Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar ben zelf ook wel een beetje bang dat het Wintec niet gaat passen (andere Wintecs pasten tenslotte ook niet...), we zullen zien!
En om nou steeds een mooi actief stukje te moeten uitstellen tot madam èèrst ontlast heeft, is ook frustrerend (ook voor haar, want ze geniet er zo van).
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Voor iedereen die zilverwater wil hebben.Ik ben meer tijd en qua onkosten meer kwijt met het maken van zilverwater dan de 5 euro die ik er voor vroeg,voor degene die het willen hebben ik vraag er nou 7.50 voor dan ben ik uit de kosten.
wil evengoed heel graag mijn fles hebben hoor nicole!!! ik ben er helemaal door, zou je de fles in mijn kastje willen zetten. ik stuur mijn code ff via een pb-tje aan je door. dan kunnen we weer verder spuiten!!! ik betaal je zo snel mogelijk! thanx! pas je op dat ze je niet op pakken hihi. straks denken ze dat je een drugs farm hebt whahahahahahaha

LIQUITA schreef:_sandra schreef:ja, goed he! en een rij broek voor roan! en een staart beschermer voor mavantos! maar verder echt niets hihi
Ik heb vanmiddag ook gewinkeld, bij de Paardendrogist en Agradi (online) .
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ja, goed he! en een rij broek voor roan! en een staart beschermer voor mavantos! maar verder echt niets hihi
Ik heb vanmiddag ook gewinkeld, bij de Paardendrogist en Agradi (online) .
) Nicole1995 schreef:Voor iedereen die zilverwater wil hebben.Ik ben meer tijd en qua onkosten meer kwijt met het maken van zilverwater dan de 5 euro die ik er voor vroeg,voor degene die het willen hebben ik vraag er nou 7.50 voor dan ben ik uit de kosten.

ATE schreef:waneer vertrekken jullie xan ??
vrijdag of zaterdag ?