ATE schreef:ik wens EUS ,ILSE ,IRIS ,ERIK EN PETRA , een fijne en mooiein hun
zal jullie missen op de manege doe rustig aan en kom weer heel thuis p.s ga niet wild kamperen he
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Fijne vakantie, veel plezier.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:ik wens EUS ,ILSE ,IRIS ,ERIK EN PETRA , een fijne en mooiein hun
zal jullie missen op de manege doe rustig aan en kom weer heel thuis p.s ga niet wild kamperen he
LIQUITA schreef:(ff snel, tussen het inpakken door)
Dank jullie wel!!! En ATE....jou kom ik vanaaf nog wel tegen in het bos...BoeHoe!!!
LIQUITA schreef:Bonjour!
A demandé aujourd'hui des plumes. Je n'ai pu plus dormir après que le réveil pour Erik est allé. Environ dernier jour pour le départ vers la France moudt de tout par ma tête. Je me trouve alors penser à tout ce que je veux aller faire encore et dois. Donc alors mais....eerst jouit aussi du thé d'une tête et placer ici encore aussi un petit message.
Nous avons obtenu hier soir le camping-car sur. Il est véritablement formidable.
Nous allons ce soir vers Kootwijkerbroek pour la randonnée de fantôme. Alors nous continuons à dormir là (Yeh... notre 1ère nuit dans le camping-car) pour partir demain matin vers la France. Ceux-ci se trouve dans la planification. S'il est mal nous allons ensuite cherchons vers le soleil.
Nous avons entièrement sens ! Si nous la possibilité me de la France ce qui laisse entendre parler de notre.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Goeiemorgen!
Vandaag vroeg uit de veren. Ik kon niet meer slapen nadat de wekker voor Erik was gegaan. Zo'n laatste dag voor vertrek naar Frankrijk maalt er van alles door mijn hoofd. Ik lig dan te denken aan alles wat ik nog wil en moet gaan doen. Dus er dan maar uit....eerst even genieten van een kop thee en hier nog even een berichtje plaatsen.
Gisteravond hebben we de camper op gehaald. Hij is echt geweldig.
Vanavond gaan we naar Kootwijkerbroek voor de spooktocht. Dan blijven we daar slapen (Yeh...ons 1e nachtje in de camper) om morgenochtend te vertrekken naar Frankrijk. Normandie ligt in de planning. Als het slecht weer is gaan we verder opzoek naar de zon.
We hebben er helemaal zin in! Als we mogelijkheid hebben zal ik vanuit Frankrijk wat van ons laten horen.

en heeft wat aan deze tip.
. Wie heeft er nou geen vieze oven (als je deze veelvuldig gebruikt)
.
. 
LIQUITA schreef:Ik geloof dat we toch maar naar het zuiden van Frankrijk (Ardèche) moeten gaan. Het schijnt in Normandië helemaal geen mooi weer te zijn. Nu alleen Eus nog even proberen over te halen.

LIQUITA schreef:(eindelijk tijd om even te zitten, en even wat te eten...m'n maag knorde behoorlijk, had nog helemaal niks gehad)
Wat een goede tip Meelen. Wie heeft er nou geen vieze oven (als je deze veelvuldig gebruikt)
.

LIQUITA schreef:Ja...ik ben helemaal klaar voor vertrek. Moet alleen nog geduld hebben

ATE schreef:Heb je je nagels al gelakt?
hoe weet jij dat nou weer ?? dat ik nagellak koop ??
met de slome verkoopster, zei nog hooi maar denk niet dat je me hoorde 
(was iets vergeten te uploaden) Dus bijna weg, heb er echt zin an!

Hackie schreef:Tuurlijk, ze hebben daar internet
Jep 23.30 vliegen we de lucht in (dinsdag 21ste)

meelen schreef:Ik heb me nou toch een TIP van huishoudelijke aard, hahahaha
Ik was gisteren door een werkbij gestoken, en ging m'n oven maar eens onder handen nemen.
De roosters waren echt bruin aangekoekt....... VIES HE?! En dan heb ik ze nog extra groot ook, want het is een 6-pits fornuis.
Maar nu komt de tip dus.
Ik heb de bakplaten en roosters in een vuilniszak gedaan, 2 kopjes amoniak erbij, zak goed afsluiten en een nachtje laten staan.
Daarnet eruit gehaald en met een sponsje en water schoongemaakt.
HET VLOOG ER AF.
Helemaal geweldig, alles is weer als nieuw.
Komende nacht, zet ik maar een kopje amoniak in de oven zelf en morgen de binnenkant even uitsoppen.
Ik dacht, ik zet het hier maar even neer. Wie weet heeft nog iemand zo'n vieze ovenen heeft wat aan deze tip.
Hackie schreef:Tuurlijk, ze hebben daar internet
Jep 23.30 vliegen we de lucht in (dinsdag 21ste)