manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 12:11

Bloos!
WAT?!
Ah nee thirz Scheve mond Bah..
Zomaar ineens dus? Tjee.. Ach gut Wat verschrikkelijk rot!
Kan me voorstellen dat je dan als Annemarie zijnde ook egt even niet weet wat je ziet... Ze waren nu tog ook al best oud? Dacht egt wel dat ze t zouden gaan overleven nu.. (niet dat ik er bijster veel verstand van heb maar tog.. Egt niet verwacht iig!)
En de broertjes en zusjes verders?
*Hoe durven ze t! gwoon de kleintjes bij de mama weghalen. Snap nog steeds écht de grap daar niet van..
Egt balen Thirz..

Heel veel suc6 nogmaals Mariekje!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 13:13

Gut thirz Ach gut dat is wel balen hoor! Weet je al hoe t komt dat ie dood is?
Kan je niet alletwee de katten nemen van hein en nienke? Dan blijven die ook gewoon lekker bij elkaar Lachen

En mariek? ben je geslaagd??

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 16:03

Bloos!
Hoezo t valt met bakken uit de hemel Scheve mond
Je zal hier op je fietsje in zitten Nagelbijten / Gniffelen Gegarandeerd doorweekt!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:36

Anne_87 schreef:
Bloos!
Hoezo t valt met bakken uit de hemel Scheve mond
Je zal hier op je fietsje in zitten Nagelbijten / Gniffelen Gegarandeerd doorweekt!

Ja, whaha. Ik ging net boodschappen doen. stond nog met mn karretje binnen en dacht; 'ehh laat ik maar eens wachten Vork '

Ik ben benieuwd wanneer ik mn autootje op kan halen! Ik wil dit zo snel mogelijk, dus ik zal die lui van Melse maar eens flink achter de broek aan zitten Whoosh!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 16:47

slim idee om dan maar even te wachten Clown
Aan de andere kant. Je verse groenten waren wel meteen gewassen, en jij was meteen gedouched Haha!
haha, huppa zweepje mee Clown Hoop dat je hem snel op kan halen Ja

Een of ander onverlaat heeft me gister gestoken door mn broek heen. Gister avond ineens jeuken en nu heb ik een hele mooie knal rode, flink warme, jeukende, dikke plek op mn been Haha! Dól op steekbeesten! Kan er ook altijd zo goed tegen Clown

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:56

O Thirz das niet leuk voor je!

Ben net bij Judith op visite geweest, was wel weer even gezellig om bij te kletsen!

Gaan jullie vanavond nog naar nous?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 17:07

Thirz en ik zijn om half 8 bij de Shell in Koudekerke dus uhm iets daarna bij Nous Tong uitsteken
*was nog wel t plan voorlopig Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:44

Oké dan kom ik misschien ook nog wel.
Wilde eerst gaan rijden, maar wilco moet overwerken dus zit ik met Daniël.
Kom dan wel even kijken.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:45

Ga jij ook nog rijden Anne?
Anders mag je wel op Annemoon rijden hoor, of op Voice.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:53

Jeetje Thirz, siepie dood? Hoe kan dat nou zomaar opeens? Agoshh wat zonde!

Pff vandaag weer hele dag gewerkt, heb nu best hoofdpijn. Denk dat shaar maar een vrije dag krijgt vandaag want ik heb niet veel puf meer...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 09:39

ahhh thirz siepie wat zonde!
Hier even een berichtje uit thailand, ik heb niets bijgelezen.
Het is hier fantastisch en ik wilde even melden dat ik bericht heb gekregen vanuit peru dat we mogen komen!
Als ik thuis ben zal ik uitgebreid verslag doen...
Liefs

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:17

Wauw Cis, das ver!! Maar heel tof dat je naar Peru mag Lachen Cis reist gewoon heel de wereld over!

Gister goed geoefend met mn ringrijkunsten, volgende keer oefenen met steken Clown Ben benieuwd naar de foto's Anne! Nog lekker gereden in de les vanmiddag?

Ik ga mn tas weer eens inpakken en dan nog ff in de tuin liggen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:03

aha, daar hing je dus uit Cis, in Thailand, wij vroegen ons al af waar je was, zolang al niks gepost....

heerlijk gereden op Stud, hij liep lekker en kon het goed volhouden. Annemijn zat op Fenna, en dat ging naar mijn idee ook supergoed, moesten erg op het stilhouden van onze benen letten van Joyce, nou laat dat net een erg moeilijk punt zijn bij ons haha, maar wel goed om er weer eens aan herinnerd te worden, kunnen we daar ook weer een beetje opletten.

Even iets heel anders. Toen Thirz en ik bij Loon op zand aan het rijden waren hadden we bedacht dat het wel heel tof zou zijn om een keer met zn allen daar heen te gaan. Eerst dachten we voor een weekendje, en dan bijvoorbeeld 1 dag rijden en een dagje Efteling ofzo, maar dit is nogal moeilijk te plannen ivm stage van Annemijn en werken van Thirz, dus nu hadden we vanmorgen bedacht dat we ook net zo goed een dachtocht kunnen gaan maken daar. Dan moeten we s ochtends op tijd weg, en dan om 10 uur een 4 uur durende buitenrit, met pauze, daar nog even wat eten ofzo en dan weer naar huis. Wij zaten te denken aan een zaterdag in september of oktober, omdat het dan waarschijnlijk nog wel redelijk mooi weer is. Bijvoorbeeld 15, of 29 sptember, of 13,of 27 oktober, dit zijn toch jouw vrije weekenden Thirz???? De kosten voor een 4 uur durende buitenrit zijn 52 euro, en dat is exclusief lunch, dus daar komt nog iets bij.
nou laat maar horen wat jullie van het idee vinden en wie er mee willen/kunnen en wanneer.....

doei doei

Oh ja, IK BEN GESLAAGD!!!!!!!!!! (had wel 6 fout)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:16

Hielp t borstuig nog een beetje Anne? Clown (moet iedere keer weer lachen als ik Marieke dr onderschrift lees!) Maar fijn dat jullie lekker gereden hebben Ja
Maar ik heb al zin in Loon op Zand! Dit zijn mijn vrije weekenden idd, dus mij maakt het dan niet uit welk weekend we gaan. En ik wil wel autorijden hoor, er kunnen dan nog 3 mensen bij mij...als iemand dan maar wel kaartleest naast me!

Ik dreun hier echt bijna weg bij die muziek Rolleyes

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:18

ik kan goed kaartlezen he Thirz.....? denk dat we dan wel via groningen gaan, is dat erg?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:22

Nee hoor...als jij de benzine betaald Tong uitsteken

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:22

Zo'n dagtocht lijkt me wel heel erg gaaf! Ik zou evt. ook mensen mee kunnen nemen hoor! én ik heb een tom-tom. Scheelt weer een ritje naar Groningen toe! Tong uitsteken

Go jij! Go jij! Super marieke! Nu ook in 1x je rijexamen halen he Knipoog

Jeutje Cis, thailand helemaal! Wel gaaf hoor! Nog bijzondere dingen meegemaakt?

Rijden ze nog steeds door de straten met die karren Thirz? of hoor je nu het hof van tange? Nick was om 9 vanmorgen al op pad, die mocht op zo'n kar staan Rolleyes Maargoed. Hij had voor mij ook vrijkaartjes gekregen voor het feest maar ik geloof dat ie in zijn jolige buien (bier!!) mij een beetje is vergeten Nagelbijten / Gniffelen En ik krijg m niet te pakken via zn mobiel.
Als ie echt laat thuiskomt (en ladderzat is) doe ik de knip op de deur Extreme duivel moet ie mij maar niet vergeten muwhaha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 16:52

Whahaha, dat verhaal over Nick Clown hihi, vind ik ook, gewoon streng zijn Tong uitsteken Knip op de deur is een prima idee!
Zeg wou jij tog egt nie op de kar staan Kim? Knipoog
Loon op Zand: top idee Haha! Zal nog even kijken wanneer het mij t fijnste uitkomt van die dagen *ben nu trouwens de foto's op de comp aan t zetten hoor Thirz Knipoog hij heeft ze alleen weer doorelkaar gegooit dus moet even gaan zoeken...
En idd een behoorlijke dril les vandaag Clown Maargoed, ze heeft idd wel gelijk (alleen die benen willen nog wel eens een eigen leven leiden Nagelbijten / Gniffelen érg lastig). Ach ik heb liever zo'n actieve les dan een wat slappe versie ervan... En t borsttuig. Phoe was blij dat eraan zat Knipoog hihi. Ze was gelukkig uiteindelijk niet meer sloom Ja Kuitdruk was voldoende en ze liep egt lekkr. Hannah reed trouwens ook mee op Colle. *hihi Clown slak*
Hee en Mariekje hoe is t met Kees en Chris?
*gaat zich nu even op de foto's richten Tong uitsteken schiet nie op zo

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 16:55

Kees en Chris, hmmm, nog niet over gehad.....iedereen denkt nu, huh, waar gaat dit over hahaha....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:02

Net Sharon helemaal gewassen, we gaan namelijk morgen met de haflingercarrousel naar Nederweert... daar is de KVTH keuring afdeling Limburg.
Heb nog ff een paar foto's gemaakt voordat Sharon de wei op ging... Ze ziet er echt uit als een alien paardje, haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooi schoon he?! Nou hopen dat ze morgen ook nog schoon is, anders ga ik echt huilen...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:09

Whaha, Sharon ziet er idd uit als een alien Clown Als we nous zo schoon op de wei zetten, zou ze gelijk gaan rollen, hoop dat Sharon dat niet doet dan. En succes morgen!!

Marieke: Kees gewoon meenemen, kan ie niet weigeren Knipoog
Ik moet steeds Gijs uit mn tas vissen....volgens mij wilt ie mee op kamp!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:10

Trouwens zo'n dagrit lijkt me echt gaaf Haha!! Misschien neem ik Shaar wel mee dan!
Heb nog 1 plekje in de trailer vrij Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:15

hoezo nog 1 plekje vrij? wie neemt nog meer zn paard mee? zou t persoonlijk niet doen, zo'n gedoe voor een paar uur rijden,daar hebben ze zat leuke paarden

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:15

Ik heb n 2 paards trailer Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 17:19

oh zo, dan las ik t verkeerd......zou sjaar lekker thuislaten.....