stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyA

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:01

bloempie186 schreef:
no problem hoor! ik weet ongeveer wel hoe het voelt om met een bommetje te lopen of te rijden Tong uitsteken

ONGEVEER PRECIES
Jee wat kon die Dncer ontploffen zeg! Maar gister ging hij wel lopen he, echt stoer! Het is een lekker ding, die vos v jullie Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:12

Hallow mensen! Even een berichtje uit Scheveningen! Haha! Hotel is hartstikke leuk, uitzicht op zee, alhoewel dat gister met die mist niet mee viel om de zee te ontdekken hahaha
Het internetten is alleen best wel duur, vandaar dat ik maar heel af en toe ff kom kijken Haha!

Ik ben heel benieuwd hoe Willemijn het op Bella gedaan heeft vanavond!
Ik wil trouwens ook af en toen eens mee rijden in de springles. Lekker voor Bella, weer eens wat anders, en heel goed voor haar achterhand natuurlijk. Ik rij dan natuurlijk niet de hele les mee, want hoge hindernissen zie ik niet zo zitten... haha

@Natasja.. Ik weet precies hoe dat voelt, ik heb namelijk precies hetzelfde meegemaakt.. Toen ik 23 was heb ik die keuze ook moeten maken, en paard verkocht.. Veel sterkte in elk geval ermee. Ach gut

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:16

he Ellen..... Lief dat je die pet zag voor me hahaahh moest lechen dat je me n sms stuurde, maar vind t wel heel leuk! OK dan!
Fijn dat t hotel goed is en met een beetje geluk blijft de mist daar nu weg.....
Je krijgt een knuffel terug v Bella (had onthouden dat ik haar n knuffel moest geven v je hoor Knipoog ).
Ik ga lekker in mijn bedje liggen nog even wat werken en tv kijken tegelijk hahaha. Tot morgen Doei, doei

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:18

We liepen over de pier, en toen zag ik dat petje hangen.. moest meteen aan jou denken!! hahaha
Thnx voor de knuffel aan Bella.. ik mis haar best wel eigenlijk...

Ik ga weer offline! Doei! tot morgen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 22:34

Je moet het even aan Alex vragen als je mee wil springen Ellen. Alex wil namelijk paarden in de les die aanleg hebben en ook goed mee kunnen komen met de rest. Het is maar kort in het begin dat de hindernissen laag staan en binnen 15 min staan die al een stuk hoger en soms is er meteen een parcoursje zeg maar. Overleg het maar even met Alex en misschien kun je het beste meedoen als het rustig is dan. Vanavond waren ze toch al weer met zijn 5-en in de les. Het vaste groepje is al weer bijna compleet en ik ga zelf ook weer meedoen in janauari denk ik Lachen Wel leuk dat je het eens wil gaan proberen met haar. Heb je wel vaker met haar gesprongen?

Ik vind het echt heel erg klote voor je Naadje en jammer dat je dan al weer bij ons weggaat Verdrietig

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 23:04

nou mensen heb met rosanne gesproken en ze pakte het zeer goed op gelukkig!
ze gaf zelf toe dat ze ook moeite heeft met Wild Rose en dat zij ook die klik niet had met haar
het enige wat ze echt heel jammer vind dat onze eigenaar-verzorgster band weg gaat vallen
maar ik zei tegen haar dat ze niet morgen al verkocht is en dat we gewoon vriendinnen blijven en contact houden.

ook wil ze verder gaan met studeren en komt het op zich wel goed uit voor haar aangezien ze waarschijnlijk op kamers gaat in utrecht als alles doorgaat.

advertentie voor de trailer heb ik al gezet.......vind het moeilijk om de prijzen te gaan bepalen...zeker die van wild rose
de 1 zegt dit en de ander dat....moeilijk moeilijk....

ach taams verlaten....wie zegt dat ik taams verlaat ?:P
misschien probeer ik wel een verzorgpaard op taams te zoeken en anders blijf ik vaste bezoeker Knipoog
laat me niet snel wegjagen Clown
enne voorlopig is wild rose er nog wel want ik verwacht niet dat ze binnen een week verkocht is..

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 23:31

Springles ging super hoogste wat we hebbe gesprongen was jawell 1.05m goed heee:D:D die topper kan het wel en met begin van de les was ie zoo friss ze kop in de lucht doen wat ie lkkr zelf wou ahha maarja wel laggen weer ,,, en Wil met larmy ging ook toppiee

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 23:50

zit net even op sporthorses.nl te kijken wat 3 jarige met leuk bewegen en leuke afstamming opbrengen
maar die prijzen liegen er niet om zeg Bloos!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 08:46

zoooo ik ben als eerste weer blijkt maar zo Haha!
waar is ons weer vrouwtje?

kon niet meer slapen en was na 5 uurtjes al weer klaar wakker Sigaar

nou heb de knoop maar doorgehakt want kan wel tegenaan blijven hikken maar dan doe ik dat over 5 maanden nog..
ik heb de start gemaakt om advertenties te zetten.....ik denk dat het namelijk toch wel een tijd gaat duren...
vandaag maar eens nuttig zijn met mijn dag aangezien ik toch al zo vroeg op ben en maar eens rondsnuffelen bij autobedrijven en kijken wat de mijnes op gaat brengen

ik weet klinkt nu ineens allemaal wat gehaast maar ik ben zelf van mening dat ik het beter maar zo snel mogelijk kan doen dan mijzelf nog maandenlang tergen...

Marjan: zirano is gisteren van 21.45 tot 22.30 nog buiten geweest met Wild Rose...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 10:03

Ik geef je wel gelijk hoor Naadje. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen dan kun je ook beter snel de knoop doorhakken. Als je het gaat uitstellen dan wordt het alleen maar moeilijker. Gelukkig maar dat je verzorgster het vrij luchtig opnam.

Morning allemaal.

Goed joh Kim van jou en Allano! Willie zat met een erg gespannen gezicht op Larmy gisteravond. Gelukkig dat Larm zo braaf was!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 12:49

Heel begrijpelijk idd naadje! je hebt de knoop doorgehakt dus dan is het wel zo fijn om alles meteen in werking te stellen!

het blijft toch wel moeilijk Knipoog

goed dat de springles goed ging! ik wilde nog komen kijken maar mannetje was te laat thuis...helaas

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 14:46

ShirleyA schreef:
bloempie186 schreef:
no problem hoor! ik weet ongeveer wel hoe het voelt om met een bommetje te lopen of te rijden Tong uitsteken

ONGEVEER PRECIES
Jee wat kon die Dncer ontploffen zeg! Maar gister ging hij wel lopen he, echt stoer! Het is een lekker ding, die vos v jullie Knipoog

haha zeker weten!t was echt een bom toen....dr hoefte maar iets te gebeuren of hij ging al Tong uitsteken
mn les maandag ging zeker goed! hij kan t ook echt wel! alleen hij is soms wat lui Tong uitsteken hoewel je dat gister met de springles niet echt kon zeggen Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 16:41

hellowa Haha!

Naja ellen je antwoord over Bella heb je al gehad Haha!

Springles ging wel lekker! Net als wat Anky zegt was ik in het begin wel wat gespannen omdat hjij vorige keer zo knoerd hard ging en dan opeens op de rem stond! Maar gister ging hij als een zonnetje

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 16:49

Amigo is vandaag bekapt door Mike, ging echt helemaal goed ! hij was 1 keer eigenwijs maar na een streng weerwoord was ie uiterst braaf Haha!

willemijn ik vind het al knap dat je er dan toch gewoon weer opgaat voor een srpingles !!
ik heb het geloof ik al eerder gezegd, ik ben niet zo'n heldin hoor Lachen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 17:00

jaa ik ben namelijk nooit bang ik was ook niet echt bang maar meer gespannen waardoor je toch weer beetje angstig gevoel krijgt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 17:19

ik heb dat dus ook, op zich ben ik niet bang....maar idd gespannen en dat voelt je paard waardoor ie anders gaat lopen en daardoor word je dan zelf alleen maar nog meer gespannen!

wisselwerking Knipoog

maar top dat het goed ging! dat is dan lekker opstappen de volgende keer Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 18:31

naadje24 schreef:
zit net even op sporthorses.nl te kijken wat 3 jarige met leuk bewegen en leuke afstamming opbrengen
maar die prijzen liegen er niet om zeg Bloos!

dat opent perspectief nietwaar ? als je toch geen haast hebt mag je er best wel wat voor vragen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 18:33

Oproep! Zou een van jullie Abel vanavond misschien eventjes los kunnen doen,
m'n hond is al 2 dagen aan het overgeven en daarom ga ik zo even naar de DA met hem, bedankt als het lukt!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 19:03

hij is vanmiddag ook even losgeweest hoor cindy Lachen

en vanmorgen hebben ze ook samen gestaan, van stal uit zetten ze die twee haffies dus gewoon bij elkaar Knipoog
(abel begon trouwens vanmiddag te hinneken toen ik binnenkwam hehehe lief hoor ! )

sterkte bij de dierenarts !! hoop dat het meevalt!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 19:24

ik ben er helaas niet cindy anders had ik het wel gedaan!
Maar zo te horen hebben ze al 2x losgestaan Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 19:53

sjorsie schreef:
Oproep! Zou een van jullie Abel vanavond misschien eventjes los kunnen doen,
m'n hond is al 2 dagen aan het overgeven en daarom ga ik zo even naar de DA met hem, bedankt als het lukt!

He jee wat vervelend. Ik hoop dat de da t op kan lossen en t snel over is voor je hond. Sterkte4 bij de dan

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 20:05

Hoi Allemaal het weervrouwtje is er wel maar het is hier zeer chaotisch.
Ten eerste loop ik al weken met hoger koorts 40 dat komt omdat ik twee jaar geleden een virus in Turkije opgelopen heb.Ik ben dus nu voor 6 weken op de antibiotica gegooid,waardoot hopelijk het virus weggaat.Ten tweede vandaag een crematie van een tante gehad,morgen wordt Chantal 18 dus feest,Vrijdag moet mijn huis leeg want Zaterdagavond is er een disco voor 25 man bij mij thuis.Er komt een Dj dus die heeft ruimte nodig,ook de tuin moest leeg en wordt vrijdag verbouwd hiervoor.Zondag moet mijn huis weer ingericht want dan is het kerstavond.Maandag een beetje rust want ik ga dan lekker uit eten.Dinsdag Wokken/steengrillen/gourmetten met ongeveer 15 man.Dus drukdrukdruk en ook nog voor alles boodschappen rouwboeket,bloemstuk etc.Dan tussendoor naar mijn Mannetje Ik ben blij dat jullie hem zoveel buiten zetten want ik kom daar echt niet aan toe.ALVAST BEDANKT ALLEMAAL.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 20:06

oww niet fijn al die dingen marian! Gelukkig komt de kerst eraan beetje gezellige tijd met vrienden en familie! En het feest van Chantal wordt vast een knalfeest Haha! Heb er al helemaaal zin in hoor Haha!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 20:11

jeetje marjan je hebt wel de leuke en de nare dingen door elkaar en allemaal tegelijk zeg !

doe rustig aan, geniet van de leuke dingen en sta niet te lang stil bij de nare dingen Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:18

Doen we ook niet we leven alleen naar de leuke dingen toe.Willemijn wij ook hoor(wij gaan tenminste weg)