Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Stuk verder zag ik de aanspanning op de weg stilstaan...en stond er nog een aanspanning, en nog eens wat ruiters...en een paar ambulances. Iemand liep met twee haflingers die aan de zweetplekken te zien voor de koets hadden gestaan, maar tuig was een beetje kwijt, koets ook. Degene hoorde bij een groep ruiters, allen waren afgestapt, en gingen terug naar het startpunt. Er was nogal een ongeluk gebeurd met het tweespan haflingers, en zij gingen terug. Omdat beide ambu's de zwaailighten aanhadden bleef ik even staan, de aanspanningen konden er niet langs. Nadat de eerste ambu vertrok, zijn de eerste aanspanning en ik door gereden. Een stukje verder kwamen we de koets tegen, de boom was wat beschadigt maar verder niets te zien. Toen ook de tweede ambu ons rustig met alles uit inhaalde, dacht ik dat het nog wel mee gevallen was. Bleek dus niet zo te zijn; eenmaal voorbij gingen zwaailichten en sirene aan...
)

) en met Sonny af Hojmark als papa (mijne heeft Sonny als opa) wel 1.75m de nuchterheid zelve, maar met een demonstratie schriktraining liet hij al zien dat het ook een hele grote scheitlaars is. Net mijn Viesje dus! Haha! In de proef had hij echt geen zin meer en was hij niet vooruit te branden, maar hij zat wel lekker en deed het allemaal braaf.
De eerste ronde, was dit paard een beetje omhoog gekomen toen we moesten wachten en het applaus vond hij toch wel eng. En omdat ik er gespannen op zat, was hij dat ook. Verder zat hij wel heel erg lekker, maar doordat ik het spannend vond heb ik te weinig op mijn zit gelet.
Heb er vier aangehad, maar wist van de eerste eigenlijk al dat het hem werd (had hem al op internet gezien namelijk)