Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fionaa

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:32

3 PUNTENN binnen gehaald. Eerste proef 3de en de tweede proef 2de :)

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:43

Netjes Fioon, gefeliciteerd!

Whiiii heb 99.9% zeker een nieuwe auto gekocht :+:

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 22:05

Goedzo Fioon!

Wij hadden ook weer wedstrijd vandaag:

"Manège 't Oud Molenhof organiseert elke winter een aantal clubwedstrijden. Vandaag was de laatste in de reeks. We hadden 5 paarden meegenomen.

Stalruiter Maaike startte Cato en Esmeranda. Voor Cato was het de eerste wedstrijd. Deze bijna 7-jarige Saros-merrie, in eigendom van Mevr. Van de Moortel, liep een nette proef die nog wat groen aandeed. Met Esmeranda reed Maaike een goede proef met een paar heel mooie stukken, ze werden 2e in de E7.

Wouter reed Koraal bij de Junioren. Koraal liet heel mooie wissels zien en liep mooie scores bij elkaar. Ook Caroline Vande Velde reed met haar Kalme D een goeie proef.

Brecht verscheen met Ebiona en Aga-Khan in de baan. Ebiona liet zich goed zien en scoorde veel 8-en, een paar onervarenheidsfoutjes brachten de score terug tot 64% wat een 1e plaats betekende. Aga-Khan vond het allemaal heel spannend, Brecht had zijn handen vol maar kon toch overtuigende onderdelen laten zien.
Zsa Zsa BW had eerder deze week last van een nawerking van een vaccinatie en is zo niet mee gegaan."

Was blij met m'n paarden, minder blij met mezelf. Echt slordige afwerking, scheef halthouden, geen mooie AC-lijn pakken, kijkerigheid niet kunnen laten afvloeien dus ook geen nette hoeken kunnen rijden. Maargoed, weer heel wat om aan te werken dus.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:08

Goed gedaan Fiona! 't Zag er ook echt netjes uit, je eerste proef in elk geval (2e niet gezien...).

Voordeel is dat ik heel weinig in Zeeland bij mijn ouders ben dus zullen ze het idd ook niet snel merken als ik een tongpiercing laat zetten }>

Oeh wat reed je Zarah netjes! Wel idd nog echt een baby'tje om te zien ja. Ik had het idd ook rechtsom, niet langs de tribune willen maar ik heb het ook maar 3 of 4 keer geprobeerd er op en toen mocht ik niet meer van Caroline... Het is wel echt een paard wat vertrouwen in je moet hebben en denk dat het daar een beetje fout is gegaan want ik moest er in een keer op uit het niets...

Zal van de week eventjes foto's van Zenith dr op zetten die Kim vrijdag gemaakt heeft! Maar ik let wel op hoor wat hij zelf aanbied, nu is het gewoon een kwestie van kilometers maken en bevestigen wat hij al kent. Hij is met een half uur intensief rijden helemaal uitgeteld. Vandaag lekker 2 uurtjes buiten gespeeld in de paddock op de boerderij, maandag gaat ie sowieso altijd aan de longe en de rest van de week is het net hoe het mij uit komt. Probeer dan wel te rijden maar als allebei de bakken weer bezet zijn 's avonds en ik tot 9 uur moet wachten dan longeer ik liever...

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:32

Vandaag konden we weer niet roeien door ijs... Moesten op de ergometer, maar ik ben dus nu al een beetje geblesseerd.. Spier in mn kont die onder je bot door loopt is een beetje pijnlijk, dus morgen op zoek naar een fysio... Echt heeeeeel erg balen!

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 22:52

Je reed Zenithje trouwens echt netjes Maartje, leuke combi!
Met mij en Omara gaat het btw voor de geintresseerde ook steeds bter,
vooral de groepsles is echt een succes,
vinden het allebei echt fantstisch, gevalletje lol met je knol :+

Buhhh ik loop al weken te vertellen aan iedereen die het horen wil dat ik lekker niet geveld was door de griep en
nou is die epidemie zo goed als over en wie wordt er ziek?
Precies, Fabbie :(:)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 07:21

Ben benieuwd naar Zenith. :)
Leuk dat Omara goed gaat Fab! En beterschap!

_Naomii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:20

oke heel apart ik volg het topic gewoon nog maar ik ga niet overal tog op reageren ik plaatsten alleen een berichtje om te kijken wat jullie reactie hier op was hoor jullie gingen er zelf op door dus beetje apart dat ik daarop niet zou mogen reageren maaike

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 11:44

Naja, Maaike is niet de enige met deze mening hoor! Ik plaats ook niet veel, maar probeer toch wel op anderen te reageren en daarom reageren anderen ook op jou, daar is een forum voor! Als iedereen alleen maar zijn eigen verhaal verteld en niemand daarop reageerd is het hele idee van een forum weg toch? Kan je net zo goed een blog schrijven ofzo... maargoed...

Ik vind dat je Zenith ook netjes rijdt Maartje! Maar rij je Zanka nu niet meer dan? Vind het erg leuk om jullie te zien springen en vind haar ook erg goed bij je passen!
Gefeliciteerd met je punten Fioon! Ik zei toch dat t wel goed zou komen! :D
En WOW maaike die foto met Tempo!! :O
Haha Fab, dat heb ik ook altijd, als iedereen ziek is geweest dan wordt ik ziek! Maar gelukkig heb ik er nog geen last van! Beterschap iig!
Haha Merel gaat de fysio dan je kont masseren? :P

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 12:11

I'm afraid so....
Moet woensdagochtend heeeeeel vroeg daar zijn.. (8 uur)

Maar idd netjes Fiona je punten!
Hoe hebben Nynke en Kim en Jet gereden?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 13:05

Ik vind het gewoon asociaal, je kan het allemaal wel meelezen enzo, daar is niks mis mee, zijn er wel meer die alleen reageren als je echt iets te zeggen hebben. Maar die reageren ook vaak leuk op anderen, dat is het verschil.

Maar ik hoop dat die fysio er iets aan kan doen Merel, vast wel. Of anders moet je zo'n sportmasseur bezoeken. :D

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:22

Ja idd Merel! Hopelijk kan de spier losgemasseerd worden!
Zooo ik verveeeeel me :P Moet eigenlijk heel veel doen maar heb echt 0,0 zin....

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:36

Whaha, Maaike, door die link die jij me stuurde (van t dolfinarium) Heb ik nu een date voor zaterdag :D Werkt erg subtiel als uitvraaglink :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 16:55

Jeujjj ik heb mezelf aan het werk kunnen zetten, en mn portfolio is nu bijna af! :D
Nou hopen dat school een scanner heeft, want ik moet nog steeds dingen inscannen maar ik vergeet dat steeds mee te nemen als ik naar mn ouders ga... :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 17:28

JoJz schreef:
Whaha, Maaike, door die link die jij me stuurde (van t dolfinarium) Heb ik nu een date voor zaterdag :D Werkt erg subtiel als uitvraaglink :D

:)) Met wie?

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 17:56

Met een oude jeugdliefde :D Haha, vet grappig!
Goedzo Merel! Ik heb nog steeds niks gedaan.. Owja een boek gekocht bij bol.com :P
Weet iemand vanaf hoe laat er op dinsdagochtend altijd dubbele bakbezetting is? Ik zit er vaker aan te denken om lekker vroeg te rijden, maar weet alleen dat er tot 11 uur 's ochtends dubbele bakbezetting is, weet niet vanaf hoe laat...

Fabienne_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 18:37

bakbeztting dinsdag : Bak 1 : 10-11 & 16-22, Bak 2 : 9-12 & 1830-20

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 18:41

Je moet eens rond 8 uur gaan rijden Joyce! Dat is heerlijk!
Deed ik vaak, zat ik kwart voor 8 op Zarah en rond 9 uur op Tempo. Tegen de tijd dat het echt druk wordt ben je alweer klaar.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 22:05

Ai Merel, spieren verrekken is niet fijn!

Ik moet eigenlijk altijd 's avonds rijden en ga meestal pas rond 8 of 9 uur, dan is het heerlijk rustig en niemand die loopt te zeuren! 's morgens is het vaak wel druk maar dan alleen in de 1e bak ofzo en is de 2e bak zo goed als leeg.

Ik blijf gewoon met Zanka springen hoor op zaterdag in de springles van 5 tot 6! Vind het veel te leuk om te springen! En Zenith is vooralsnog niet geschikt bevonden als springpaard (Lees: ramt overal dwars door heen zonder z'n voeten op te tillen!) Zaterdag doe ik nog mee met de springwedstrijd met Zanka dus :)

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:02

zoo.. ik ben van urs afgeknald gister..
kan nu alleen maar plat op mn buik liggen en klein stukje lopen voor de wc.
zit iets met mn onderrug en stuitje ofzo.. t doet verrekte zeer..

Moet alleen nog iemand regelen voor Urs.. Gaat beetje lastig..

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:35

Oeh balen...... Schrok ze ergens van??

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:44

van kratos denk ik.. weet t niet...

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 12:57

Ahw balen Fioon! Beterschap!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:14

bedankt :)

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:52

Vervelend Fiona... Hopelijk gaat het snel weer beter :)

Ik zit weer heerlijk alles te verbeteren wat ik gister gemaakt had...