Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat het een nogal vaag verhaal is met Soyeux. Hij zou al 2 weken geleden ofzo naar het Lamoen komen met nog een oude pony. Maar toen hadden ze afgebeld, ze konden niet. Hadden ze een andere dag afgesproken dat ze ze zouden komen brengen, zijn ze ook niet op komen dagen en sindsdien heeft ze er ook niks meer van gehoord. Nathachou schreef:Heeey!
Hoorde vandaag van Jeannette (die toevallig in Den Haag wasdat het een nogal vaag verhaal is met Soyeux. Hij zou al 2 weken geleden ofzo naar het Lamoen komen met nog een oude pony. Maar toen hadden ze afgebeld, ze konden niet. Hadden ze een andere dag afgesproken dat ze ze zouden komen brengen, zijn ze ook niet op komen dagen en sindsdien heeft ze er ook niks meer van gehoord.

Nouja zeg! 

Annemarie schreef:Helemaal vergeten te zeggen:
IK GA VANAVOND WEER RIJDEN JAJA!
dus , suprise
kom ik annemarie tegen op misty, het ging goed allemaal , toch annemarie, hopelijk valt de spierpijn mee.
veel, plezier, het is echt een leuke groep
Ik zal m'n best doen......zal wel loslopen denk ik, ben benieuwd

Ik geloof overigens dat het vandaag was dat de ponys alweer afslag heidepaadje namen.. haha, ik heb echt even dubbel gelegen, maar wel pas toen ik kon constateren dat iedereen nog in het zadel zat 
) en daarna moesten in de steenkou gaan afdouchen, echt, het was zoooo koud :/

voor m'n eerste buitenritje. Na nog pony's naar de wei hebben gereden en terug en gegeten te hebben gingen we op buitenrit. Ik had voor mezelf bedacht dat ik toch maar veilig achter PZN en Jup zou blijven dit buitenritje en het was super relaxt. De zon scheen, de pony's waren vrolijk
Terwijl wij bezig waren de drie pony's uit het weiland te halen liep er wat mee, ik was aangewezen als persoontje die zou zorgen dat de beesten niet allemaal mee liepen en duwde enthousiast een paard weg. Opeens bleek Bonita ertussen te staan en die begon te trappen en toen tja ... zat ik er tussen. Dus liep ik naar achter, waar een hekje staan en daar donderde ik overheen
Ik zag nog wat hoefjes flitsen, maar gelukkig ging het goed. Het hekje werd weer gerapareerd en toen ben ik maar even buiten het hek gaan wachten.
at ik weer bijna onder een pony lag heb ik nog de hele week moeten horen
Het is dat ze zo klein is, maar wat een heerlijk pony'tje. Ik vond zelf dat het best heel goed ging. We gallopeerde eerst het snelwegpad, iet wat chaotisch doordat Jup werd ingehouden en de rest erlangs ging, tja dan wil Vosje ook wel, daarna richting het km-pad. Vos en ik deden allerlei hippe dressuuroefeningen, passage, schouderbinnenwaarts, wijken enz. enz. Op het km-pad werd ie steeds drukker en drukker. Ik zei net iets tegen Rosa over dat ik zo wel we.... en daar ging ik
Vierhonderd meter verderop stond ik weer stil, half omgekeerd om te kijken of ik de rest van de groep zag. Kwamen die opeens ook allemaal het pad om gestoven
Wat een heel gaaf gezicht was. Verder was het een erg leuke rit op de playmobielpony, zoals Vos door Karin werd uitgescholden. 's avonds springles van Paulien op een überdwarse Mirthe. En ik werd ook maar geïrriteerd, waar door het niet echt beter ging. En Annemarie was er
Die trouwens weer op het paard stapte als ofze het gister nog gedaan had. Goed zeg
) ruimde ik met Annemarie, Annemieke en Charon de hindernissen op. Op een of andere manier viel er een balk op m'n linkerarm, ja ik was erg kneuzig bezig deze week
, en m'n arm werd toen een beetje rood. Gellukkig waren we al bijna klaar.
. Toen kwamen we bij het koeienpad en daar werd Vosje ietwat hieper. Het lukte me haar bij me te houden tot het hek dichtklikte. Toen schoot ze omhoog, ja omhoog. Op haar achterbenen de lucht in, tegen een boom. Daarna ging Vos er op een flink tempo vandoor, waarbij ik er scheef met één beugel aan m'n voet in zat. Vissend naar die andere beugel zag ik een tegenligger aankomen, maar ik zat niet zo stabiel en kreeg Vos niet terug. We stoven er langs
Was ik even blij dat het Marianne op Nirka bleek te zijn, want die bleef gewoon in de berm staan terwijl ze riep: 'Fenna! Wel blijven zitten he!' Ik had helaas geen tijd om te antwoorden, maar luisterde wel. Uiteindelijk vond ik m'n beugel weer en toen kon ik Vos vrij makkelijk terugnemen.
Even voor de duidelijkheid, zodra Tessel wat liet staan dan zei Charlot: 'Kom op Tessel, nog maar één hapje. Zullen we het samen doen?' 'Hapje voor Charlotte, hapje voor Tessel' 
Ik had eigenlijk afgesproken met Charlotte om half/half te doen. Mirthe en onze niet favoriet Priscilla. Vooral omdat ik niet wist of het goed zou gaan in het bos bij Holten. Uiteindelijk vond Charlotte Priscilla wel leuk en ik vond hetbos bij Holten wel oké. Dus we ruilden niet meer terug. Toch was ik we blij dat er besloten werd het lange pad niet te nemen. Verder was de dagtocht, zoals de hele week, gewoon lekker rustig en relaxt. Alhoewel rustig, op de heenweg hebben we enorm veel liedjes geblerd 
Toen iedereen weer terug was, strooiden we de laatste stal op en toen maakten we het boekje. Daarna gingen Charon en Annemieke tekenen en Charlotte en ik, die hadden gezegd het proefje wel even uit het hoofd te leren, gingen het proefje lopen in het paddock. Vervolgens gingen we geen bonte avond doen, geen lama's, geen kampvuur en geen broodjes. We zaten lekker lui, en warm, in het klephok. Nog even getekend, uiteindelijk, en een potje gepest met Charlotte dat ik grandioos verloor.
En ik reed niet eens voorop met Mirthe.
Hoewel ik wel een soort moe was na dat oefenen.
We voelden ons erg leiding
Op het koeienpad deed Vos een sprong die ze bij mij nog niet gedaan had en vroem, daar ging ie weer. De rest ermaar achteraan. Daarna wilden we het snelwegpad weer galloperen en toen opeens schoot Vosje er weer vandoor. Het werd een beetje een chaotisch en snel afgekapt gallopje. En dat was het alweer.
( Tjongejonge , wat was ie leuk)

) en tijdens de les supergeconcentreerd.

maar misschien organiseert Jannette toch nog wel twee trektochten en doe ik die gewoon beide, word ik er ook niet uitgeknikkerd
kunnen hier hun hart ophalen http://youtube.com/watch?v=oUxYqzycuPo

waren de kleinkids van janet er? neem tenminste aan dat jullie alleen met grote waren
*lang lied zeg! Hebben jullie dat helemaal zelf gemaakt?