Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:49

spettertjuh schreef:
Ik kan ook later binnen halen als dat fijner is voor de paarden, rond een uurtje of zeven/acht. Ik hoor het wel.........

Ja dat kan ook, ik weet niet of ze dan te lang staan?

Arme Otje Ach gut Hoop dat die snel opknapt Ach gut
Ik denk dat Caram dit jaar ook niet meer op het land komt, of missch ook een uurtje ofzo?
Ik heb liever dat Biz een paar uurtjes staat dan helemaal niet, dat zou ik helemaal sneu vinden.

Hoop dat Eviet volgende week weer kleine stukjes mag stappen!! Ga flink duimen, ook voor Caram. gabi moest vandaag weer Esmeralda bellen en dan mocht ze missch gaan stappen met Caram (5 minuutjes)

Bah wat is het weer een k.lote weer zeg Verdrietig

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:50

Hier onweert het ook en het regent nu heel hard. Eigenlijk wilde ik vanmorgen langs gaan bij mn werk. Maar dat stel ik ff uit naar vanmiddag.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:55

Bah ik heb echt een beetje een baalochtend. Ging ook allemaal zo soepeltjes vanochtend, NOT Haha! Eerst staat er een vrachtwagen OP de laan, die moest 100x steken en draaien voordat hij weer een beetje op de weg zat, duurde echt zo'n 5 minuten voor ik er langs kon. Daarna komt er een vrachtwagen tegemoet, vlakbij het kinderdagverblijf en iedereen achter mij sliep nog en laat de auto gewoon op de abtswoude stilstaan (ik stond bij inham) Met als gevolg dat de vrachtwagen er niet langskon (en wij niet langs de vrachtwagen) Iedereen achteruit moest rijden naar dat parkeerplekje bij die boerderij met rieten dak (naast dat fietspad richting zandweg)
Gelukkig kon ik daarna gewoon normaal doorrijden maar was dus wel te laat.

Vervolgens zit ik op kantoor en komt er een klant binnen die denkt dat hij een afspraak heeft en was er heilig van overtuigd dat het hier was.. hihi.. nou niet dus, meneer schaamde zich kapot want hij had wel een afspraak maar niet bij ons kantoor Haha! Haha!

Echt een dag om in je bed te blijven dus Haha! Haha!

hier onweert het ook flink en regent het ook aardig door Verdrietig

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:57

Bahhhhh, mijn hondjes zijn dan nu thuis flink aan het blaffen vanwegen het onweer.....zullen de buren leuk vinden Knipoog

Nou volgens mij moet het wel kunnen anoush van 1 tot zeven zeker...........Ik kom ze wel binnen zetten om zeven uur.....kunnen jullie gewoon lekker rustig aan de les beginnen en ik vind het niet erg om te doen. Wil (als het kan en het land het toelaat) toch aan het eind van de week op de hele dag buiten staan......

Ik ben er gewoon om zeven uur vanavond om binnen te zetten, moet toch nog even poepscheppen in het kleine ruinenland.....

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:52

haaii
wou echt allang op stal zijn maar het blijft onweren Stoom uit je oren
ben zo bang en ik ga echt op mijn fietsje door de polder als het onweert. dalijk wordt ik gepakt door de onweer ...
ik ga het zo weer proberen ... Tong uitsteken
doeii doeii

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:04

heb je mijn sms-je nog gehad Tessa?

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:08

ja heb hem gehad ik zet dox denk ook vanmiddag want wat heeft het voor zin om nu bang door de onweer te gaan terwijl je miss vanmiddag met stralend weer kan komen Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 11:12

nou dat is het niet alleen tessa.....de kans op koliek blijft aanwezig vanwege het warme weer gisteren, de zon en nu weer de regen, vanmiddag weer zon......daarom en we willen geen zieke paardjes

ik kom vanavond poep scheppen, heb het gisteren niet gedaan dus dat scheelt weer voor jou morgen.....

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:40

Halloa..paardjes zijn rond 12 uur naar buiten gegaan...het onweerde toen niet meer en de zon kwam door...nou maar hopen dat het zo lekker weer blijft vandaag.....

Ik wacht op de tegelzetter die om 1 uur zou komen maar helaas hij is er nog niet. Boos!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:50

thanx madje... wat zal ik je gaan missen Knipoog Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:01

graag gedaan hoor vera....ik ga jullie ook heus wel missen hoor!! Huilen Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:14

Ik heb net Utrecht gesproken, zolang Biz geen koliekverschijnselen geeft moet ik me niet teveel zorgen maken. Waarsch reageert hij momenteel erg gevoelig op het gras!
Ik mag hem héél héél rustig opbouwen, en het gewoon goed in de gaten houden. Evt zou ik Biz lijnzaadolie kunnen geven, dus dat ga ik van de week wel ff halen.
Ben nog niet echt gerustgesteld, ik hoop gewoon dat die koliek niet meer terugkomt dus duimen dat Steffi volgende week nog ff tijd heeft voor ons Bloos

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:19

nou maar hopen dat de koliek idd niet meer terug komt.......Wil jij voorlopig Bizzie zelf op het land zetten als de andere paarden al wat langer gaan zodat je dan zelf in de gaten kan houden hoelang hij buiten staat?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:54

spettertjuh schreef:
nou maar hopen dat de koliek idd niet meer terug komt.......Wil jij voorlopig Bizzie zelf op het land zetten als de andere paarden al wat langer gaan zodat je dan zelf in de gaten kan houden hoelang hij buiten staat?

Nou als ik een sms of pb krijg hoelaat hij er op is gegaan dan zorg ik wel dat hij op tijd binnenkomt. Als de rest straks de hele dag en/of nacht staat dan zet ik hem zelf in de middag buiten. Ik heb hem toch t liefst in de middag buiten.

Het wordt nu trouwens wel weer stralend weer Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:04

ja nu is het lekker weer maar geloof dat het einde van de middag/avonnd weer zou gaan regenen en morgen ook wel een beetje... maarja als die onweer maar wegblijft...

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:05

begreep vanmiddag van john dat vandaag het laatste daggie land is voor de peerden. ze hadden eigenlijk vandaag al niet gemogen maar omdat er een hoop paarden al buiten stonden mocht ik gelukkig mijn groep ook gewoon doen, wat ik begreep moet vanavond alles naar binnen . balen hoor!
ik hoop dat het morgen goed gaat met alle paardjes in de container boxen!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:06

pff nou dat is écht balen gister man die muur was écht gewoon heet van die container kon hem amper aanraken zo warm is niet goed hoor Bloos

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:36

Gelukkig (voor de paardjes) wordt het morgen wel weer wat koeler..
Ik ben wel erg trots op Evita, hoe rustig ze blijft Haha! Zelfs als de anderen het land op gaan!
Ik had verwacht haar de eerste keren op z'n minst muisjes te moeten geven, maar zelfs dat is niet nodig Lachen
Ze begint alleen wat last te krijgen van rotstraal.. wat een gedoe zeg om in de stal die hoeven goed schoon te maken en te teren zonder al te veel rotzooi te maken! Ziek

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:03

het regent Verdrietig

djinnie
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:17

Balen dat Bizzie wat last heeft van zijn buik. Nu maar hopen dat dat niet doorzet.

En echt balen dat ze nu weer niet naar buiten kunnen. Ik zie ze eerder hier nog last van krijgen dan van een normaal weideseizoen... Binnen, buiten, binnen, buiten, binnen... Echt k*t... Maar goed, die regenbuien zijn ook niet compleet normaal.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 17:45

Goh wat een lekker zomerweer met die onweer. Lips are sealed

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:20

NuggT schreef:
Goh wat een lekker zomerweer met die onweer. Lips are sealed

niet dus Clown

kaar je hebt idd gelijk maar volgens mij is dox niet zo koliek gevoelig Lachen gelukkig Knipoog
dox staat vanaaf lekker dik ik had er ietsje pietsje teveel in gegooit Knipoog
ik stond er tot mijn knieen in hihihi Tong uitsteken ach een lekker zacht bedje Clown

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 18:24

Nee idd. Knipoog

Is het nou die onweer of dat onweer? Rolleyes Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:31

dat onweer Clown

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:37

oeeh, Xeen heeft lekker twee uur op Vesra buitengereden. Ik had ;t weer voor elkaar de verkeerde kant op te gaan. Kwam nog een ander meisje ter paard tegen die ik kende, die heeft me de we gewezen Cool