag de vrachtwagen reserveren. Kosten hangt af van het aantal personen die meegaan

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:17

Zo dat is nog eens een vrachtwagen!!!

Renee, ik denk dat Fardos een superbaas heeft dat jij dit voor hem doet!!! Enne, als het niet bevalt dan moet hij gewoon bij ons terug komen!!!!

En dan heb ik nog een superleuk nieuwtje (vind ik zelf tenminste haha)
Ik ben vandaag samen met Joke (zij op de fiets) voor het eerst alleen met Robin naar buiten gegaan!!!!!!
En, ik heb mijn eerste galopje gemaakt buiten met hem!!!!!!!!
Hij was gewoon heel braaf, wel wat druk na het galloperen maar toen heb ik gewoon Joke erop gezet, hihi! Nee hoor, we hebben gewoon halverwege gewisseld, Joke heeft ook nog een drafje en (ren)galopje gedaan en we weten nu dat hij prima (en hard! ) kan galopperen!!!
Ik ben supertrots op hem!!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:24

leuk joh maar ehm niet alleen super trost op hem maar ook trost op jezelf zijn toch?

gr

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:31

Gaaaf Eef!! Echt super!!
Dus je gaat nu ook met ons mee naar het strand??