Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Manon_S schreef:En ik had het weer erg leuk bij de paardjes.
Eigenaar moest snel werken dus ik was alleen met de paardjes.
Lekker gepoetst, en toen showhalster gepast bij beiden.
Stond hartstikke leuk bij ze. Alleen bij Dotje issie te klein, ze heeft nog een te klein koppie
.
Slash paste hem ook net niet maar het kan opzich wel.
Daarna even alles aangeveegt en netjes gemaakt en beetje opgeruimd.
Heb ze wat snoepjes gegeven en sneetje brood en toen nog even de manen doorgekamd en hun punkystaartjes opnieuw ingedaan.
Heb leuke foto's gemaakt met mijn mobiel van de dag.
Jammer dat mijn moeder mn camera mee heeft naar Turkije deze week, anders had ik betere foto's gehad, ach andere keer.
.
.

.
.
.
. 
. Dj69 schreef:Manon wat een onwijs lieve leuke foto,s
Geweldig.Lijkt mij genieten 2 van die schatjes.Super hoor.
We gaan onszelf
Lees andere keer wle weerbij
.
!
.
.
.
.
We hadden beide niet echt zin om te rijden, en Denise wilde graag leren longeren dus gingen we gewoon andere dingetjes doen. Eigenaren doen eigenlijk bijna niets met ze, alleen poetsen en rijden dus ze wisten helemaal niet hoe ze zou reageren op longeren, buiten lopen zonder stallion, trailers etc.
Eerst een groot stuk over de weg gewandeld met haar. Ze liep braaf mee. 
Stond madame me daar toch lekker te genieten van het water ! ze heeft de hele tijd braaf stil gestaan met de oortjes naar voren! Ze is helemaal gewassen en weer (nog) helemaal schoon. Daarna tijdje met haar gelopen tot ze droog was, ze was helemaal trots. Toen ze de weide weer in ging galoppeerde ze weer naar de andere toe en liep ze helemaal met haar staart omhoog om de anderen heen haha echt geweldig om te zien.