Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vanny_ schreef:Ik heb toetsweek. Heb net 1e NL en 2e wiskunde gehad, NL ging goed, wiskunde ging k.ut maar iedereen zei van dat het heel andere dingen waren dan we moesten leren en zelfs de mensen die goed in wiskunde zijn, zeiden dat ze er niks van snapten enzo.
Eerst wist zo'n vent serieus niet wat Hyves was... echt erg.Vanny_ schreef:Ja idd doen wij ook altijd.Eerst wist zo'n vent serieus niet wat Hyves was... echt erg.
3 Dekjes is meer dan genoeg toch voor naar LC? En dekens hoef ik niet mee te nemen denk ik alleen zweetdeken misschien?

. dus ik ga daarvoor wel een keertje ergens anders kijken
. Maar ze hebben die paardrijsokken nog hoor San, hihi!
Dan hoef ik die stinkcap niet mee te nemen hihi.. Welke cap wil je dan? (foto) Elja schreef:Taniaaaaaaaa ga je allrounden?
hihi!
. Het is ongeveer dezelfde cap, alleen dan ander merk.
(kavalkade) Ik dacht: anders neem ik weer dezelfde cap, maar dan maatje groter alleen die waren ook al uitverkocht! pff! maar ik heb sowieso nog voor de meivakantie hoor, dus daar over hoef je je geen zorgen te maken, hihi!
moeten we wel opletten dat we niet elkaars cap opzetten hahaha.
. hij is eigelijk precies hetzelfde als die ik nu heb, maar dan is ie helemaal bedekt met fluweel.

We gaan langs 3 paardenwinkels. Moet eerst ergens geld vandaan zien te krijgen.
maar wel leuk
en ben al lang niet meer geweest... 

.
alweer een hele lijst