Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisa_Caro schreef:Ha lieve mensen![]()
Ik had eergisteren aan Leone gevraagd of ik misschien 1 van de friezen mee mocht nemen als ik weer blokstage had, en zij zou het met Paulien overleggen..
Nu had ik vandaag aan Piet gevraagd of het mocht, en hij zij dat het mocht! En dan wordt het waarschijnlijk Oscar!
Lisa_Caro schreef:Ha lieve mensen![]()
Ik had eergisteren aan Leone gevraagd of ik misschien 1 van de friezen mee mocht nemen als ik weer blokstage had, en zij zou het met Paulien overleggen..
Nu had ik vandaag aan Piet gevraagd of het mocht, en hij zij dat het mocht! En dan wordt het waarschijnlijk Oscar!
Lisa_Caro schreef:Joyce je moet ff online komen ik kan zo niet met je praten, ik heb namelijk nog oude msn want ik kan die nieuwe nog steeds niet instaleren
Flurk schreef:Lisa_Caro schreef:Joyce je moet ff online komen ik kan zo niet met je praten, ik heb namelijk nog oude msn want ik kan die nieuwe nog steeds niet instaleren
aha dus jij hebt daar ook problemen mee?
waardeloos he?
Lisa_Caro schreef:Joyce je moet ff online komen ik kan zo niet met je praten, ik heb namelijk nog oude msn want ik kan die nieuwe nog steeds niet instaleren
Stef_Winston schreef:Als iemand nog goede redenen heeftkan ik dat nog proberen haha
Stef_Winston schreef:Vind ik ookGa zo nog even bellen
(ben nu bij m'n oma)
Stef_Winston schreef:Ik ga gewoon zeggen ja anders kwart voor 1Dat is ook wel goed
Nouja beter dan 10 voor half
want gelijk 1 uur is te lang :p kan ik altijd morgen nog bellen of ik toch niet tot 1 uur mag
x_sabine schreef:Hoelaat springen jullie dan ? :d