Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Avonturier

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 13:10

Zo... heb hp 7 te pakken kunnen krijgen, en ben nu aan het lezen Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 19:12

Wedden dat je straks niet meer kan stoppen? Knipoog

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:49

Heeey!
Hoorde vandaag van Jeannette (die toevallig in Den Haag was *LOL* dat het een nogal vaag verhaal is met Soyeux. Hij zou al 2 weken geleden ofzo naar het Lamoen komen met nog een oude pony. Maar toen hadden ze afgebeld, ze konden niet. Hadden ze een andere dag afgesproken dat ze ze zouden komen brengen, zijn ze ook niet op komen dagen en sindsdien heeft ze er ook niks meer van gehoord.

Gurly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:50

Nathachou schreef:
Heeey!
Hoorde vandaag van Jeannette (die toevallig in Den Haag was *LOL* dat het een nogal vaag verhaal is met Soyeux. Hij zou al 2 weken geleden ofzo naar het Lamoen komen met nog een oude pony. Maar toen hadden ze afgebeld, ze konden niet. Hadden ze een andere dag afgesproken dat ze ze zouden komen brengen, zijn ze ook niet op komen dagen en sindsdien heeft ze er ook niks meer van gehoord.

Neeeeeeeeeeeeee, straks gaat het hele feestje niet door Verdrietig

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 09:19

Scheve mond Nouja zeg!

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 09:46

Ik hoop het wel voor je Gurly!!

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:06

Daar heb je inderdaad wel kans op jah ... Maar Jeannette wilde dus eigenlijk ook geen pensionpony's meer aannemen, maar die mensen zaten in financiele nood ofzo, wilden ook de oude pony verkopen aan het Lamoen, maar daar is ie te oud voor. Alleen Soyeux wilden ze echt houden ...

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:17

Hoop voor julie wel dat Soyeux komt...
En ik heb het boek uit:P Vind alleen het eind een beetje afgezaagd, maar dat kan ook aan mij liggen.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 11:37

Je hebt een PB gehad Knipoog

Vandaag voor het eerst nadat ik op vakantie ben geweest weer naar de fysio geweest, wat ik nog kon viel me (ons) niet tegen, maar het was zwaaaar Nagelbijten / Gniffelen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 17:48

Helemaal vergeten te zeggen:

IK GA VANAVOND WEER RIJDEN JAJA! Go jij! Go jij!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 08:33

Annemarie schreef:
Helemaal vergeten te zeggen:

IK GA VANAVOND WEER RIJDEN JAJA! Go jij! Go jij!

haha en dat had ik dus niet gelezen Clown dus , suprise Haha! kom ik annemarie tegen op misty, het ging goed allemaal , toch annemarie, hopelijk valt de spierpijn mee.

nou sneeuwuil jij mag vanavond aan de bak Haha! veel, plezier, het is echt een leuke groep Haha!

sneeuwuil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:21

Haha! Ik zal m'n best doen......zal wel loslopen denk ik, ben benieuwd Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 18:58

Jahoor, het ging oke Lachen
Eigenlijk voelde het helemaal niet vreemd, al moest ik de knopjes wel even vinden en Misty wilde niet helemaal wat ik wilde.
En natuurlijk was er wat gezonde spanning. Tong uitsteken
Maar al met al, ging het lekker! Haha!
De spierpijn viel vanochtend nog wel mee, alleen toen ik vanochtend op mijn fiets ging zitten: "Auw!" Het zadel van Misty is niet aan te raden..
Maar naarmate de dag vorderde... ik kan amper mijn benen meer over elkaar krijgen, mijn arm is zo ongeveer lam, en ik heb teveel naar beneden gekeken want ik heb last van m'n nek Nagelbijten / Gniffelen
Maargoed, volgende week vrijdag is dat wel weer over! Haha!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 08:47

och arme Knipoog Ach gut

het gaat al weer snel, laatste ponykampweek is al bijna afgelopen, daarmee mijn vakantie ook Huilen

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 18:00

Goh, dat vind ik helemaal niet erg Haha! Ach gut

De fysio vroeg of ik donderdag of vrijdag kwam, dus ik zei donderdag omdat ik vrijdag weer ga paardrijden, maar toen ik thuis kwam bedacht ik me pas dat ik dan jarig ben... whoeps! Nagelbijten / Gniffelen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 14:48

Annemarie, super van je dat je gewoon bent komen rijden! Ik stond echt even perplex dat je ook nog eens ging springen..wow! Petje af hoor Ja

De week was heel erg geslaagd! Al is mijn kont het daar niet erg mee eens getuige de doorrijplekken.. auw. Ik zal even een kort verslagje doen per dag.

Maandag - Fenna, Karin en ik waren al een nachtje op het Lamoen en''s ochtends kwamen Charlotte, Maartje, Sharon en Anne Mieke aan. Charlotte en Maartje zijn beide (trektocht) oudgedienden en Charlotte wil volgend jaar zelfs leiding worden. Anne Mieke en Sharon waren voor het eerst op ponykamp, dus voor hen was alles nieuw. We kletsten even en besloten dat iedereen met elke keer rijden een pony mocht kiezen, daar zouden we niet moeilijk over doen, maar je mocht ook voor de hele week een pony kiezen. Sharon en Anne Mieke kozen voor dat laatste, die hebben bijna de hele week op Jackey en Misty gereden. We brachten wat pony´s naar de wei (uiteindelijk zijn we deze week zo´n 7 keer naar de wei geweest..zucht!) en ´s middags gingen we op een heerlijk lange buitenrit, 2,5 uur maarliefst, met alles erop en eraan: kilometerpad, koeienpad, kronkelpaadje, door de plas, snelwegpad, enzovoort. Ik had Odessa mee, die nog even leuk met me door de bosjes wandelde Haha!
´s Avonds hebben we een paar superfanatieke potjes vlaggenspel gedaan en zijn we nog even naar de wei geweest, waarbij Fenna het weer eens nodig vond om onder een pony te gaan liggen.. commentaar mag ze zelf geven Nagelbijten / Gniffelen

Dinsdag - ´s ochtends begonnen we de dag met een relaxed 1,5 uurs buitenritje, ik reed op Punky. Na het middageten (het tafelen en natafelen werd een fenomeen deze week, omdat we overal zoveel tijd voor hadden en het tafeldekken en afruimen juist zo snel gingen, konden we elke keer lekker lang aan tafel zitten) kwamen Rosa en twee vrienden aan, die zouden meerijden met de middagrit. Zo gezegd, zo gedaan; Rosa reed op PZN, ik op Toontje en Karin op Shera en de rest weet ik niet meer zo precies.. het werd een leuke maar ietwat chaotische rit, vanwege het feit dat we met zoveel waren. Fenna reed op Vosje en die vond het blijkbaar nodig om voortijdig weg te crossen op het kmpad waarbij de andere ponys onverstoorbaar bleven staan Haha!
Het avondprogramma werd verzorgd door Pauline die een springles kwam geven, waarbij Karin en ik maar aan de kant bleven zitten; springen is niet onze grote hobby Haha!
Even later kwamen we erachter dat de schaapskooi blank stond!! Paniek, want het putje was overstroomd en een paar tassen stonden al in het water en er hing een niet te harden rioollucht... we organiseerden een evacuatie en in een mum van tijd lagen er 7 matrasjes op de vloer in het klephok. Weer eens wat anders Nagelbijten / Gniffelen

Woensdag - ´s ochtends gingen we, hoe kan het ook anders, op buitenrit! Wederom heerlijk gereden, ik zat op Toontje en dat vond ik wel best. Bij bijna ieder galoppad was het van: meiden, doe voorzichtig, ik zie jullie aan het eind van het pad wel weer.. gnagna Clown Ik geloof overigens dat het vandaag was dat de ponys alweer afslag heidepaadje namen.. haha, ik heb echt even dubbel gelegen, maar wel pas toen ik kon constateren dat iedereen nog in het zadel zat *LOL*
´s middags wilden we eigenlijk gaan rijden, maar omdat Jannette ervan uit was gegaan dat we naar het zwembad gingen had ze een kinderfeestje en wat huifkartochten gepland. Dus gingen we maar naar het zwembad, hoewel niemand daar echt om stond te springen.. eenmaal daar hebben we een uur in het bubbelbad gezeten (stelletje luie donders Haha! ) en daarna moesten in de steenkou gaan afdouchen, echt, het was zoooo koud :/
´s avonds kregen we les van Kirsten, was erg leuk, hoewel Mirthe en ik ietwat aan het ruziemaken waren. Aan het eind hebben we voor de lol (met hulp van Kirsten) nog een wendig om de voorhand geprobeerd, aangezien Mirthe die zelf al inzette toen ik achterwaarts vroeg, dus toen kon ze het krijgen!
We hebben alle pony´s naar de wei gebracht omdat de volgende dag de stallen zouden worden uitgemest.
Karin en ik opperden het idee om met zn allen een caroussel te rijden met de demo en daarmee was iedereen het eens. De meiden gingen een proefje schrijven, en omdat ze zo perfectionistisch waren hoefden wij ons er niet mee te bemoeien! Handig *LOL*

Donderdag - Vandaag dagtocht!! Jannette was al op het idee gekomen dat we best naar de Holterberg zouden kunnen rijden voor de middagpauze, omdat er toch geen huifkar mee hoefde. dat vonden we allemaal wel leuk en zo gezegd, zo gedaan! Om 8:00 was al begonnen met het uitmesten dus moesten we eerst naar de wei om onze ponys op te halen. die zetten we aan de bakrand vast, bij de parkeerplaats, en daar kregen ze brokken en gingen we poetsen en opzadelen. Toen alle spullen waren klaargezet voor de middagpauze konden we vertrekken.. en toen we na het kilometerpad de snelweg overstaken kreeg ik al meteen het trektochtgevoel..leuk! We hebben pauze gehouden op de camping op de Holterberg, waarbij Jannette ons enigszins vergeten was, maar uiteindelijk kwam Tineke al aangesjeesd met onze lunch, gelukkig! Want we hadden hongerrrr. Op de terugweg was Fenna even een beetje nerveus voor het pad waar ze de vorige keer gevallen was, maar we besloten daar niet langs te gaan en in plaats daarvoor de kortste weg terug naar de Borkeld te rijden en daar nog een extra rondje te doen. Bij thuiskomst moesten we aan de bak, want er moest opgestrooid worden. En dat duurde nog wel even! Uiteindelijk ging ik maar de oven aanzetten en een halfuurtje later schoven we, megahongerig, aan tafel voor de macaronischotel. ´s avonds zijn we naar de wei gegaan om ponys op te halen en voor de rest hebben de meiden de caroussel geoefend in de paddock, zonder pony´s. Zoals elke avond hebben we nog een tijd zitten kletsen en tekenen en snoepjes eten. We wilden nog een fikkie gaan stoken in de vuurkorf, maar het was bikkelskoud buiten dus dat werd afgeblazen.
Overigens werd het klephok al op woensdagochtend leuker bevonden dan de schaapskooi en zodoende zijn we nooit meer terugverhuisd Haha!

Vrijdag - alweer de laatste dag! De ochtend werd besteed aan het oefenen voor de demo, wat vrij snel goed ging. We gebruikten alleen maar Fjordjes; Charlotje op Fiona, Fenna op Odessa, Sharon op Jackey, Anne Mieke op Misty, Maartje op Joey, Karin op Toontje en ik op Larson. Voor de muziek hadden we Let me entertain you van Robbie Williams uitgekozen, omdat we al de ganse week dat liedje mee hadden geblerd in de auto van Karin, onderweg van en naar de wei *LOL*
´s middags toen alle tassen waren ingepakt, en de boel opgeruimd was, gingenw e voor het allerlaatst op buitenrit. Helaas moest Karin afhaken omdat Priscillla kreupel liep, maar voor de rest was het een leuke rit.
´s avonds heerlijk rustig geBBQ´d en daarna de demo gereden die errug goed ging! foto´s zal ik even sturen naar degenen die erin geinteresseerd zijn!

Okee, dat was geen kort verslag, maar een lang verslag, maar jullie hebben nu een idee Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 16:04

Klinkt leuk *LOL*

En Tessel, op Misty durf ik wel te springen *LOL* Lovers

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 22:03

Fenna is ook weer thuis na maar liefst weer dertien uur gewerkt te hebben Gaaaap
Het verslag van Tessel hebben jullie al gehad, nog eentje van mij nodig? Ach, boeiend. Hier komt wel iets:

Maandag, Ik was er eigenlijk zondagavond al, dus maandag was makkelijk opstappen. Omdat er zoveel pony's op stal stonden wist ik even niet wat ik wilde kiezen, maar Angela was kreupel, PZN daar wilde Charlot en Maartje op en toen ging ik maar op lieve Mirthe Lachen voor m'n eerste buitenritje. Na nog pony's naar de wei hebben gereden en terug en gegeten te hebben gingen we op buitenrit. Ik had voor mezelf bedacht dat ik toch maar veilig achter PZN en Jup zou blijven dit buitenritje en het was super relaxt. De zon scheen, de pony's waren vrolijk Lachen
Na het avondeten dus het vlaggenspel. Toen Charlotte en ik allebei een keer gewonnen hadden, ja we waren bloedfanatiek , gaven we onze pony's aan Tessel en Karin en gingen wij de muziek regelen. En nee we waren maar een beetje partijdig Schijnheilig
Daarna dus weer naar de wei. We gingen pony's halen, want de dag erna zouden er een paar op buitenrit gaan. Eigenlijk zou Angela meegaan, maar die liep niet goed, dus ging na wat gezeur van Charlot en mij Vosje mee Haha! Terwijl wij bezig waren de drie pony's uit het weiland te halen liep er wat mee, ik was aangewezen als persoontje die zou zorgen dat de beesten niet allemaal mee liepen en duwde enthousiast een paard weg. Opeens bleek Bonita ertussen te staan en die begon te trappen en toen tja ... zat ik er tussen. Dus liep ik naar achter, waar een hekje staan en daar donderde ik overheen Clown Ik zag nog wat hoefjes flitsen, maar gelukkig ging het goed. Het hekje werd weer gerapareerd en toen ben ik maar even buiten het hek gaan wachten. Plingat ik weer bijna onder een pony lag heb ik nog de hele week moeten horen Nagelbijten / Gniffelen

Dag 2. 's ochtends nam ik Mirthe weer mee op buitenrit en deden we een rustig en relaxt en lang buitenritje met de pony's. Karin op leidingpaard Priscilla, wat trouwens gewoon goed ging. 's middags weer een buitenrit en toen ging ik op Vosje Haha! Het is dat ze zo klein is, maar wat een heerlijk pony'tje. Ik vond zelf dat het best heel goed ging. We gallopeerde eerst het snelwegpad, iet wat chaotisch doordat Jup werd ingehouden en de rest erlangs ging, tja dan wil Vosje ook wel, daarna richting het km-pad. Vos en ik deden allerlei hippe dressuuroefeningen, passage, schouderbinnenwaarts, wijken enz. enz. Op het km-pad werd ie steeds drukker en drukker. Ik zei net iets tegen Rosa over dat ik zo wel we.... en daar ging ik Clown Vierhonderd meter verderop stond ik weer stil, half omgekeerd om te kijken of ik de rest van de groep zag. Kwamen die opeens ook allemaal het pad om gestoven Pling Wat een heel gaaf gezicht was. Verder was het een erg leuke rit op de playmobielpony, zoals Vos door Karin werd uitgescholden. 's avonds springles van Paulien op een überdwarse Mirthe. En ik werd ook maar geïrriteerd, waar door het niet echt beter ging. En Annemarie was er Haha! Die trouwens weer op het paard stapte als ofze het gister nog gedaan had. Goed zeg Haha!
Terwijl Karin, Tessel, Maartje en Charlot weer pony's naar en van het weiland reden (of alleen naar het weiland Nagelbijten / Gniffelen ) ruimde ik met Annemarie, Annemieke en Charon de hindernissen op. Op een of andere manier viel er een balk op m'n linkerarm, ja ik was erg kneuzig bezig deze week Nagelbijten / Gniffelen , en m'n arm werd toen een beetje rood. Gellukkig waren we al bijna klaar.
We sliepen die nacht dus in het erg gezellige klephok. Lachen

Dag drie. Woensdag.
's ochtends weer een buitenrit en ik ging alweer op Vosje. Dit keer ging het km-pad beter, we draafden het zelfs een heel stuk. Verder ging alles leuk, het grootste gedeelte door Vos wel in draf Clown . Toen kwamen we bij het koeienpad en daar werd Vosje ietwat hieper. Het lukte me haar bij me te houden tot het hek dichtklikte. Toen schoot ze omhoog, ja omhoog. Op haar achterbenen de lucht in, tegen een boom. Daarna ging Vos er op een flink tempo vandoor, waarbij ik er scheef met één beugel aan m'n voet in zat. Vissend naar die andere beugel zag ik een tegenligger aankomen, maar ik zat niet zo stabiel en kreeg Vos niet terug. We stoven er langs Nagelbijten / Gniffelen Was ik even blij dat het Marianne op Nirka bleek te zijn, want die bleef gewoon in de berm staan terwijl ze riep: 'Fenna! Wel blijven zitten he!' Ik had helaas geen tijd om te antwoorden, maar luisterde wel. Uiteindelijk vond ik m'n beugel weer en toen kon ik Vos vrij makkelijk terugnemen.
's middags naar het koude zwembad in Rijssen. Waar we langer dan een uur in het bubbelbad gezeten hebben en vervolgens lekker op wat stoeltjes een patatje aten, ik en Charlotte en Maartje aten dat ten minste. Toen we weer bij het Lamoen kwamen en er Aardappelanders op onze borden werden geschept merkten we dat wel ja. Met moeite kregen Charlotte en ik alles naar binnen. Charlot liet zelfs wat staan Clown Even voor de duidelijkheid, zodra Tessel wat liet staan dan zei Charlot: 'Kom op Tessel, nog maar één hapje. Zullen we het samen doen?' 'Hapje voor Charlotte, hapje voor Tessel' Lachen
's avonds les van Kirsten op Puncky, die eigenlijk een beetje mwa ging. Puncky deed alles braaf, maar eigenlijk deed ie te weinig. Het lukte me telkens net niet zeg maar. Vervolgens gingen we met z'n vijfen een proefje schrijven. Tegen een uur of tien werden we het klephok ingestuurd. Daar zaten we de rest van de avond te kleppen en toen gingen we slapen.

Donderdag Lachen Ik had eigenlijk afgesproken met Charlotte om half/half te doen. Mirthe en onze niet favoriet Priscilla. Vooral omdat ik niet wist of het goed zou gaan in het bos bij Holten. Uiteindelijk vond Charlotte Priscilla wel leuk en ik vond hetbos bij Holten wel oké. Dus we ruilden niet meer terug. Toch was ik we blij dat er besloten werd het lange pad niet te nemen. Verder was de dagtocht, zoals de hele week, gewoon lekker rustig en relaxt. Alhoewel rustig, op de heenweg hebben we enorm veel liedjes geblerd Haha!
Toen we terugwaren moesten we nog stallen opstrooien en ik kan je verklappen dat dat heel vermoeiend is als je net een hele dag gereden hebt en niet zoveel gereden. We vielen daarna ook heel hongerig aan op de maceroni. Na het eten ging iedereen, behalve Maartje en ik, naar het weiland om pony's te halen en Maartje en ik ruimden de tafel af en de keuken op en deden nog een vies klusje: likstenen schoonmaken. Dat was voornamelijk vogelpoep en andere niet nader te identificeren troep eraf schrapen Nagelbijten / Gniffelen Toen iedereen weer terug was, strooiden we de laatste stal op en toen maakten we het boekje. Daarna gingen Charon en Annemieke tekenen en Charlotte en ik, die hadden gezegd het proefje wel even uit het hoofd te leren, gingen het proefje lopen in het paddock. Vervolgens gingen we geen bonte avond doen, geen lama's, geen kampvuur en geen broodjes. We zaten lekker lui, en warm, in het klephok. Nog even getekend, uiteindelijk, en een potje gepest met Charlotte dat ik grandioos verloor.
Trouwens Tessel, het was de ochtend van de dagtocht dat we het heidepaadje ingingen Pling En ik reed niet eens voorop met Mirthe.

dag vijf, vrijdag. 's ochtends de Demo oefenen. Op alle Fjorden. Ik reed op Odessa en wat een schatje is dat zeg. Voorop, splitsen, naast Fiona, van Fiona weg, kleine voltes, tempo wisselen, alles niet echt grasieus, maar wel heel braaf. Uiteindelijk ging de caroussel heel goed ook. Karin zette de muziek aan en gallopeerde daarna naar ons toe en toen: Let me entertain you Knipoog Hoewel ik wel een soort moe was na dat oefenen. Gaaaap
's middags was onze laatste buitenrit. We ruimden voor het eten wel nog even de schaapskooi, het klephok en de zadelkamer op. Ik en Annemieke deden het klephok en we vonden een dwijl. Toen besloot Annemieke te dwijlen en het klephok glom Haha!
Nog voordat we echt in het bos waren, merkte Karin dat Priscilla kreupel liep, of gewoon spierpijn had, dus die draaide om. Het eerste pad dat we in wilde deden we een gallopje en ik ging met Mirthe voorop. Daarna hebben Charlotte en ik eigenlijk de hele tijd leiding gespeeld. Vooral het pad van het km-pad naar het kronkelpaadje, daar draafden we voorop met Mirthe en Vos Haha! We voelden ons erg leiding Pling Op het koeienpad deed Vos een sprong die ze bij mij nog niet gedaan had en vroem, daar ging ie weer. De rest ermaar achteraan. Daarna wilden we het snelwegpad weer galloperen en toen opeens schoot Vosje er weer vandoor. Het werd een beetje een chaotisch en snel afgekapt gallopje. En dat was het alweer.
Daarna gingen we de Fjorden beschilderen, De naam rechts op de kont, een hartje links. Toen ik daar eenmaal mee bezig was werd het nog echt leuk ook. En het zag er heel leuk uit, al zeg ik het zelf. Daarna eten en toen moesten de ouders komen. Pim en m'n moeder kwamen alleen niet zo heel erg. We reden dus maar de demo al, ik kon ze ook niet bereiken. Toen ik uiteindelijk mijn moeder over de mobiel sprak, half negenk, zei die dat het nog drie kwartier zou duren. Niemand bleef echt zo lang wachten, dus ik zwaaide iedereen gedag. Tessel en Karin bleven nog lang hangen en toen was ik alleen. Ik installeerde mezelf lekker in het klephok, met een doos Celebraitions, (of hoe je het ook schrijft) en wachtte daar. M'n moeder en Pim kwamen opzich best snel. Ik werd nog echt heel pissig op m'n moeder, want die kwam nogal binnen met een K*topmerking. Echt vrolijk verliet ik daardoor het Lamoen niet, maar de week was wel heel leuk Haha! ( Tjongejonge , wat was ie leuk)

Het was trouwens wel echt een week met van die typische dingetjes, dat hehe gebeuren, let me entertain you liedjes, je hoefde maar het woord kaas en hulpboer in één zin te zeggen en iedereen lag dubbel, gekke stemmetjes, leiding spelen, als ik iets deed altijd zeggen dat het gevaarlijk was, maartjes geld stiekem verstoppen om te kijken of ze het merkt, wat niet zo was, liedjes zingen op het paard, elke keer op het km-pad nog even zeggen bij het heidepaadje: 'hier moeten we niet in Fenna!' en toen Maartje er ook ingeracede was: 'Hier moeten we niet in Maartje en Fenna!' , al die ponybijnamen, Sjoksjock, Jakkie, playmobiel, lief oud omaatje, pony's beschilderen, en oja, we gingen op verzoek van Tessel en mij pannekoeken bakken op vrijdag Haha!

In elk geval was het leuk Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 23:23

Het was zeker leuk! Goed verslag heb je daar geschreven Ja

Eigenlijk was het een van de leukste ponykampen die ik heb meegemaakt, behalve de trektochten dan, want die zijn altijd leuk en bijzonder. Het voelde gewoon als een extended versie van een Lamoenmeeting/slaapfeestje. Gewoon niet op de tijd hoeven letten, en als je wel op de tijd lette, constateren dat we nog wel een uur langer in het bos konden blijven rondhangen. Overleggen met de meiden in plaats van orders uitdelen. Iedereen zn gangetje laten gaan zonder dat het een grote zooi werd, integendeel, als Karin en ik even niet opletten werd er beter werk afgeleverd.. zoals de gedweilde vloer en het proefje voor de demo.

Lekker liedjes bleren tijdens het rijden, in het bos aan een lang teugeltje lekker om je heen kijken (het wilde dierenspel Haha! ) en tijdens de les supergeconcentreerd.

Ik realiseerde me ook dat ik meer van het bos genoot dan anders, misschien kwam het door het wilde dierenspel maar er zijn me dingen opgevallen die ik anders niet merk. Ik hou zo van dat bos Lovers
Ik heb Toon herontdekt als zijnde relaxed paard; ik kon oude leuke foto's terugkijken op m'n camera, zelfs de groep van achter filmen in galop, hem inhouden en stil (!) laten staan toen we Marianne tegenkwamen om een praatje met haar te maken. Vervolgens weer aangalopperen om de groep te zoeken achter de stofwolk. Toontje heeft iig m'n vertrouwen weer een beetje opgepept en overigens, de groep ook want ik kon ze blind vertrouwen dat er niks misging tijdens galop enzo. iig niks met verstrekkende gevolgen dan Clown

Fenna en Charlotje zijn geslaagd voor het leiding-examen en wellicht volgend jaar een kamp samen met een van die twee, maar daar moet ik nog wel even kritisch over nadenken hoor Clown maar misschien organiseert Jannette toch nog wel twee trektochten en doe ik die gewoon beide, word ik er ook niet uitgeknikkerd Haha!

trouwens nog even over Soyeux, ik vond het jammer dat hij er niet was, maar wel zo rustig voor mezelf. Ik weet nu dat hij nog leeft en dat is genoeg voor mij, ik hoop dat hij het goed heeft en dat hij de rust krijgt die ie verdient. Ik had hem nog wel even kunnen opzoeken maar dat wilde ik liever niet. Ik vind dat, als ik voor mezelf spreek, toch een soort inbreuk op de privacy van de eigenaar. Buiten dat, wat heeft Soyeux eraan? Ik had een beetje zo'n gevoel erbij alsof ik m'n ouderlijk huis zou opzoeken. Wat ik ook nog steeds niet wil overigens. Ik ben toch alleen maar bang dat ik overmand word door gevoelens ofzo.. en niemand heeft daar wat aan. Nouja, dat dus Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 00:30

En degenen die het leuk vinden om te zien hoe Rosa en Tessel voor de hele wereld voor aap spelen op youtube Haha! kunnen hier hun hart ophalen http://youtube.com/watch?v=oUxYqzycuPo
...zucht. Maar het eind van het filmpje is wel lief!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 11:36

Dat filmpje ga ik even kijken als ik op de computer zit, aangezien youtube.com nauwelijks wil laden op de laptop.
Klinkt allemaal erg leuk, en ik baalde dat ik eer naar school moest, anders was ik wel wat langer/vaker gekomen. Lachen
Nou, op naar volgend jaar.. we zullen zien *LOL*

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:51

ik geloof direkt dat jullie een super week hebben gehad Haha!
leuk hoor, zo is leiding zijn denk ik ook niet zo vermoeiend Knipoog
leuk filmpje Haha! waren de kleinkids van janet er? neem tenminste aan dat jullie alleen met grote waren Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:01

Tessel, wat lees ik. Geslaagd voor m'n leidingexamen? Ik ga nog eens nadenken over volgend jaar Knipoog

Tessel, ben nu je filmpje aan het luisteren/kijken. Ziet er daar toch nog wel gezellig uit Lachen *lang lied zeg! Hebben jullie dat helemaal zelf gemaakt?

edit: Aahw, en wat lief. Lotte werd helemaal rood toen het over haar en Prisje ging Lachen

edit: en hij is af. Toch wel een lief filmpje zo Lachen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 16:03

Rosa heeft m geschreven dat liedje, best leuke tekst vond ik Ja
idd Jetske en haar man en kindjes waren er, Jannette ging namelijk een weekendje naar Duitsland dus zij kwamen op de boel passen.

Fenna, ik weet natuurlijk niet of je volgend jaar wel al mag leiden ivm je leeftijd, maar wat mij betreft ben je er wel klaar voor Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 16:30

Weet je hoe fout! We hebben Nickelodeon weer terug op de kabel, en ben nu dus de 100e herhaling van Zoop aan het kijken Huilen van het lachen
Na natuurlijk eerst het EK dressuur te hebben gekeken. Knipoog