Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dus dat bespaar ik mezelf.. Maarja er gebeuren de laatste tijd toch dingen die gewoon echt niet nodig zijn hoor

is goed... Ik ga niet al te laat aangezien ik niet weer een regenbui op me kop wil.. Maar t ziet er nu nog erg goed uit
Rheintax schreef:Hallo iedereen,
Capri zijn 2 de winst gehaald in Z1!!!!
Zal gezellig worden
Rheintax schreef:Hallo iedereen,
Capri zijn 2 de winst gehaald in Z1!!!!
heavenley schreef:he mensen allemaal....
hoe is het daarzo???en komen steeds meer mensen bij...hier gaat alles prima met spirit gaat het ook allemaal goed we rijden veel buiten en hij gaat 1 x per week naar les...hij gaat nu langzaam zijn spieren laten zien...en is echt zolief geworden...
maare ik wilde jullie wat vragen...ik kan een pensionstal overnemen met 20 paardenboxen van 3x4m
en een goede rijbak verders kan ik een kleine paddock maken maar heb verders geen land of iets...het is redelijk betaalbaar maar moet wel klanten vinden...maar zit nog in twijfel of ik het zou moeten doen het is hier redelijk in de buurt...ook is er geen woning dus is niet altijd iemand aan wezig...kijk eens op mijn site onder stalmagic http://www.stalmagic.come2me.nl
zoals het dan zou worden...wat vinden jullie ervan( ene alleen als mening en niet met de vraag of jullie willen komenop stal)hihi ik heb nog 10 dagen bedenktijd...nou ik lees het wel groetjes sandra
maar verder erg mooi!