Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:LIQUITA schreef:Och jee, ik had net de schrik van m'n leven. Ik zou suddervlees gaan maken, dus braadpan op het electra en boter erin. Krijg ik een sms-je (van MiltonB) en die ben ik meteen lekker gaan beantwoorden. Hoor ik ineens een geluid uit de keuken die ik niet huis kon brengen, maar ging niet meteen kijken. 2 tellen later zag ik grote vlammen uit m'n pan komen. SHIPS...snel, wat moet ik doen. Oja, deksel op de pan...snel, snel, snel. Gelukkig ging het vuur uit, maar er kwam heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel rook. Pan in de tuin gegooid, daar komt nu nog rook van af. En het hele huis staat blauw.
DOM DOM DOM![]()
![]()
![]()
Woow Peet, ik wil best geloven dat je schrok.
Gelukkig ben je niet in paniek geraakt en wist je wat te doen.

ATE schreef:LIQUITA schreef:Och jee, ik had net de schrik van m'n leven. Ik zou suddervlees gaan maken, dus braadpan op het electra en boter erin. Krijg ik een sms-je (van MiltonB) en die ben ik meteen lekker gaan beantwoorden. Hoor ik ineens een geluid uit de keuken die ik niet huis kon brengen, maar ging niet meteen kijken. 2 tellen later zag ik grote vlammen uit m'n pan komen. SHIPS...snel, wat moet ik doen. Oja, deksel op de pan...snel, snel, snel. Gelukkig ging het vuur uit, maar er kwam heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel rook. Pan in de tuin gegooid, daar komt nu nog rook van af. En het hele huis staat blauw.
DOM DOM DOM![]()
![]()
![]()
moet er wel ff om lachen
wat zal het lekker ruiken in huis

smuidra schreef:
Zo. Ik heb de laatste tijd niet zoveel meer laten horen omdat ik eigenlijk niet echt goed nieuws had.
Maar sinds gisteren ben ik in blijde afwachting van een vlinderpup. Over een week of zes mag hij bij zijn moeder weg. En kan
ik de dweilen weer tevoorschijn halen.
Hij is geboren 17 februari 2009 en luister (nu nog niet) naar de naam Nicky.
Ga hem zaterdag voor het eerst bezoeken en foto's maken natuurlijk.
smuidra schreef:
Zo. Ik heb de laatste tijd niet zoveel meer laten horen omdat ik eigenlijk niet echt goed nieuws had.
Maar sinds gisteren ben ik in blijde afwachting van een vlinderpup. Over een week of zes mag hij bij zijn moeder weg. En kan
ik de dweilen weer tevoorschijn halen.
Hij is geboren 17 februari 2009 en luister (nu nog niet) naar de naam Nicky.
Ga hem zaterdag voor het eerst bezoeken en foto's maken natuurlijk.
. Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:De filmpjes van Linde en Erna zijn aan het uploaden. Daarna nog even een muziekje eronder zetten, dus denk dat ze vanavond wel op Bokt staan.
Leuk,ben heel benieuwd.
Van wie is dat nummer wat je onder het filmpje van Tytje hebt gezet.Kan ik hem ook ff downloaden.