Ja ik ga zo echt eens mailen. Ik heb trouwens 2 mogelijke adressen, dus ik zal ze allebei eens onder druk zetten door te zeggen dat er "ook nog anderen geïntereseerd zijn".
Ze was echt zo vet om te rijden... Ik stijgbeugels superlang, heel relaxt zitten en dan ook nog in je alstars haha Vind het zo jammer dat ze dood is....
De fjord waar ik op de open dag enzo op reed, met de gabber kur.
Ze was al 23 en de hele tijd kreupel. Dus toen is ze ingeslapen. Ik vond het echt zo jammer want ze was super lief en ik heb haar nog geleerd om op de letter aan te galoperen enzo. En ik had haar al bijna aan het wijken.
Ik heb het gezien nu hoor, leuk filmpje! En om te bewijzen dat ik het echt goed heb bekeken. 1. Hoort dat zwarte gevalletje in het begin zo raar door de rest heen te gaan? 2. Wat kunnen die paarden van jullie ontzettend snel stappen 3. Dat paardje wat voorop rijdt met die kerstcaroussel is echt leuk! 4. Wat jammer van Eve....
1: nee dat zwarte gevalletje was stout, zo zie je maar dat fjorden en haffen braaf en the best zijn 2: ja goed he 3: De haf of de haflo? De haf is Palm Bier, daar reed ik op, de haflo is beer, hij heeft Z2 gelopen maar is nu met pensioen als manegepaard. btw, de haf is echt blond, de haflo is dus bruin, maar dat er arabier in zit zie je niet echt. 4. ja he...