Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

josewoos schreef:Goedemorgen
@ Kels, au! Klinkt pijnlijk! Heb jij dan ook niet dat je juist overal tegenaan stoot of zo? Ik heb dat wel, heb ik ergens pijn, dan word ik extra lomp geloof ik haha.
Nou ik ga weer, zo weer werken
merk alleen wel dat je dan pas voelt hoe vaak je eigenlijk je teen gebruikt of ergens tegen aan stoot inderdaad 
als ik m ergens verkeerd tegen aan stoot of me teen moet gebruiken (zoals met me brommer aan trappen
) dan voel ik m toch nog wel. Maar goed dat wordt ook al steeds minder 

maar is goed, ik heb zelf alleen nog geen stickie.

Gelukkig maakt Jip er niet zo'n bende van als hij met zijn bok. 

Gelukkig de laatste keer deze week.

'Wat doe jij nou?' Haha. 
Toen je zo aan kwam lopen. 'Wat doe jij nou?'
Snappie?
Ik zou me (als ik kan) wel opgeven.josewoos schreef:Voor mij persoonlijk:
Op zich lijkt het me erg leuk, maar dan moet er niet alleen van dat jonge grut komenIk zou me (als ik kan) wel opgeven.
Wat mensen misschien tegenhoud is het verkleden, ik bedoel, waarschijnlijk moeten ze een kleine bijdrage betalen aan het feest, maar ze moeten ook nog leuke kleding hiervoor hebben, dat heeft ook niet iedereen, dus moeten ze dat kopen/huren.
Moeilijk, moeilijk....
josewoos schreef:Voor mij persoonlijk:
Op zich lijkt het me erg leuk, maar dan moet er niet alleen van dat jonge grut komenIk zou me (als ik kan) wel opgeven.
Wat mensen misschien tegenhoud is het verkleden, ik bedoel, waarschijnlijk moeten ze een kleine bijdrage betalen aan het feest, maar ze moeten ook nog leuke kleding hiervoor hebben, dat heeft ook niet iedereen, dus moeten ze dat kopen/huren.
Moeilijk, moeilijk....

Dan hebben we zo ie zo al gezellig club bij elkaar! Iedereen uit dit topic natuurlijk.... TOCH MEIDEN?