mntj schreef:leuk is goed. daarna ben ik vast kaopot. kan je ook eens lachen
hihi, lijkt me leuk, kan er niet op wachten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:winnitou schreef:[dan is je vertrouwen in zo'n opleiding toch ook weg. Moet je nu nog een andere keer heen
ja, ga in mrt naar de opendag dan maar.
a.s zaterdag kan ik niet.
dan is er ook. maar hij moet nog een jaar dus we hebben nog ff de tijd om te orienteren.
Maar toen ik uit het raam keek, bleek het niet een van hen of hun vrienden te zijn, maar dat de beide auto's van een huis verderop helemaal aan het uitbranden waren! Meteen 112 gebeld, maar die bleken al op de hoogte te zijn en inderdaad: niet lang daarna arriveerde er een brandweerauto, gevolgd door een tweede. Ze zijn nog puur zo'n tijd bezig geweest en ik heb nog even buiten gestaan om met de getroffen buren te praten. Een van hun auto's is kortgeleden ook al mikpunt geweest van vandalisme en notabene duur hun eigen familie. Omdat er al langere tijd onenigheid is en - het zijn mensen van een andere cultuur - er al meerdere zaken hebben plaatsgevonden, zijn zij er sterk van overtuigd dat het dit keer ook weer een actie van hun eigen familie is. Ik kan me hun frustratie goed voorstellen, toen ze zeiden dat ze nu maar eens een actie terug moesten gaan ondernemen, maar ik heb ze toch geprobeerd wijs te maken dat niet te doen en dit met de politie af te handelen. Het duurde even voor ik weer de slaap te pakken kreeg, want ik was echt bang voor een enorme brandstof-explosie. Het is gelukkig snel en goed opgelost door de brandweer!

Shenavallie schreef:Heftig joh: vannacht stonden er twee auto's pal voor onze deur in de fik! Ik werd wakker door onafgebroken geclaxoneer en dacht (met het oog op onze niet zo snuggere buren) dat een van hen of vrienden van hen bezig waren. Ik wilde het eerst negeren, maar na enige tijd schoot ik m'n bed uit: "Welke broodmongool blijft er zo aandacht trekken!"Maar toen ik uit het raam keek, bleek het niet een van hen of hun vrienden te zijn, maar dat de beide auto's van een huis verderop helemaal aan het uitbranden waren! Meteen 112 gebeld, maar die bleken al op de hoogte te zijn en inderdaad: niet lang daarna arriveerde er een brandweerauto, gevolgd door een tweede. Ze zijn nog puur zo'n tijd bezig geweest en ik heb nog even buiten gestaan om met de getroffen buren te praten. Een van hun auto's is kortgeleden ook al mikpunt geweest van vandalisme en notabene duur hun eigen familie. Omdat er al langere tijd onenigheid is en - het zijn mensen van een andere cultuur - er al meerdere zaken hebben plaatsgevonden, zijn zij er sterk van overtuigd dat het dit keer ook weer een actie van hun eigen familie is. Ik kan me hun frustratie goed voorstellen, toen ze zeiden dat ze nu maar eens een actie terug moesten gaan ondernemen, maar ik heb ze toch geprobeerd wijs te maken dat niet te doen en dit met de politie af te handelen. Het duurde even voor ik weer de slaap te pakken kreeg, want ik was echt bang voor een enorme brandstof-explosie. Het is gelukkig snel en goed opgelost door de brandweer!