hoorde t van een vriendin van mij die woont in brouw zal wel is ff navraag doen, zei zei dat dat paard was overleden aan rhino.. nou kga weer ff slapen hahaha lekker weekje vrij gepakt..
Goed gedaan Jow.. hoeveel winst heb je nu met Sun? hier aan het puinruimen van een weekend beurs, wat een gekkenhuis is het dan altijd de dag erna. En poedersuiker, de auto is kapot.. als je erin rijdt, is het net of je op een kameel zit, je wiebelt alle kanten op, dus die komen ze zo ophalen. Gelukkig kan ik met een collega meerijden naar het werk, maar wel balen. Hopelijk niet is het niet te duur allemaal... zucht.
Nou he.. net ff de hond opwezen halen, buurvrouw van Cis, op de fiets, was als een dweil... Het is echt klereweer ja. Enne ik heb net nog sneeuw gezien, die van Quist heeft alle sneeuw van zijn terrein in de berm geschoven.. en dat was een berg van 1.20 hoog ofzo, dus daar ligt nog een hoopje.
Het was vanmiddag even regen, maar toch het grootste gedeelte van de dag zon En zo lekker, als je 's ochtends vroeg buiten loopt, nog niet alle drukte van het verkeer om je heen en dan weer het gekwetter van de vogels. DE LENTE KOMT ERAAN!!!!!!
acacia
Geplaatst: 02-03-10 12:38
wat is het stil in het grote stal Bevelander-topic ! Ik mis jullie avonturen !
Stil? O daar kan wel wat aan gedaan worden hoor. Het is vandaag zo'n mooie lentedag.
mammaslamma
Geplaatst: 02-03-10 13:30
Hee jongens, wordt er nog wat afgesproken in het andere topic, er zijn een aantal bokkers die deze kant op willen komen eind April, begin Mei ergens, om over het strand te rijden, zou leuk zijn als wij eilandbewoners, ze de mooie plekjes kunnen laten zien....
Heb er zin in, voorjaar, zon, mooi weer en eind deze week nog ff naar de sneeuw, heerlijk... Na de vacantie ga ik op Bickel rijden, Amber gaat dan beginnen met onze grootste schijtert, ben benieuwd of dat ook zo soepeltjes zal gaan.
Ga ik alvast met Bickel oefenen voor strao 2011, ben ik mooi op tijd!