Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 15:58

Ik zal me ook eens melden in deze huiskamer, heb de benodigde 25 berichten eindelijk bij elkaar om hier te mogen posten :+

Ik ben Cindy, heb heel lang op zaterdag gereden in de les van Djoon en Liek (vooral op Patou), en geef nu alleen les op zaterdag aan de kindjes. Af en toe rij ik nog wel een wedstrijdje mee! Zoals afgelopen zaterdag op Patou, mooi derde geworden! Vond het wel leuk dat Bontfire eerste was geworden, leve de manegeknollen!!

Viel me inderdaad op supje dat er gefilmd werd, als ik jou was zou ik gewoon naar de jury toegaan en om tekst en uitleg vragen.. Wel stoer dat je zonder lezer de proef hebt gereden! Ik dacht eerst dat je heel lang aan het inrijden was :+

supje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:24

ja in eerste instantie wilde ik ook meteen haar ermee confronteren maar omdat ik weet hoe zij in elkaar zit...
wilde ik na er over gedacht te hebben eerst even iedereen inlichten over wat haar bedoelingen zijn, zodat haar plan volledig in het water valt.
en omdat ik me niet wil verlagen naar haar niveau,
heb ik besloten dat ze maar naar mij moet komen als ze dat durft.
ik kan haar er altijd nog mee confronteren.

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:22

heel verstandig supje.

Dat mens spoort echt niet, kan hier zo boos over worden.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 08:56

sprak haar gisteren op men werk..(jury) en toen heb ik het haar eens gevraagd hoe dat zat.. en toen zei ze dat er meerdere werden gefilmd en dat het vooral voor der eigen was en dat ze het alleen aan der moeder heeft laten zien.

Ben er verder niet op in gegaan want ik weet hoe ze is.. dan kom je er niet meer vanaf.

vanavond ga ik voor het eerst met johnny op vreemd terrein rijden. op de manege dus om 8 uur :) men vriend gaat mee dus heb vervoer :P

Xindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:12

Zijn er mensen die meedoen met de manege springwedstrijd a.s. zondag de 22e?

Ik ga het weer eens op Patou proberen, de voorgaande keren betekende dat vooral in rengalop door de bak crossen, hopend te blijven zitten en ondertussen een aantal hindernissen mee te nemen, dus ben benieuwd!

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 15:48

Nou ik heb me opgegeven maar aangezien ik nu alweer ziek thuis zit ben ik bang dat ik me beter weer af kan melden. Zal al blij zijn als ik het zaterdag langer dan een kwartier op een paard uithou. Zo niet dan moet ik een rij-pauze inlassen en dat komt mijn humeur en schoolprestaties niet ten goede vrees ik.

Zijn er toevalig ook al fanatiekelingen die zich al hebben opgegeven of zich willen gaan opgeven voor de Pas de Deux? Liek en ik zijn uiteraard weer van de partij. Paarden en outfits zijn al bedacht. Nu nog de uitvioering van onze plannen...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 16:04

Ik doe de 22e niet mee, moet gewoon werken :)
Mijn startkaartaanvraag ligt klaar, nu moet ie alleen nog op de post, en dan zien we wel wat er van komt met de wedstrijden :)

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:36

Nou ik heb vanmorgen mijn les maar afgebeld ;( . Was vanmorgen weer naar school gegaan maar stond na een uur alweer te tollen op mijn benen in stal. Ik moet om 13:30 nog een presentatie houden dus net nog even geslapen en zo naar school.
Hoop dat het niet te lang duurt dan kan ik snel mijn bed weer in. Bah, ik heb er schoon genoeg van. Vanmorgen even bloed laten prikken dus hopelijk komt daar wat uit dan kun je er tenminste gericht iets tegen doen.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 17:43

Het is inderdaad hopen dat er iets uit komt en dat je er dan ook iets aan kunt doen, want dit is inderdaad niks zo.

Xindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 21:46

Arme djoon.. maar je bent ook zo druk bezig de laatste tijd!!

Hopelijk komt er iets uit die testen!! Heb je al vitaminepillen gehaald trouwens? Of extra ijzer ofzo?

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 00:45

Nou Djoon t zit jou ook niet mee.. Heb je voor zondag ook afgebeld of wil je dat nog even aankijken??Zag je net op de lijst staan toen ik die aan t uittypen was..

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:05

Das minder djoon.. ik heb het een paar jaar geleden ook wel eens gehad.. toen lag het volgens mij aan het ijzer...

Doe je de 22ste zelf ook mee joyce? das toch springen?

En ik zag je woensdag rijden met bacardi en het paardje past wel leuk bij je ;)

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 20:44

Nee want ik moet werken( zie vorige post) Maar t is de 22e idd springen..
Ik heb me wel opgegeven voor de dressuur en springclinic..Dressuur in de b en springen 50/60 :P
Ja tis een leuk paardje grof gebouwd, dus past idd wel goed:P
Jij was er idd ook maar heb je niet zien rijden..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 21:43

He Joyce, ook ik heb me opgegeven maar alleen voor de dressuurclinic, als hoger dan een balk is met te hoog.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 00:30

Nou mijn springclinic kan doorgaan :) (moest eigenlijk werken, maar heb vandaag kunnen ruilen :D) )
Ach ik zie ook wel waar t schip strand, als ik van te voren geen les heb gehad dan word t ook pas mijn 1e les :P

Xindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 12:37

Ik heb wel meegedaan de 22e op Patou! Ik mocht 's middags onverwacht naar Bert Visscher dus kon alleen met de beginners meespringen op 40 cm. Maar omdat Patou vaak zo flipt van die hindernissen vond ik dat niet zo erg!
Het ging beter dan de vorige keer! Als in: maar 4 weigeringen ipv 15 de vorige keer (toen ging ik vooral in rengalop door de bak) Ben er wel bij de allerlaagste hindernis (nr 6, kruisje van 30 cm) afgedonderd, omdat mevrouw op het laatste moment besloot toch níet te springen. Er is een hindernisbalk of een paardenhoef (weet het nog steeds niet) op mijn been beland, waardoor mijn kuit nu 3x zo dik is en ik nauwelijks kan lopen.. Maar ben best tevreden!

Begreep van Chrissy die er de hele dag was dat er veel kinderen vanaf zijn gevallen! Waaronder nog een keer iemand van Patou (ligt het toch niet helemaal aan mij :o ) De jury was alleen erg streng en schreeuwde naar de kinderen wanneer het niet gelijk lukte (wat ik ervan gehoord heb van ouders), wat niet echt moet kunnen naar mijn mening.. Arme kinderen durven straks nooit meer op het paard te stappen!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:21

Wat goed van je Cindy, eraf donderen en dan toch een goed gevoel hebben, super.

Wat is er toch met de jury's, eerst eentje die filmt om blijkbaar te laten zien hoe het niet moet en nu weer eentje die schreeuwt wanneer het niet meteen gaat.
En dan moet paardrijden leuk zijn, of gaat het hier om dezelfde jury, dan maak ik me niet druk en weet meteen waar het probleem ligt.

Niet bij de ruiters in elk geval.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 15:50

Volgens mij gaat het hier over dezelfde jury, als de jury dezelfde is die alle vorige springwedstrijden georganiseerd en gejureerd heeft (lijkt me van wel)....

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 16:06

Zonde het lijkt me toch de bedoeling dat iedereen met een zo goed mogelijk gevoel naar huis gaat, misschien wordt het wel een beetje te 'eigen' voor de jury dan kan dit gebeuren.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 20:20

djoontje schreef:
Volgens mij gaat het hier over dezelfde jury, als de jury dezelfde is die alle vorige springwedstrijden georganiseerd en gejureerd heeft (lijkt me van wel)....

Had je toch niet meegedaan dan??
Het is idd zoals gewoonlijk dezelfde jury geweest...

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 12:08

Nee ik heb afgelopen zaterdag ook niet in de les gereden en zondag niet meegesprongen. Ik begin me nu eindelijk weer een beetje beter te voelen maar was afgelopen weekend echt nog niet het geval helaas. Ach, zolang ik maar op tijd beter ben voor de Pas de deux vind ik het helemaal prima. Want díe wil ik echt voor geen goud missen!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 12:43

Ik zal ook maar weer eens wat van mezelf laten horen anders zouden jullie nog denken dat ik van de aardbodem verdwenen ben.
Ben momenteel allemaal druk, met werken, heb inmiddels autorijlessen en we hebben een huis! :D

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 14:01

Leuk sjaslique
Waar ga je wonen??

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 17:39

Ik ga in Helvoirt wonen.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:36

Oww waar je vriend woont :) Leuk en een koop of huurhuis? Moet er veel aan gedaan worden?