Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:14

mntj schreef:
leuk is goed. daarna ben ik vast kaopot. kan je ook eens lachen

hihi, lijkt me leuk, kan er niet op wachten }>

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:15

ga zo nog maar ff bankhangen en hart van nederland kijken. morgen weer een ren en vlieg dag. hoop dat mams belt dat ze thuis is. dan hoef ik geen rekening te huoden met tijden.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:15

xan schreef:
mntj schreef:
leuk is goed. daarna ben ik vast kaopot. kan je ook eens lachen

hihi, lijkt me leuk, kan er niet op wachten }>

ja,ja dat zal wel./ haha

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:16

he. je hebt geopend. koekjes??? chips??? wijn???

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:17

ga. ff hangen.
diegiie

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:18

mntj schreef:
ga zo nog maar ff bankhangen en hart van nederland kijken. morgen weer een ren en vlieg dag. hoop dat mams belt dat ze thuis is. dan hoef ik geen rekening te huoden met tijden.

Is altijd weer lekker als ze naar huis mogen.
We duimen voor je.

Ik zie je morgenavond, kom ik weer mee lessen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:19

mntj schreef:

Uhhhh, heb ik wat gemist ?????
Of wil je gezellig langskomen en een wijntje drinken met chips enzo :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 23:20

mntj schreef:
ga. ff hangen.
diegiie

Ga ik ook doen.
Doeiiiiiiiiiiii

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:20

xan schreef:
winnitou schreef:
ja in de vorm van kilo's

Joh, die loop jij er tegenwoordig ook zo af met je stokken, en met het mennen :)

en met het niet chocola eten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:22

mntj schreef:
winnitou schreef:
[dan is je vertrouwen in zo'n opleiding toch ook weg. Moet je nu nog een andere keer heen

ja, ga in mrt naar de opendag dan maar.
a.s zaterdag kan ik niet.
dan is er ook. maar hij moet nog een jaar dus we hebben nog ff de tijd om te orienteren.

oh gelukkig maar anders sta je met je rug tegen het muur

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:25

xan schreef:
mntj schreef:

Uhhhh, heb ik wat gemist ?????
Of wil je gezellig langskomen en een wijntje drinken met chips enzo :D

je bent en blijft blond he. even boven aan de bladzijde kijken Xan

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:30

Baal zo dat mijn toilet nog niet voor elkaar is, zou teruggebeld worden door de woningbouw maar dat is uiteraard nog niet gebeurd.
In iedergeval heb ik een mooi gestuct plafond zonder vlekken maar is niet echt wit.
dus een lik verf is wel nodig. En dan de muren daar zitten ook bruine vlekken op.
Wacht morgenochtend nog even af en anders hang ik weer aan de telefoon, mogen ze een mannetje sturen om te helpen de kast weer op te hangen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:33

ik duik mijn bed in, welterusten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:34

hoi Liquita lekker gewerkt?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:35

ik ben weg

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 08:48

Heftig joh: vannacht stonden er twee auto's pal voor onze deur in de fik! Ik werd wakker door onafgebroken geclaxoneer en dacht (met het oog op onze niet zo snuggere buren) dat een van hen of vrienden van hen bezig waren. Ik wilde het eerst negeren, maar na enige tijd schoot ik m'n bed uit: "Welke broodmongool blijft er zo aandacht trekken!" -:(- Maar toen ik uit het raam keek, bleek het niet een van hen of hun vrienden te zijn, maar dat de beide auto's van een huis verderop helemaal aan het uitbranden waren! Meteen 112 gebeld, maar die bleken al op de hoogte te zijn en inderdaad: niet lang daarna arriveerde er een brandweerauto, gevolgd door een tweede. Ze zijn nog puur zo'n tijd bezig geweest en ik heb nog even buiten gestaan om met de getroffen buren te praten. Een van hun auto's is kortgeleden ook al mikpunt geweest van vandalisme en notabene duur hun eigen familie. Omdat er al langere tijd onenigheid is en - het zijn mensen van een andere cultuur - er al meerdere zaken hebben plaatsgevonden, zijn zij er sterk van overtuigd dat het dit keer ook weer een actie van hun eigen familie is. Ik kan me hun frustratie goed voorstellen, toen ze zeiden dat ze nu maar eens een actie terug moesten gaan ondernemen, maar ik heb ze toch geprobeerd wijs te maken dat niet te doen en dit met de politie af te handelen. Het duurde even voor ik weer de slaap te pakken kreeg, want ik was echt bang voor een enorme brandstof-explosie. Het is gelukkig snel en goed opgelost door de brandweer! ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:25

Zo Shen, da's inderdaad een hoop beroering midden in de nacht.
Kan me voorstellen dat je daarna niet makkelijk meer in slaap komt.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:55

Ben er helemaal klaar voor: zo dadelijk nog een extra keer naar stal, want de chiropractor komt voor Maisie (nog een vervolgbehandeling) en daarna door naar Brabant. Lekker een weekendje met de jongens naar de caravan van m'n ouders en morgen een dagje Duitsland. Heb er zin in! Morgenavond uit eten in Uden, tafel is al gereserveerd, wat wil een mens nog meer?! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:31

Shenavallie schreef:
Heftig joh: vannacht stonden er twee auto's pal voor onze deur in de fik! Ik werd wakker door onafgebroken geclaxoneer en dacht (met het oog op onze niet zo snuggere buren) dat een van hen of vrienden van hen bezig waren. Ik wilde het eerst negeren, maar na enige tijd schoot ik m'n bed uit: "Welke broodmongool blijft er zo aandacht trekken!" -:(- Maar toen ik uit het raam keek, bleek het niet een van hen of hun vrienden te zijn, maar dat de beide auto's van een huis verderop helemaal aan het uitbranden waren! Meteen 112 gebeld, maar die bleken al op de hoogte te zijn en inderdaad: niet lang daarna arriveerde er een brandweerauto, gevolgd door een tweede. Ze zijn nog puur zo'n tijd bezig geweest en ik heb nog even buiten gestaan om met de getroffen buren te praten. Een van hun auto's is kortgeleden ook al mikpunt geweest van vandalisme en notabene duur hun eigen familie. Omdat er al langere tijd onenigheid is en - het zijn mensen van een andere cultuur - er al meerdere zaken hebben plaatsgevonden, zijn zij er sterk van overtuigd dat het dit keer ook weer een actie van hun eigen familie is. Ik kan me hun frustratie goed voorstellen, toen ze zeiden dat ze nu maar eens een actie terug moesten gaan ondernemen, maar ik heb ze toch geprobeerd wijs te maken dat niet te doen en dit met de politie af te handelen. Het duurde even voor ik weer de slaap te pakken kreeg, want ik was echt bang voor een enorme brandstof-explosie. Het is gelukkig snel en goed opgelost door de brandweer! ;)

Zag de auto's vanmorgen staan, moest al aan je denken. toen ik terugkwam van de manege stond de politie er ook bij

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:33

Vanmorgen heeft Sproet de kar getrokken, ging heeeeeeeel goed. Wat waren we trots. Inge helemaal aan het glunderen (en ik bovenop de bok). Inge heeft wel achterop de kar gestaan. binnen kort moet ze er ook zelf aan geloven en de teugels in handen nemen. Maar ik zat volgens mij met een big smile op de kar.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:34

heb net de woningbouw maar weer gebeld, de opzichter was vandaag vrij... wordt maandag morgen teruggebeld,,,,, nou ben benieuwd

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 17:48

Ik heb vanmorgen weer een heerlijk lesje gereden :j . Het "gevoel" komt weer een beetje terug. Het is dat ik m'n rijjasje (nog) niet pas, whahhahaha.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 17:58

Nou is er gisteravond hier voor de deur weer een ruitje ingetikt van een auto van de buren. Precies op dezelfde plek waar bij onze auto op 2e kerstdag een ruitje is ingetikt. Loopt dus echt een gek rond hier -:(-

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-11 19:35

Heej Win...je olifant heeft hulp nodig!!! Hij is in de boom geklommen, maar durft er niet meer uit!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:45

LIQUITA schreef:
Ik heb vanmorgen weer een heerlijk lesje gereden :j . Het "gevoel" komt weer een beetje terug. Het is dat ik m'n rijjasje (nog) niet pas, whahhahaha.

pas je die van mij even