ATE schreef:Maar dat is voor een goed doel.dat probeer ik al hele week uitslapen maar wil niet echt lukken of mijn pa staat om 8.30 voor de deur hahahahah
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:Maar dat is voor een goed doel.dat probeer ik al hele week uitslapen maar wil niet echt lukken of mijn pa staat om 8.30 voor de deur hahahahah
LIQUITA schreef:ATE schreef:Maar dat is voor een goed doel.dat probeer ik al hele week uitslapen maar wil niet echt lukken of mijn pa staat om 8.30 voor de deur hahahahah
ATE schreef:GEZELLIG HE...nog 2 berichten en wij hebben een pag vol ge l.lt
LIQUITA schreef:ATE schreef:GEZELLIG HE...nog 2 berichten en wij hebben een pag vol ge l.lt
LIQUITA schreef:Ben wel benieuwd hoe het vandaag is gegaan met Xan en Nono.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ben wel benieuwd hoe het vandaag is gegaan met Xan en Nono.
ze ging vandaag rijden he ?nou zal best wel goed zijn gegaan volgens mij is het een heel koel paard
Daniellee_ schreef:van wanneer tot wanneer is ponykamp? en zijn nadine en linda 2 weken?
. Moet helaas nog even wachten. Ze zullen wel klaar zijn als ik op vakantie ben, moet ik nog langer wachten
LIQUITA schreef:Ik ben toch zo nieuwsgierig naar de foto's (fotoshoot gemaakt door Antoinette hier op bokt). Moet helaas nog even wachten. Ze zullen wel klaar zijn als ik op vakantie ben, moet ik nog langer wachten
ATE schreef:Tja, dat is ook een idee. Maar ik ga eerst duimen dat ze voor m'n vakantie klaar zijnLIQUITA schreef:Ik ben toch zo nieuwsgierig naar de foto's (fotoshoot gemaakt door Antoinette hier op bokt). Moet helaas nog even wachten. Ze zullen wel klaar zijn als ik op vakantie ben, moet ik nog langer wachten
ga dan niet op vakantie
ATE schreef:Whahahaha...ja, dat is waaroke ik duim met je meeheb ik ze ook eerder
LIQUITA schreef:Jaaa...ze stonden nog heerlijk te eten. Ze hadden niet eens zo'n zin om meteen mee te gaan.
ATE schreef:Hihi...ik wist hetja nog 6
LIQUITA schreef:Was er trouwens nog iets veranderd/verbeterd bij Ria?
grapjas nee natuurlijk niet liepen nu zelfs 14 jonge katjes ATE schreef:Oeps....en duizende vlooien?LIQUITA schreef:Was er trouwens nog iets veranderd/verbeterd bij Ria?
![]()
![]()
grapjas nee natuurlijk niet liepen nu zelfs 14 jonge katjes