Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rmej schreef:Ligt eraan wat je zelf wil..
Het is zondagavond altijd druk in de bak. Alle trektochters rijden dan samen in een bak, en iedereen zit op een vreemd paard, dus er wil nog wel eens een beetje chaos ontstaan
Mensen met eigen paard kiezen er vaak voor om zondagavond niet te gaan rijden. Dan kunnen hun paarden een beetje bijkomen van de reis enzo, en met een eigen paard in een volle bak bij een vreemde kudde is misschien ook niet ideaal..![]()
Maarja, als je wil kan het wel gewoon!
Iedereen probeert meestal ong. 3 paarden, en dan elk paard rondje linksom rondje rechtsom, stap draf galop, kijken hoe hij voelt zegmaar..Dus verwacht geen les ofzo, het gaat er echt om dat iedereen even een paar verschillende paarden kan proberen..
Iriis_ schreef:rmej schreef:Ligt eraan wat je zelf wil..
Het is zondagavond altijd druk in de bak. Alle trektochters rijden dan samen in een bak, en iedereen zit op een vreemd paard, dus er wil nog wel eens een beetje chaos ontstaan
Mensen met eigen paard kiezen er vaak voor om zondagavond niet te gaan rijden. Dan kunnen hun paarden een beetje bijkomen van de reis enzo, en met een eigen paard in een volle bak bij een vreemde kudde is misschien ook niet ideaal..![]()
Maarja, als je wil kan het wel gewoon!
Iedereen probeert meestal ong. 3 paarden, en dan elk paard rondje linksom rondje rechtsom, stap draf galop, kijken hoe hij voelt zegmaar..Dus verwacht geen les ofzo, het gaat er echt om dat iedereen even een paar verschillende paarden kan proberen..
Het is geen aan rader. Ik zald zou het niet doen![]()
Het is dan écht een chaos, met 26 paarden in de bak

want denk dat er ook niet meer slaapplaatsen zijn
)
)
) naath schreef:Ja, crossen
(lees: springen)
Het is gewoon leuk!

)
Ik plant hem daar in de wei ( als ik het met frouk verder heb overlegd )en dan mag ze lekker bijkomen
ze moeten al genoeg lopen ! 

...
En natuurlijk de waterbak