Zooo ben ik weer! Moest meteen honderd pagina's bijlezen
Het paard is leuk! Ze heeft wel een iets andere rijstijl dan ik, maar dat is niet erg. Saar (zo heet het paard) staat nu nog 24/7 in het land maar komt van de winter naar binnen. Eerst heeft zij er even gereden en daarna ik. Er is een binnenbak, das wel beter want de regen kwam met bakken naar beneden. Wij zijn dan ook maar met de auto gegaan. Als ik het zou moeten fietsen ben ik denk 20 a 25 min bezig, dus is nog wel te doen.
Maar ze kan erg lekker lopen, das wel leuk. Ik heb ook een foto van dr gemaakt als bewijs dat ik er was Zou ik ff plaatsen zo Alleen komen er deze week wss nog 2 andere en volgende week maandag uiterlijk hoor ik het. Dus hard duimen!
Gewoon een KWPN'er. Ze is 11 jaar ondertussen. En ze kan best leuk lopen! Wel is ze soms een btj een bange poepert, dan probeert ze achter je te schuilen. En als ze met het rijden iets eng vind gaat ze rennen, maar dat heb ik liever dan dat ze raar gaan springen
Nee als je van het weiland naar de stallen toe loopt wil ze achter je gaan lopen want dat is natuurlijk veiliger En onder het rijden wil ze dan wel eens gaan rennen als het eng is
Haha ja idd! Ze vertelde dat dr vorige bijrijdster opeens gestopt is omdat Saar met dr aan de haal ging. Blijkbaar kan ze nogal trekken als je weer naar het land loopt...