ach arme ziel, nou, werkze dan maar. Ik ben ook aan de arbeid alleen zijn al mijn collega's in een meeting. Ik heb geen zin en dacht ik ga maar even bokken. Sinds gisterenavond heb ik niets spannends meegemaakt dus ook niets te liegen of zinnings te melden..
Heb je niet vrij op hemelvaartsdag? Ik ben lekker vrij vandaag en morgen. Vanochtend al met de kar gereden, dit keer met Mexx. En morgen ga ik bij klasgenootje langs, mag op haar haflinger hobbelen en ik moet foto's van haar op d'r cob maken
Nou veel plezier met fotograferen Leuke foto's jet, ik vind 6 ook erg leuk Het is wel een knappe pownie hoor! btw zit Tjits niet een beetje in de verkeerde galop op die laatste galopfoto
Ik heb vanochtend op Manda gereden, en ook zonder Fenna heb ik me prima vermaakt Helaas had ze al 2 uur gelopen dus heb ik maar rustig aan gedaan met haar. Toen ik opstapte was ze al best bezweet... Uiteindelijk was ze wel helemaal ontspannen. Na het rijden haar maar eens een massage gegeven, had ze wel verdiend Verder heb ik Kanjer gezadeld, omdat Manda al liep en er voor de buitenrit ook nog het een en ander gedaan moest worden. Kanjer en Bowie zijn geen vrienden meer
Koosje mocht lekker buiten staan en kreeg gezelschap van Djol. Die had een wondje bij haar buik dus kreeg ze maar een dagje rust.
jep, sacherijnig op stal, aan het begin werd ze gezien als iemand waar alleen gevorderden op kunnen en werd later ontzettend braaf eigenlijk. mmm en ik vind haar leuk om te doen op stal net als Nalina. Met het grootte verschil dat ik op Manda wel gereden heb
Haha, ze rijdt ook wel een beetje als Nalien, ook zo lekker hobbelig en saggo naar andere paarden Dus eigenlijk heb je nu ook een beetje op Nalien gereden
Al zal het natuurlijk nooit zo zijn als op de echte Nalien.
Nouja, ik poets Manda nog wel wat vaker. Wat ik trouwens wel grappig vind is dat het echt zo'n paard is waar je mee kan opschieten of niet. Irma kan absoluut niet met haar opschieten, maar bij andere mensen is ze wel gewoon braaf
Ja maar misschien moet Irma gewoon wat vaker oefenen op haar, dan komt het vast wel goed Ze rijdt haar toch ook niet zo vaak? Maar af en toe vind ik Manda wel gevaarlijk worden met galopperen (Ook net Nalina )
je bedoelt de vorige keer met Marieke? Nee Irma rijd haar niet zovaak, maar normaal loopt Manda al met haar hoofd naar beneden als Kymberlie erop zit en bij haar lijkt het soms alsof ze zegt: Nee, ik doe het niet. Volgens mij had ze dat ook bij anderen
Wat ik trouwens ook schattig vond was Fox en kleine Iris, Fox liep met haar weg
ja hoor, ik ben er!!! Hier in de UK kennen ze Hemelvaartsdag niet, helaad, naja, wij hebben hier weer andere vrije dagen! Heeft iemand nog iets spannends gedaan/ gaat nog iets spannends doen??? En Mariet zijn die andere 200 foto's nu eindelijk geupolad??