Eindelijk nu thuis....pfffft. Honden had ik namelijk bij me en die kun je natuurlijk niet in de hete zon alleen in de auto laten zitten. In olie kunnen stoffen zitten die je hoorvlies laten oplossen. Herman had ook ene stukje staal in zijn oog en waarschijnlijk heeft de olie de deklaag opgelost (of zoiets), waardoor dat stukje heel erg aan de oppervlakte kwam te liggen en is gaan ontsteken. Dokter heeft nu dat stukje eruit gehaald en de onsteking ook. Hoe het kan en wat er precies was weet ik ook niet. Herman zit nu met pijnstillers en wit verband op zijn oog op de bank. Morgen mag het verband er af en dan moet hij zalf er in stoppen .
taverno
Geplaatst: 11-09-10 19:31
O bah,wat akelig voor Herman zeg.Wat voor olie heeft hij dan in zijn oog gekregen?En dan ook nog een stukje staal,brrr.
Ik heb hard gewerkt vandaag.Het was best druk maar ter afsluiting van de dag heb ik een super heerlijk buitenritje gemaakt met desiree en malvin.
Dees had Tence al uit het land gehaald toen ik op stal kwam dus dat was best lekker beginnen.
In het buytenpark op een heuvel liep een oude sok met ontbloot bovenlijf en een lichtblauwe onderbroek.Die kwam ineens uit de bosjes,zijn fiets had ik al zien staan en ook een plaid.
Het is nu nooit eens een lekkere jonge vent die zo uit de bosjes komt.
Hahahah geweldig Tav! Jammer idd dat het niet een knappe jonge man was haha
Ik ben vandaag sportief op de fiets naar stal gegaan, ben net weer thuis en ga nu denk even lekker een avondje lui bankhangen.. héérlijk
Nicam
Geplaatst: 11-09-10 22:36
@Tav Herman had arnicaolie in zijn oog gekregen. Tja...als dat aan je handen zit en je wrijft daarna in je ogen, dan gaat dat niet helemaal goed. Hij had zijn handen wel afgeveegd, maar blijkbaar nog een restje. Maar goed....alles is nu zijn oog uit, zijn oog zit er nog in, hij heeft pijn in zijn hoofd en oog, maar voor de rest gaat het goed.
Fijn dat je zo lekker buiten gereden hebt....alleen jammer dat de leuke kerels blijkbaar geen bosjesspringers zijn .
Kimbaie
Geplaatst: 12-09-10 09:49
@ nicollette: Dat klinkt niet best. Heel veel succes en wens Herman maar beterschap.
Kwam ik gister op stal, kom ik een oud-stalgenoot tegen van stal noord Aa. Dus ik naar haar toe.. "hee, sta jij hier nu ook". Blijkt ze er al vanaf juni te staan met haar pony Bruno. De pony die bij Tence in het land stond. Ik heb de pony totaal niet herkend, terwijl ik er vroeger zelfs op gereden heb. Dus gister even bij hem wezen kijken, hij is kleiner dan ik mijn gedachte had. Wel leuk om hem weer eens te zien.
Ed heeft me gister nog even geholpen met Venga's rotstraal. Die heeft het één en ander weggesneden en me even geholpen om het blauwsel op zijn voeten te doen. Erg fijn! Venga had er behoorlijk last van want hij liep aardig op eieren over het erf. Wel even gereden. In de bak was het gelukkig weer te doen. En.. we hadden elkaar op een gegeven moment weer gevonden qua rijden. In eerste instantie stond hij op spurtmodus.
nicollette: Dat is niet erg fijn zeg! Wens herman maar veel beterschap
Kim: hahah die staat er al echt heel lang. Ik heb altijd met hun op zilverster gestaan. En ook op bruno gereden. vind het wel heel erg jammer dat het nu afwachten is met zijn peesje
taverno
Geplaatst: 12-09-10 18:49
Ik heb nog nooit een paard met rotstraal gehad,ik zou eigenlijk ook niet weten hoe dat er uitziet.
Dat je bruno niet herkende zeg. Hij staat er toch al een poosje hoor.
Het was best nog wel even lekker aan het eind van de middag,Tence had vrij,ik heb al 3 dagen gereden.