Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

*
Maar ben benieuwd, haar instructrische zegt dat ze nu op L1 niveau zit 
Romana01 schreef:ja, idd Rixt de Boer. Heb er eentje van haar mobiel gezien, zag eruit als een leuk paardjeMaar ben benieuwd, haar instructrische zegt dat ze nu op L1 niveau zit
@Melanie: die itiliaanen zijn om jaloers op te worden. Onwijs slank, maar wel mooi slank met echt een super mooie taille, met een paar lange slanke benen eronder en dan hebben ze ook nog eens boobs
Ik heb nog heel lang samen met haar gereden, en oh oh wat kon ik lachen om die meid! Ze reed altijd een les voor mij, samen met Danique, maar reden ook wel eens met ons mee!
ik wil nog steeds pizza eten met italianen
Melanie_B schreef:Romana01 schreef:ja, idd Rixt de Boer. Heb er eentje van haar mobiel gezien, zag eruit als een leuk paardjeMaar ben benieuwd, haar instructrische zegt dat ze nu op L1 niveau zit
@Melanie: die itiliaanen zijn om jaloers op te worden. Onwijs slank, maar wel mooi slank met echt een super mooie taille, met een paar lange slanke benen eronder en dan hebben ze ook nog eens boobs
Oh wat leuk voor Rixt!Ik heb nog heel lang samen met haar gereden, en oh oh wat kon ik lachen om die meid! Ze reed altijd een les voor mij, samen met Danique, maar reden ook wel eens met ons mee!
Jaaa, italianen... Pfff... Die mannen EN meiden zijn gewoon perfect..
maar ik hoor dat er wel over mij gepraat werd, dat ik er mooi uitzag in bikinie