hmmz ik moet denk wel lang wachten op mn rijbewijs. ik ga hem vanmiddag aanvragen en dan duurt het 5 werkdagen, maar omdat het natuurlijk goede vrijdag en pasen is, duurt het denk wel wat langer.
maaruhm hoelaat gaan we vrijdag weg en zijn we weer terug? ik moet wel om half 6 eten, en om 18u werken. ik wil wel lekker vroeg weg
Ik ben dit toch zo zat he grrr, ik zit wéér s voor niks op school. Mn hele tentamen gaat niet door, omdat ze de verkeerde casus hebben gegeven. Heb gewoon pas om half 1 les.
Maaruh ik wordt trouwens maar niet gebeld door t autobedrijf iets... dus ik hoop dat ik vrijdag die auto heb. En dan nog iets ik weet helemaal neit of ik zelf de benzine moet betalen enzo... Weten jullie dat? Want das denk ik best duur met zon groot geval????
hein dacht volgens mij dat zij dat betalen maar dat er wel een max aan kilometers op zit wat je mag afleggen (valt denk wel mee hoor) anders bel je ze zelf toch even? tentenkamp begint om 10u, misschien 9u die auto ophalen? als joyce het daar mee eens is...
hihi ik ga morgen gwoon ff langs t gemeentehuis, misschien is ie al klaar... anders wordt het pas dinsdag (ivm pasen). dus hopen dat ik hem morgen heb!!
jeeeeej mn rijbewijs net opgehaald, hij was gelukkig al klaar ipv volgende week dus vnvnd ff naar de manege scheuren zetten jullie ff een groot stuk met lint af zodat ik veilig kan inparkeren?! (dat is mn zwakste punt )