Trouwens heb je zondag iets te doen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Iris schreef:Ik vier me verjaardag zondag duss als je wilt komen mag dat..

Heb je m'n sokken nog bewaard, toevallig? 
Welke data komen jou (niet) uit?
(Straight to the point, vandaag
) Moet trouwens wel kijken of m'n ma me kan brengen.. En misschien kan ik Eva ook meenemen als je 't goed vindt? Weet alleen niet zeker of ze kan en of ze mag, ze wordt namelijk nogal beschermend opgevoed enzo.. xS (Beetje vaag allemaal ><)
nog uuh.. weetikveel hoeveel dagen tot kamp
whahha... als het zo ver is merkt ik het wel :p gister weer een super dag gehad.... zooo gezellig en zoo gelachen.... vandaag weer 1

) brengen
Ik gister zo 'Maam..' mijn pa 'Nu komt het hoor..' Ik 'Zou je ons weer naar Kiki willen rijden?' Zij 'Tuurlijk!' En begint meteen te babbelen over hoe mooi de omgeving daar is, en dat ze ook een nachtje wilt blijven (ik 'doe maar niet, mam') enz. enz.
gaan 1 van jullie ook nog in de mei of in weekje 9? of zijn die alleen maar weekje 6 gangers? 
maar nu lekekr op school:( geen zin meer ik ga zo naar de manege ga ik daar wel even helpen ik heb officeel tot 4 uur les maar dat hou ik niet vol hoor.... 
Kathleen_vW schreef:Ik week 5 en 7 ganger.
Ik hoop wel dat ik mijn rijbewijs heb, kan ik tenminste zelf rijden, anders kost het zoveel geld
Ik denk dat ik na week 5 of 7 vraag of mijn mijn ouders me 1 keer kunnen ophalen en dan Roc meenemen, kan ik nog even boscrossen met hem

)