Een vriend vn mijj heb met frank gepraat, hij zegt dat er iets is. maar moest het aan frank vragen. poedersuiker, zul je zien. word weer geplayed zkkr.
Kreeg n0g smsje vn die ene player nicky , pff dieee doee wwel zn best. maar ze gana maar lekker fietsen ofzo.. Tjaa , ik negeer hem gwn . Zit wel goed.. hij d0et zn best maar als die wat wil !
Het zijn niet de wo0rden die dingen bewijzen , maar de dade !
Hmm n0u, dan bewijst dit veel. Marthyn mocht niks tegen mij zegge, toch deedt hij het omdat hij al te veel gezegt had. Pff gelukkig heb ik Dolly nog, me vriendin.
Ahh Kim echt klote gewoon.. Die jongens van tegenwoordig ook!! Grrr... Ej Anoek ik zag gisteren Total Sexy rijden Nou ik ga me verder aankleden en dan ben ik werken.. Doegg xxx
hahaha nou miss zie je m zo wel weer sterkte he nou ik ga ook maar is na beneje enz..kim is dr 10u ga we paardjen blij maken en schoon bedje geve!! enne snolly temmen enne nu moete we niet de pallet vergeten hihihi doei doeii xxxxxxxxx
ben al lkkr binne..maar vind ook koud!! hihi jo we waren bij de knollies!!beter da je ni na school hoefde!! naja keb je net al gezien hihi gina met dr wortels!!