Het spelletje van vorig jaar was toch met die schoenen? en dat met die kruiwagen ofzo
__Marloes schreef:
essie_blue schreef:
Haha nu ben ik wel heel erg benieuwd naar Mirthe
Haha Marloes, wij waren vorig jaar ook zo nieuwsgierig weetjenog Vooral na de verhalen over MA
Ik heb wel een gouden tip trouwens, neeem veel reservesleuteltjes van je slotje mee haha, want kijk dag 1 van kamp, of uur 1. Was ik mijn sleutel van mijn slotje kwijt en moest hij alweer doorgezaagd worden haha
Laatst bijgewerkt door Jill_ op 15-06-10 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Jetske
Geplaatst: 15-06-10 21:11
Zielig he
Zelfs onder het zadel is ie al in training ervoor ..
Laatst bijgewerkt door Jetske op 15-06-10 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat is dat voor idioot die zijn paarden dat leert?Belachelijk! Hoop niet dat die Marlous en die bonte mee gaan op kamp.. Die Marloes zag ik trouwens wel op de lijst staan.
Ik heb een heel mooi dobert hoofdstel . Dies echt super sjiek.
Ik heb een (geweldig ) zweepje van Döbert, maar het is zo duur, helaas. Ik wil niet zo duur, maar wel (heel) mooi
Snoekiej
Geplaatst: 15-06-10 21:32
Jetske_ schreef:
Ik zoek trouwens een mooi wedstrijd hoofdstel. Iemand ideeën?
Döbert
En wat een dierenmishandelaars hiero Gelukkig is mijn paard helemaal gelukkig met me, en hoeft ze niet van die achterlijke dingen te doen
Jetske
Geplaatst: 15-06-10 21:33
JorisDy schreef:
Wat is dat voor idioot die zijn paarden dat leert?Belachelijk! Hoop niet dat die Marlous en die bonte mee gaan op kamp.. Die Marloes zag ik trouwens wel op de lijst staan.
Ik heb een heel mooi dobert hoofdstel . Dies echt super sjiek.
Mijn naam schijnt ook lastig te zijn. Zat gistere aan de bar bij de kroeg. Meneerski heeft er wel even over gedaan om mijn naam te onhouden en goed uittespreken
Damelza
Geplaatst: 15-06-10 21:39
Jill_ schreef:
Ik heb wel een gouden tip trouwens, neeem veel reservesleuteltjes van je slotje mee haha, want kijk dag 1 van kamp, of uur 1. Was ik mijn sleutel van mijn slotje kwijt en moest hij alweer doorgezaagd worden haha
is het trouwens handig om een eigen kist mee te nemen?