Ja dat keken wij volgens mij net Heb ook iets met een haai gezien? Maar dat aws volgesn mij vanmiddag
MIJN HOOFD HAHAHAHAHAHA OP DIE EERSTE en die tweed ehahahah, ook echt winston kijken haha lies kijk jij ook?>
O over een jongen en die deed bij z'n moeder alsof er een haai aan d'r been zat, en toen bleken er daarna echt haaien te zijn
dit verhaal is echt zielig van die man en die tijger, hij heeft zich er echt knap doorheen geholpen zeg!
Ziet er wel goed uit op die foto zeg! Leuke houding, pony loopt lekker op zijn eigen benen. Fijn beeld, wel een tijd geleden geloof ik? hihi
Ik heb echt meest verschrikkelijke foto's van mij en macallan een hjele tijd terug, nooit online gezet, want toen kon ik hem echt niet rijden Zal even kijken hahahaha
Reformer schreef:Ziet er wel goed uit op die foto zeg! Leuke houding, pony loopt lekker op zijn eigen benen. Fijn beeld, wel een tijd geleden geloof ik? hihihaha ja, denk zo'n anderhalf jaar ofzo?
Reformer schreef:Ziet er wel goed uit op die foto zeg! Leuke houding, pony loopt lekker op zijn eigen benen. Fijn beeld, wel een tijd geleden geloof ik? hihiJa zomer 2008 Geen idee hoe ze nu loopt.. Heb al zo lang niet op d'r gezeten of d'r zien lopen..