Druk vergadert vanmiddag. Het was af en toe net een kippenhok. Tence deels op de baan gereden maar toen er trekkers op de baan kwamen was het ineens een heel ander paard.helemaal schuin en half in galop kwam hij de baan af. Verder gegaan in de bak en dat ging wel redelijk maar hij bleef die trekkers in de gaten houden.
Om 22.00u een nieuwe serie over de bereden politie op Ned1.
karleylover
Geplaatst: 09-09-10 21:39
Goedeavond! Paarden stonden ongeveer in de groepen die ze ook hebben in het land. Zodra het land weer in orde is zullen ze weer het land op gaan in dezelfde groepen. Er hing ook een briefje in de groene stal. Ben wel blij dat de paardjes toch nog lekker naar buiten kunnen Vandaag in het buytenpark geweest met Tjelle, Ilvy en Noah. Het ging erg goed totdat we gingen galopperen Tjelle was wild en Ilvy zei GA maar, dat moet je niet te hard zeggen bij Tjelle want die spoot ervandoor. Noah als een debiel erachter aan. Gelukkig kon Ilvy blijven zitten Daarna het rondje nog een keer gedaan en dan normaal. Dat ging aardig. Tjelle was nog wat driftig, maar het was te doen. Daarna kwamen we Desiree en Malvin tegen en die vroeg of we nog een rondje meereden. Gedaan, en toen waren ze bekaf en rustig. Met zijn drietjes naar huis gereden... nja met zijn zessen
Goedeavond allemaal . Ja echt heerlijk buiten gereden. Het ging erg hard achter tjelle, noah nam een flinke spurt. Verder zijn ze erg braaf geweest en noah heeft zelfs even voorop gelopen. De groepen zijn niet de groepen voor de winter zoals cathy heeft geschreven. Maar wat boffen met dit heerlijke dagje.
Het was echt lekker weer gisteren.. babypoown heeft ook nog een poosje in t zonnetje gestaan.. ze had een roze bal, maar ja, wat moet je daar ook eigenlijk mee ...
Hopelijk kan ik hier vandaag op tijd weg, 'ze' zeggen dat het best een mooi weekend wordt
taverno
Geplaatst: 10-09-10 08:27
Ik zit net te lezen dat het morgen lekker wordt en dat we vanaf zondag weer regen krijgen.
cassandra84
Geplaatst: 10-09-10 08:31
Mooi dat iedereen lekkere ritjes kan maken en dan ook wat meemaakt. Ik zie het al helemaal voor me Ilvy zegt ga maar en Tjelle joepie
Van het weekend wordt het warm morgen max temp van 24 graden was op tv.
Geinige foto`s marlon.De foto waar hij over de balkjes staat is leuk!
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 14:12
Hahaha jaaaa Pics van Elvis!!
Wat doet ie hier met zn voorbeen dan... hihihihi
Nicam
Geplaatst: 10-09-10 17:43
Helemaal geweldig het springdraakje.....het plezier straalt van jullie beiden . @ King....sterkte maandag Aan iedereen....prettig weekend met mooi weer....(hoop ik)
BabbieB
Geplaatst: 10-09-10 17:54
Prachtige foto's Marlon!
cykie
Geplaatst: 10-09-10 21:29
Vanavond heerlijk over de baan gehobbeld. Dacht dat het wel zou gaan regenen, maar ik had geluk. Het bleef droog.
@cassandra. Fa is in ieder geval weer aan het werk. Ben dus al redelijk aan zn conditie aan het werken. Wil alleen wel van tevoren liefst nog een buitenritje maken. Misschien maandag of volgend weekend als het een beetje weer is. Ik heb trouwens ook de vrijdag vrij genomen.