Ja was niet heel handig want ze probeerden allemaal wel maar hingen met zn 3en best wel aan fancy en zodra die dan stilstond deed de rest het ook niet meer haha
Vandaag is sim weer niet meegeweest, we hadden nu ik op Maxima (zou eigenlijk Twoface worden, maar omdat sim niet meeging hadden we niet echt meer een voorop paard), heidi op Puck, Joen op Wolinka en Thanasi op Wanda
Was echt een leuke rit, paarden waren fijn en we hebben van alles gedaan. Meerpad, bochtenpad en de zandvlakte waarbij wanda dwars door de dichtbegroeide bomen ging ik zag thanasi bijna vallen dus ik NAAR ACHTER ZITTEN hij in slow motion weer recht zitten xD maar zag ook dat wanda hem ook wel een beetje opving, ideaal beginnerspaardje dus
EllaBellaah
Geplaatst: 10-07-12 22:14
mariekeoo schreef:
Poeee heftig dagje. nog geen 150 meter van mijn huis man doodgeschoten die ik kende
Pff ik word een beetje gek van mezelf op t moment! Zo druk in me hoofd met verhuizen en werken en kamp en nog 100 dingen :s Zo maar eens mijn bedje opzoeken en morgen lekker uitslapen!
even over die hoofdstellen, er worden hier op bokt hoofdstellen van 74,95 aangeboden voor 25 euro! Van Dobert! Nog nooit een paard gezien, zat ook nog helemaal in verpakking.
Een hoofdstel van dobert voor 25 euro die normaal 75 kosten? Ik heb wel eens met een neusriem van dobert in mijn handen gestaan die los al 150 euro kostte dus kan me niet voorstellen dat dat 'echte' hoofdstellen zijn Je kan makkelijk eentje via marktplaats of bokt kopen, zijn vaak ook soepeler dan een nieuw hoofdstel en als je een beetje goed zoekt kan je inderdaad een goed hoofdstel vinden die normaal heel duur zijn
Een tijdje terug was er bij het van der valk hotel in houten ook iemand neergeschoten, is hier ook echt heel dichtbij... Toen ik de dag erna (was 's avonds gebeurd) daar langs reed naar mijn werk zag ik nog van die witte tentjes staan, parkeerplaats was afgesloten brrrr...