Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik wilde hem ook even vragen of hij een paar rondjes op Larm wilt springen! larmy gaat elke keer knijterhard en je voelt niet aankomen of hij gaat weigeren of springen! Ik ben benieuwd wat Alex er dan van vind! Dan kan hij misschien beter uitleggen wat ik moet doen als hij erop heeft gezeten!
Nou ja tot nu toe ging het telkens goed alleen laatste keer werd de bult opeens dik na het springen. Voor degenen die het niet weten, Omar heeft een bindweefsel bult aan de binnenkant van zijn voorbeen. AnneOmie schreef:Je hoeft hem niet te bellen hoor als je mee wil doen WillieIk denk dat Daan wel gaat springen en misschien Daan van Lorenzo en Kim?

AnneOmie schreef:Denk niet dat hij dat gaat doen want heb begrepen dat hij vorige week flinke rugpijn had. Je kunt het altijd vragen natuurlijk.
Leuk dat je mee gaat springen. Ik denk dat ik het in het nieuwe jaar ook weer eens ga proberen. De bult wordt niet kleiner ondanks het laseren en hij schijnt er verder geen pijn van te hebben. Nu alleen kijken of de bult door het springen niet groter wordt want dan houdt het springen voor ons opNou ja tot nu toe ging het telkens goed alleen laatste keer werd de bult opeens dik na het springen. Voor degenen die het niet weten, Omar heeft een bindweefsel bult aan de binnenkant van zijn voorbeen.
Azzaro schreef:Ik moet morgen naar de gynacoloog voor me buik! Heb steeds weer zoveel buikpijn niet normaal! Dokter wil dat ik het laat onderzoeken! Bluuuhhh
bloempie186 schreef:AnneOmie schreef:Je hoeft hem niet te bellen hoor als je mee wil doen WillieIk denk dat Daan wel gaat springen en misschien Daan van Lorenzo en Kim?
ik word gewoon vergeten! fijn is dat
maargoed, ik spring dus ook weer mee!
met dancer gaat alles goed, dus we gaan gewoon weer aan de bak!
Het beste paard van stal, hoe kon ik jullie nou vergeten
Super dat je weer meedoet Mayo!
Als ik de hindernis laag zet dan maakt hij er zelf wel zijn eigen feestje van, door er achterlijk hoog overheen te springen
De springles trok volle zalen toen Omar nog meedeed
Gieltje2002 schreef:@Naadje: Wat een moeilijke beslissing. Ik moet er niet aan denken, maar vind het wel knap dat je de beslissing kan nemen. Ik vroeg me gisteren in de kantine al af waarom Daan op je paard reed, maar nu begrijp ik het. In ieder geval sterkte met je beslissing. Wat die ook mag zijn (of heb je eigenlijk al besloten?)
@ Anky: Komt van der Marel donderdag nog? Weet je hoe laat? Ik heb namelijk eerst kerstdiner op school en ga daarna meteen door naar stal. Laat je het me nog even weten?
Had je hem nog nodig dan? ShirleyA schreef:Jee naadje, dat is goed kl*te zeg! Ik snap je keus wel; je moet je vleugels een x uitslaan.... Jammer dat je zo'n ofer moet doen, dat wel. (vind t wel n beetje on-netjes dat je t eerder hier neer zet dan dat je bijrijdster t weet..... straks hoort ze t via via. Maar snap ook wel dat je t kwijt moet en dan helpt t je wel om t hier neer te zetten).
Jammer ook dta je dan weg gaat bij ons!
Ilion was gisteravond weer heel braaf, was ook lekker rustig in de bak. En Mayo was zo lief om te wachten tot ik de bak uit was met Ilion, met Marieke met een longeer zweepje wat achter Dancer aan te gaan. Het had idd zomaar gekunt dat Ilion dat wel een goed excuus zou vinden om wild te doen. Thanks Mayo! Heerlijk als mensen begrijpen dat t naar is om te lopen met een bommetje (al ziet t er aan de buitenkant zo rustig uit: fris is ie wel na 4 weken stappen).
Heb van Mayo ook hehoord wat je had gewonnen Daan; leuke prijs!
ShirleyA schreef:Jee naadje, dat is goed kl*te zeg! Ik snap je keus wel; je moet je vleugels een x uitslaan.... Jammer dat je zo'n ofer moet doen, dat wel. (vind t wel n beetje on-netjes dat je t eerder hier neer zet dan dat je bijrijdster t weet..... straks hoort ze t via via. Maar snap ook wel dat je t kwijt moet en dan helpt t je wel om t hier neer te zetten).
Jammer ook dta je dan weg gaat bij ons!
AnneOmie schreef:Gieltje2002 schreef:@Naadje: Wat een moeilijke beslissing. Ik moet er niet aan denken, maar vind het wel knap dat je de beslissing kan nemen. Ik vroeg me gisteren in de kantine al af waarom Daan op je paard reed, maar nu begrijp ik het. In ieder geval sterkte met je beslissing. Wat die ook mag zijn (of heb je eigenlijk al besloten?)
@ Anky: Komt van der Marel donderdag nog? Weet je hoe laat? Ik heb namelijk eerst kerstdiner op school en ga daarna meteen door naar stal. Laat je het me nog even weten?
Nou als het goed is komt hij om 19.00 uur... maarja dat kan dus ook wel 22.00 uur wordenHad je hem nog nodig dan?
...i.p.v. een wolf in schaapskleren! Zou me niets verbazen als hij dat voer inderdaad zou lusten. Gilles lust volgens mij alles. Zo'n vreetmonstertje
Nee, behalve Gilles heb ik ook nog twee hele ondeugende poezenbeestjes die ook graag wat te smikkelen hebben!
zou zomaar kunnen dat er paarden zijn die dat lekker vinden 
naadje24 schreef:Ik snap je shir......maar moest het even kwijt....via via zal ze het niet horen aangezien ze niet eerder dan zaterdag op stal komt en ik haar vanavond al spreek....
Wild Rose staat ook nog steeds niet te koop op marktplaats of derg. al zal dat niet lang meer gaan duren ....
Maar vind t ook jammer dat je weg gaat! En ik vind t heel naar voor je dat je die beslissing moet nemen. Dat zal niet makkelijk zijn