.Ik hoop voor je dat die boete meevalt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. Melanie_B schreef:Gvd ik ben aangehouden.. met de quad, geen helm, niet verzekerd, geen rijbewijs, minderjarig, dus wordt leuke boete.. toen nog mee in de politieauto, toen auto hier op 't erf bij erna.. draaamaaa... Straks gelukkig rijden, uitkijken dat ik dan ook geen boete krijg.
. Hoop dat de boete meevalt
Astor schreef:Hoe weet je dat zo zeker?
Want iemand die dat heeft gehackt moet blijkbaar Robin etc wel kennen
Had het in mijn pb'tjes met mel er ook al over. 

Ahtnamas schreef:Melanie_B schreef:Gvd ik ben aangehouden.. met de quad, geen helm, niet verzekerd, geen rijbewijs, minderjarig, dus wordt leuke boete.. toen nog mee in de politieauto, toen auto hier op 't erf bij erna.. draaamaaa... Straks gelukkig rijden, uitkijken dat ik dan ook geen boete krijg.
Oh mel dat was het eerste wat ik dacht 'ik hoop maar dat ze op privéterrein rijd'. Wijffie je weet toch dat dat alleen mag. Hoop dat de boete meevalt
Ik wist écht niet dat ik op de weg niet mocht.. want ik ging met tim ook over de weg.. dus wist het niet..
Weg al die ontspanning, op dat soort momenten ben ik hem nog niet goed genoeg de baas. 
Astor schreef:Vond je het wel leuk El? Had ik dinsdag ook als ik wat strenger werd ging hij minder fijn lopen en ging hij juist sterren kijken :p