ja kim, mot maar es
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
taverno schreef:Freya schreef:Ik denk .... de veulentjes
Maar dan moeten ze wel allemaal geboren zijn,lijkt me leuker in juli of augustus,dan zijn de jongsten ook een beetje gevuld.
taverno schreef:Ging je les goed Freya?
Tence vind het jonge spul naast de baan helemaal geweldig,hij zou het wel wat vinden om er tussen te lopen maar ik denk dat hij dan ruzie krijgt met de mama`s.
Freya schreef:Me les ging weer super, eindelijk zat ik weer eens recht op me paard ipv voorover. We zijn vandaag ook begonnen met wijken, paar pasjes. En in de aanleuning aan te springen in galop, phoe dat valt niet mee, ik heb bijna geen kracht in me benen, dus moet echt hard werken om hem aan te laten springen als hij netjes rond loopt, dus dan maar zweepje erbij en dan gaat het goed.
We waren alle 2 weer super tevreden, nu kunnen we vanaf donderdag aan de kur gaan werken... en daarna misschien toch startkaart aanvragen.
Wat lief dat Tence de kleintje zo lief vind. Maar inderdaad geen goed idee om hem er tussen te zetten, als hij ruzie gaat maken met de mama's ( Donna hoef ik er ook niet tussen te zetten, als ze niet drachtig zou zijn, want die pikt veulentjes, hahahaha )