spettertjuh schreef:Ik kan ook later binnen halen als dat fijner is voor de paarden, rond een uurtje of zeven/acht. Ik hoor het wel.........
Ja dat kan ook, ik weet niet of ze dan te lang staan?
Arme Otje
Hoop dat die snel opknapt
Ik denk dat Caram dit jaar ook niet meer op het land komt, of missch ook een uurtje ofzo?
Ik heb liever dat Biz een paar uurtjes staat dan helemaal niet, dat zou ik helemaal sneu vinden.
Hoop dat Eviet volgende week weer kleine stukjes mag stappen!! Ga flink duimen, ook voor Caram. gabi moest vandaag weer Esmeralda bellen en dan mocht ze missch gaan stappen met Caram (5 minuutjes)
Bah wat is het weer een k.lote weer zeg
Eerst staat er een vrachtwagen OP de laan, die moest 100x steken en draaien voordat hij weer een beetje op de weg zat, duurde echt zo'n 5 minuten voor ik er langs kon. Daarna komt er een vrachtwagen tegemoet, vlakbij het kinderdagverblijf en iedereen achter mij sliep nog en laat de auto gewoon op de abtswoude stilstaan (ik stond bij inham) Met als gevolg dat de vrachtwagen er niet langskon (en wij niet langs de vrachtwagen) Iedereen achteruit moest rijden naar dat parkeerplekje bij die boerderij met rieten dak (naast dat fietspad richting zandweg)