stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:38

Heb je pm gestuurd!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 10:49

okee Haha! Ik wilde hem ook even vragen of hij een paar rondjes op Larm wilt springen! larmy gaat elke keer knijterhard en je voelt niet aankomen of hij gaat weigeren of springen! Ik ben benieuwd wat Alex er dan van vind! Dan kan hij misschien beter uitleggen wat ik moet doen als hij erop heeft gezeten!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:04

Denk niet dat hij dat gaat doen want heb begrepen dat hij vorige week flinke rugpijn had. Je kunt het altijd vragen natuurlijk.

Leuk dat je mee gaat springen. Ik denk dat ik het in het nieuwe jaar ook weer eens ga proberen. De bult wordt niet kleiner ondanks het laseren en hij schijnt er verder geen pijn van te hebben. Nu alleen kijken of de bult door het springen niet groter wordt want dan houdt het springen voor ons op Scheve mond Nou ja tot nu toe ging het telkens goed alleen laatste keer werd de bult opeens dik na het springen. Voor degenen die het niet weten, Omar heeft een bindweefsel bult aan de binnenkant van zijn voorbeen.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:31

AnneOmie schreef:
Je hoeft hem niet te bellen hoor als je mee wil doen Willie Haha! Ik denk dat Daan wel gaat springen en misschien Daan van Lorenzo en Kim?

ik word gewoon vergeten! fijn is dat Tong uitsteken
maargoed, ik spring dus ook weer mee!

met dancer gaat alles goed, dus we gaan gewoon weer aan de bak!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:34

jemig naadje, dat is echt klote! maar ik begrijp je wel. in ieder geval sterkte ermee, welke beslissing je ook neemt!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:37

Jee naadje, dat is goed kl*te zeg! Ik snap je keus wel; je moet je vleugels een x uitslaan.... Jammer dat je zo'n ofer moet doen, dat wel. (vind t wel n beetje on-netjes dat je t eerder hier neer zet dan dat je bijrijdster t weet..... straks hoort ze t via via. Maar snap ook wel dat je t kwijt moet en dan helpt t je wel om t hier neer te zetten).
Jammer ook dta je dan weg gaat bij ons!

Ilion was gisteravond weer heel braaf, was ook lekker rustig in de bak. En Mayo was zo lief om te wachten tot ik de bak uit was met Ilion, met Marieke met een longeer zweepje wat achter Dancer aan te gaan. Het had idd zomaar gekunt dat Ilion dat wel een goed excuus zou vinden om wild te doen. Thanks Mayo! Heerlijk als mensen begrijpen dat t naar is om te lopen met een bommetje (al ziet t er aan de buitenkant zo rustig uit: fris is ie wel na 4 weken stappen).

Heb van Mayo ook hehoord wat je had gewonnen Daan; leuke prijs!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:03

Jeetje Natascha, je had het er vorige week al over en ik denk dat dat misschien de omslag voor je is geweest, jammer voor Wildrose maar als jij wat anders wilt moet je dat doen, een paard is ook gewoon erg duur in onderhoud en wie weet bulk je over een paar jaar wel van het geld en koop je een ander lief paard, sterkte met wat je gaat doen in de toekomst, misschien wel met Marvin?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:06

AnneOmie schreef:
Denk niet dat hij dat gaat doen want heb begrepen dat hij vorige week flinke rugpijn had. Je kunt het altijd vragen natuurlijk.

Leuk dat je mee gaat springen. Ik denk dat ik het in het nieuwe jaar ook weer eens ga proberen. De bult wordt niet kleiner ondanks het laseren en hij schijnt er verder geen pijn van te hebben. Nu alleen kijken of de bult door het springen niet groter wordt want dan houdt het springen voor ons op Scheve mond Nou ja tot nu toe ging het telkens goed alleen laatste keer werd de bult opeens dik na het springen. Voor degenen die het niet weten, Omar heeft een bindweefsel bult aan de binnenkant van zijn voorbeen.

Omar vond het wel erg leuk dat je vorige week dat kruisje een paar keer met hem nam, nu hopen dat hij er geen last van krijgt, anders doe je de eerste keer alleen mee op de lagere hoogtes

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:08

Azzaro schreef:
Ik moet morgen naar de gynacoloog voor me buik! Heb steeds weer zoveel buikpijn niet normaal! Dokter wil dat ik het laat onderzoeken! Bluuuhhh

sterkte, ik weet nooit wat minder is de gynacoloog of de tandarts, hopelijk kan hij je meteen helpen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:11

bloempie186 schreef:
AnneOmie schreef:
Je hoeft hem niet te bellen hoor als je mee wil doen Willie Haha! Ik denk dat Daan wel gaat springen en misschien Daan van Lorenzo en Kim?

ik word gewoon vergeten! fijn is dat Tong uitsteken
maargoed, ik spring dus ook weer mee!

met dancer gaat alles goed, dus we gaan gewoon weer aan de bak!

Oh hahaha oeps Nagelbijten / Gniffelen Het beste paard van stal, hoe kon ik jullie nou vergeten Tong uitsteken Super dat je weer meedoet Mayo!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:32

Springen en hard lopen is Omar zijn lust in zijn leven Tong uitsteken Als ik de hindernis laag zet dan maakt hij er zelf wel zijn eigen feestje van, door er achterlijk hoog overheen te springen *LOL* De springles trok volle zalen toen Omar nog meedeed Nagelbijten / Gniffelen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:47

hahaha ik zie het al voor me Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:47

@Naadje: Wat een moeilijke beslissing. Ik moet er niet aan denken, maar vind het wel knap dat je de beslissing kan nemen. Ik vroeg me gisteren in de kantine al af waarom Daan op je paard reed, maar nu begrijp ik het. In ieder geval sterkte met je beslissing. Wat die ook mag zijn (of heb je eigenlijk al besloten?)

@ Anky: Komt van der Marel donderdag nog? Weet je hoe laat? Ik heb namelijk eerst kerstdiner op school en ga daarna meteen door naar stal. Laat je het me nog even weten?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 14:33

Gieltje2002 schreef:
@Naadje: Wat een moeilijke beslissing. Ik moet er niet aan denken, maar vind het wel knap dat je de beslissing kan nemen. Ik vroeg me gisteren in de kantine al af waarom Daan op je paard reed, maar nu begrijp ik het. In ieder geval sterkte met je beslissing. Wat die ook mag zijn (of heb je eigenlijk al besloten?)

@ Anky: Komt van der Marel donderdag nog? Weet je hoe laat? Ik heb namelijk eerst kerstdiner op school en ga daarna meteen door naar stal. Laat je het me nog even weten?

Nou als het goed is komt hij om 19.00 uur... maarja dat kan dus ook wel 22.00 uur worden Verward Had je hem nog nodig dan?

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 16:18

ShirleyA schreef:
Jee naadje, dat is goed kl*te zeg! Ik snap je keus wel; je moet je vleugels een x uitslaan.... Jammer dat je zo'n ofer moet doen, dat wel. (vind t wel n beetje on-netjes dat je t eerder hier neer zet dan dat je bijrijdster t weet..... straks hoort ze t via via. Maar snap ook wel dat je t kwijt moet en dan helpt t je wel om t hier neer te zetten).

Ilion was gisteravond weer heel braaf, was ook lekker rustig in de bak. En Mayo was zo lief om te wachten tot ik de bak uit was met Ilion, met Marieke met een longeer zweepje wat achter Dancer aan te gaan. Het had idd zomaar gekunt dat Ilion dat wel een goed excuus zou vinden om wild te doen. Thanks Mayo! Heerlijk als mensen begrijpen dat t naar is om te lopen met een bommetje (al ziet t er aan de buitenkant zo rustig uit: fris is ie wel na 4 weken stappen).

Heb van Mayo ook hehoord wat je had gewonnen Daan; leuke prijs!

no problem hoor! ik weet ongeveer wel hoe het voelt om met een bommetje te lopen of te rijden Tong uitsteken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 18:22

ShirleyA schreef:

Ik snap je shir......maar moest het even kwijt....via via zal ze het niet horen aangezien ze niet eerder dan zaterdag op stal komt en ik haar vanavond al spreek....
Wild Rose staat ook nog steeds niet te koop op marktplaats of derg. al zal dat niet lang meer gaan duren ....
ik begin eerst met de auto want dat is mijn grootste nekkenbreker op het moment..
gelukkig mag ik de auto van mijn moeder veel gaan gebruiken zodat ik de km stand nu niet te ver uitbreid...alhoewel ik er zelf niet heel veel nut in zie maar moeders wil dat graag..

willemijn: haar ouders kunnen een paard echt niet betalen.....anders had ze er zeker al 1 gehad.
ben wel blij dat ze nog 2 andere verzorgpaarden heeft en ze nog genoeg aanbiedingen heeft lopen..
maar voorlopig is wild rose er nog wel want dat verkopen gaat nou niet bepaald snel...

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 18:31

oke natas dat wist ik niet! Wel erg vervelend dit! Ik zou het wel gelijk zeggen tegen haar anders ga je het opkroppen en gaat het fout! Ik heb dat soort iets namelijk zelf meegemaakt! Niet Leuk!

ellen is nu lekker op vakantie! Vanavond Narbella eerst rijden en dan Larmy!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 18:33

Als iemand nog een bijrijdpaardje weet pm me maar even! Liefst beetje in de buurt van stal! Zoek er nog 1 bij! Vind het zo saai zo 1 paardje

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 18:56

hoe lang heeft orissa eigenlijk te koop gestaan?

ik voel mijzelf zowiezo l*llig tegenover rosanne want ik wil eerlijk tegen haar zijn en het zo snel mogelijk vertellen maar ze zit in tentamenweek...
ik hoop dat het haar niet teveel raakt al weet ik wel dat ze zich nog niet aan wild rose hechtte want ook zij heeft wel wat moeite met d'r....

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 19:11

Orissa heeft vrij lang te koop gestaan maar dat was door verschillende redenen!

Hoop dat Roos het idd niet teveel raakt altijd maar afwachten! Ik denk dat ze het wel erg jammer vind

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 19:23

AnneOmie schreef:
Gieltje2002 schreef:

Nou als het goed is komt hij om 19.00 uur... maarja dat kan dus ook wel 22.00 uur worden Verward Had je hem nog nodig dan?

Ja, hij zou een grote zak met kattenvoer voor me meenemen.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 19:29

kattenvoer.....voor gilles?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 19:38

Ja, dat wist je nog niet he?! Gilles is een kat in paardenkleren Tong uitsteken ...i.p.v. een wolf in schaapskleren! Zou me niets verbazen als hij dat voer inderdaad zou lusten. Gilles lust volgens mij alles. Zo'n vreetmonstertje Bloos Nee, behalve Gilles heb ik ook nog twee hele ondeugende poezenbeestjes die ook graag wat te smikkelen hebben!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 21:01

een paard aan het kattenvoer Haha! zou zomaar kunnen dat er paarden zijn die dat lekker vinden Knipoog

en hoe ging de springles vandaag ? Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 21:59

naadje24 schreef:
Ik snap je shir......maar moest het even kwijt....via via zal ze het niet horen aangezien ze niet eerder dan zaterdag op stal komt en ik haar vanavond al spreek....
Wild Rose staat ook nog steeds niet te koop op marktplaats of derg. al zal dat niet lang meer gaan duren ....

Snap jou ook wel hoor Knipoog Maar vind t ook jammer dat je weg gaat! En ik vind t heel naar voor je dat je die beslissing moet nemen. Dat zal niet makkelijk zijn Ach gut