Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), want hij is helemaal niet lekker. Hij eet en drinkt nog steeds helemaal niks.
). Ik hoop dat het snel wat beter gaat, want anders kan er ook meer aan de hand zijn
voor Otje.. en voor jou met al die rekeningen....
Als ze maar beter worden allebei..!
ik ben 'paardrijden met de toppers' aan het kijken
Niet Renee Froger enzo... maar het is wel leuk.

en ik maar denken dat ik lang moet wachten op de vakantie.. Normaal ga ik in mei al op vakantie en nu gaan we pas in augustus... voor mijn gevoel komt het echt niet om (nog 18 dagen)... maar jij hebt pas in september vakantie

) vertelde me goed op te passen met het land. Het fructaan gehalte in het gras is enorm door alle regenval en de zon die er nu op staat/heeft gestaan.
Eigenlijk mag ik niet klagen, sommige paarden zijn er erger aan toe
Ik ben er eigenlijk al wel aan toe hoor, ben niet veel vrij geweest dit jaar

en ik haal ze rond 6u binnen, kan niet later want ik heb les
en als Strange ook ff om het hoekie kijkt is het clubje compleet
Echt zielig, hij is zo suf dat als je hem ergens neerzet hij gewoon in die houding blijft zitten. Binar schreef:Aniet zet ze vandaag rond 1u buitenen ik haal ze rond 6u binnen, kan niet later want ik heb les
![]()
Ik ga ook wat rustiger opbouwen en denk dat Ko en Diddle nog ff niet dag en nacht gaan.
Biz heeft verder geen last hoor, maar ben met die buik liever te voorzichtig dan dat hij weer koliek heeft/krijgt![]()
Film kijken met Eviet vindt Biz vast wel leuk, mag Caram dan ook meekijkenen als Strange ook ff om het hoekie kijkt is het clubje compleet
![]()
Ireentjuh schreef:Dat zou wel sneu zijn voor Biz, als hij het hele seizoen maar een paar uurtjes mag![]()
Over die sponzen had ik nog niet gehoord Syl! Wat ons en de dierenarts het meest logisch leek is dat hij donderdag iets verkeerds heeft gegeteten of iets heeft opgelopen en daarna te ziek is geweest om zelf naar huis te gaan. Hij is nu helemaal niet meer dik, eerder ingevallen. Hij wil nog steeds niks eten en drinken, dus zo maar weer een spuitje gevenEcht zielig, hij is zo suf dat als je hem ergens neerzet hij gewoon in die houding blijft zitten.
spettertjuh schreef:Arme Otje.........dat van die sponzen is helaas waar. Er zijn van die beulen die een spons naar eten laten ruiken, de kat of hond eet deze vervolgens op met alle gevolgen van dien. Erg pijnlijk voor het dier en als je te laat bent dodelijk.