manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 18:10

Ah Mariekje, je kan het makkelijk halen hoor je theorie.
Bij ons had ook iedereen meer dan 10 fout bij het oefenexamen en bij het echte examen ging het veeeel beter!
Succes!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 18:11

Tjonge wat gaan de pagina's ineens snel....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 21:37

Heej Anne, heb mn planning rond, dus we kunnen vrijdagavond wel naar Nous Lachen Rond half 8 bij de Sheel? Clown
Vandaag toch wel lekker zonnetje af en toe, nog van kunnen genieten?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 22:44

jups, half 8 bij de Sheel Ja is goed Lachen

Ja, wandelingetje gemaakt door t nollebos en zo over de Boule naar de stad gelopen (even agenda gehaald oa). Dus wel van genoten hoor Haha!
Doe mij morgen nog maar een keertje dit weer Cool En donderdag en vrijdag en... hihi

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 00:40

Gave foto's Thirz! Leuke paardjes ook Ja Konden jullie nog wel voluit racen in die natte boel?

Ik ben vanavond met nous op buitenrit geweest Lachen Eerst in de bak. Nous was echt super rustig dus ik denk dat ze vorige week de bak gewoon beu was! Toen op buitenrit en ging de turbo-knop weer aan Clown Maar heb er echt van genoten. Niet gedacht dat ik dit ooit nog zou kunnen doen met Nous! Ohja thirz, we moeten misschien dr ijzers er weer onder zetten. Na 2 dagen buitenritjes zijn haar hoeven toch weer schrikbarend ingekort Nagelbijten / Gniffelen

Let trouwens ook vooral op het tijdstip waarop ik dit bericht typ! Een nadeel van vakantie --> Niet moe zijn!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 11:33

Ik dacht al kims, ik keek alleen naar het woordje "vandaag" en ik denk: vanavond met nous op buitenrit geweest.....? Snapte het al niet, totdat ik naar de tijd keek!
Effe wakker worden hoor!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 22:11

Haha, galopperen kon nog prima hoor, maar of iedereen schoon bleef? Clown Das t voordeel van voorop rijden Tong uitsteken

Hier nog wat foto's van Gijs hier:

Heej, wie loopt daar?
Afbeelding

Eens even kijken...
Afbeelding

Beer denkt: Aaah, wat is dat?
Afbeelding

Sim die lichtelijk geergerd is Clown
Afbeelding

Nog eens even proberen...
Afbeelding

Beer: wanneer gaat ie naar huis?
Afbeelding

Maar ik ben toch heel lief?
Afbeelding

Tot zover Gijs zn avonturen. Hij is al iets meer gewend nu en daarom wat rustiger. Maar hij kan niet samen in de kamer met onze katten, dan is ie helemaal door het dolle heen en hebben onze katten geen rust! Maar heb m verteld nog hoogstens 3 nachtjes en dan mag ie weer naar huis Knipoog

En ik vond Land van Ooit een beetje tegenvallen...maar de kids vonden het leuk, dus het doel is bereikt! 1 ding vond ik wel héél tof: de riddershow. Ongelofelijk hoe lief die paarden zijn zeg. Hele mooie kleren en versieringen en leuke show Pling

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 07:40

Ahh Gijs! Wat een schatje! Simba ziet er idd wel erg knorrig uit op die foto, haha!
Fotos van de trektocht zien er ook leuk uit Thirz, Rosa is echt wel een leuke haf! Brede bles Haha!!

Fijn dat het zo goed gaat met Nous, vind het nog steeds een wonder!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 08:14

Goedemorgen!
Ja ik vindt het ook een wonder van Nous.
Ik hoop echt voor jullie dat het nu goed blijft gaan!

Leuke foto's hoor Thirz!
Wilco, Daniël en ik gaa over 1 1/2 week op vakantie.
Een weekje naar centre parcs.
En als we dan terug komen dan gaan we ook een jong katje nemen.
Eerst moet Wilco dan nog even een plank onder het aanrecht plaatsen want anders zit ie misschien steeds onder de keuken.
En ook voor Daniël, want als hij straks kan kruipen kan hij er ook onder.

Zo te zien wordt het een mooie dag, dus we gaan lekker van de zon genieten!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 09:08

Haha, die foto's Thirz Haha! Jouw commentaar ook erbij hihi. Beer kijkt op die ene foto écht zo "Leuk. Wanneer gaat ie weer weg?" Super foto's! Haha en Gijs maar heel enthousiast: "Haaaai! Hier ben ik, gezellie hè" hihi
Beetje jammer dat hij niet samen kan met de rest. Maargoed opsich is dat ook wel op te lossen tog? Voor de rest is Gijs niet gestopt met eten vanwege die nieuwe plek ofzo tog? Dat zou al een stuk lastiger worden dan.
Ik zei tegen mn moeder dat je naar t Land van Ooit ging Thirz. Mn moeder meteen: ow.. dat park? Denk niet dat ze t veel gaat vinden Clown Zij en mn pa vonden er toen ook écht niets aan. Mn zusje en ik waren na een ochtendje ook wel ver uitgekeken, dus erg lang zijn we er toen niet geweest.
Jullie hadden wel geluk met t weer of nie? Bij ons had t de nacht ervoor flink geregend, dus al die springkussens konden we al niet op Scheve mond
Hoe heet die reus nou? Otje.. Roos.. Verward Ik weet t nie meer (en net als met de Gert-Jan bruggink kan ik daar ook nie zo goed tegen Tong uitsteken) Thirz (of iemand anders) help eens even? Kan t zo gauw ook nie op t internet vinden..
Hihi, iedereen aan de kat hierzo. Leuk hoor Nel ook een klein poesje erbij! Lachen

En vandaag heerlijk weer Haha! Lekkr hoor. Wij gaan vandaag even een stukje fietsen naar t Veerse Meer, dus heb liever even geen bui vandaag (zoals gister wel was) Bloos

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:14

Kloontje het reuzenkind was t! Weet niet of je die bedoelt Anne? haha!

Haha zo te zien hebben de katten het eventjes niet echt naar hun zin Thirz haha. Gelukkig voor hun gaat Gijs straks weer weg. Gelukkig heb je een huisje zodat ze Sipie niet hoeven te meeten Knipoog

Leuk Nel, op vakantie! naar welk park ga je?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 15:57

Kloontje! Ja! die was t Haha! Danke Kim!

Wij zijn net terug van t rondje Lachen Was lekkr. Weinig wind, net niet te warm. Tinker nog even in t Veerse Meer laten spelen en zwemmen, dus die was ook weer blij Tong uitsteken
*mn neus is wat minder blij.. Die ziet nu al een beetje rood en ik vrees dus t ergste Clown

Hebben jullie nu de auto gekocht Kim?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 16:17

Haha, vinden wij ook van Nous! Ze is ons medisch wondertje!
(Dat af en toe ook best vervelend kan doen he Kims, zoals vandaag Gestoord )

Leuk op vakantie Nel, ff lekker eruit!
Ga jij ook nog op vakantie Bar? Of ben je al geweest? Ik geloof dat Cis nu ook weg is...ze is al een tijdje niet hier geweest.
Nou Anne, idd lekker weer om te verbranden, maar je bent vast ook wel een beetje bruin geworden! Kloontje hebben we niet eens gezien, maar ik heb wel op de spingkussen gesprongen Cool Ik kon helaas niet van het zonnetje genieten met kwasten in mn hand Vork Maar we schieten al wel lekker op! Ik hoop dat het komende weken als ik weer op kamp ben ook zulk weer is!

Nou, ik ga snel douchen en dan werken....nog 1 slaapdienst en dan 4 weken vakantie Go jij! Go jij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 16:30

haha vertel Tong uitsteken wat heeft Nous voor leuks uitgespookt? Haha!

Bloos! Kloontje niet eens gezien: Tjee! Dat kan nie hoor Thirz! Tsss.. En jij wel op t springkussen, en ikke nie... *snif* Verdrietig
Tuurlijk wordt t de komende weken ook dit heerlijke weer Ja heb ik geregeld met de weer meneer Knipoog Jammer dat je dan geen open huis hebt hè. Even t dakje eraf schroeven en dan lekkr in de zon klussen Lachen *zonder stof wind natuurlijk, want dan waait je verf vies!

Lekkr Thirz! Nog even doorbijten dus en dan lekkr vakantie! Cool

Behoorlijk verbrand weer. Heb gister een uurtje of 1,5 in de zon gezeten en je zag die avond al dat mn schouders niet meer zon hadden moeten hebben. *vandaag niets meer van te zien hoor qua rood ofzo* Zo lang heb ik er toen niet eens ingezeten.. Dus heb me vanmorgen maar even ingesmeert voordat ik als een tomaatje op die fiets zat Clown Ben wel iets bijgekleurd hoor denk ik Ja

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:16

Thirz schreef:
Haha, vinden wij ook van Nous! Ze is ons medisch wondertje!
(Dat af en toe ook best vervelend kan doen he Kims, zoals vandaag Gestoord )

Mwoh! en dan nog half te horen krijgen dat we dat beest mishandelen ofzo (ik had nous een flinke mep verkocht die ze dubbel en dwars verdiend had Extreme duivel )

En jawel! ik heb de auto gekocht Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Morgen moeten we alles ondertekenen, dan wordt de auto nog helemaal nagelopen en dan kunnen we m over ongeveer 2 weken ophalen! Thirz en ik hebben al bedacht dat we met de nieuwe auto naar de hyporama gaan om spullen in te slaan Knipoog

Ik ben vanmiddag ook naar t veerse meer geweest. Lekker ff gezwommen en niet al te lang in t zonnetje gezeten. Ik ben nog zo wit als een A4'tje dus dat leek me niet verstandig. Heb je niet gezien anne, maar t veerse meer is groot genoeg natuurlijk Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 17:56

Ik heb even een uurtje buiten gezeten van half 4 tot half 5, maar ben echt wle bruiner geworden, de zon is toch behoorlijk sterk.
Ben nu hele dagen aan het werk, tsja, het leven van een werkend persoon is zwaar Knipoog
Net een buitenrit gemaakt met sharon zonder zadel, vind ze altijd zo leuk. Ze luisterd super naar de stemhulpen en ik vertrouw haar volledig. Ging gewoon voluit in galop Haha!!'
Morgen van 8.15 tot 17.30 werken, drukke dag, maar daarna.... WEEEEKEND! Heb er echt zin in!
Ik heb kaartjes voor de dance parade voor t hof van tange, daarna ga ik naar huis want ik moet zondag ochtend om 5 uur al op! Wat een tijd Boos!, we gaan met de halfingercarrousel optreden in Weert...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 19:27

Hoi,
Kims: we gaan naar het heijerbos, ben ik een aantal jaren terug ook geweest, en dat beviel goed!

Nou helaas vanmorgen gezakt voor mn rijexamen.... Verdrietig
Ik kon wel janken, want het ging zo ontzettend goed!
Maar hij zei, het ging goed met kijken en rijden, maar je houdt je koppeling te lang vast als je een bocht door gaat en dat moet je eerst afleren.
Dus helaas!!! Ach gut
Baal echt, kan pas 11 september weer afrijden.
Naja volgende keer beter....

Ik was om 11 uur thuis vanmorgen en ben toen maar op voice gaan rijden, want had gezegt dat ik rond 13.00 uur zou komen werken.
Heb wel lekker gereden, even iets anders aan mn hoofd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:07

Balen Nel Ach gut ! Zeker als alles eigenlijk gewoon goed ging!
Ik moet 2 augustus afrijden voor mn E achter B, kben nu al zenuwachtig!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:22

Vervelend Nel! Beetje banketstaaf reden ook. Dit soort dingen leer je gewoon als je eenmaal zelf gaat rijden. Als je goed kijkt en het verkeer in kan schatten is het toch al goed? helaas denkt de staat hier anders over! Gelukkig is dit wel iets dat je zó kan aanleren Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 21:25

Aah Nel, das wel zonde. Vooral omdat het rijden en kijken wel goed ging! Maar niet teveel over inzitten hoor Ach gut
Spannend Bar, ik zal voor je duimen!

Lekker hoor naar t Veerse meer in t zonnetje, wil ik ook!!
Neem jij morgen je fototoestel mee Anne? Want die van mij is leeggemaakt voor t Reelaer en misschien hebben we wel een mooie avondzon Knipoog

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 22:26

nou al mijn proefexamens zijn verschrikkelijk slecht gegaan, allemaal superveel fout, vrees het ergste voor morgen......
balen Nel dat het niet is gelukt, en dan voor zoiets kleins zakken is wel erg vervelend, volgende keer haal je het vast.....
hey Thirz, wist niet dat je met Anne naar Nous ging, veel plezier dan maar als ik je niet meer zie....

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:32

Bedankt allemaal!
Mariekje, Succes met je theorie examen!
Als je niet meer dan 6 fout heb, is het goed hé!!!

Nou ik ga vandaag met Daniël bij Judith op vistite.
Gezellig!!!
Zo te zien is het niet echt lekker weer, dus ik ga maar met de bus.

O o en ik hoor onweer, en regen, bah...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 09:46

Jeej, had t bijna gemist, maar daar is t weer: Onweer Haha!
*zucht* Boos!

Ah nee, Nel gezakt Ach gut Das Balen! Klinkt ook egt als een klein dingetje (misschien niet onbenullig.. maar wel klein zoiets. Zeker als je voor de rest gwoon complimentjes krijgt!) Bah! En 11 september duurt ook nog wel even Scheve mond Nouja, in de tussentijd flink oefenen op de koppeling en dan slaag je de 11e zeker! Welke examinator had je?

Kim de dierenmishandelaar! Foei je paard slaan! kan niet hè Vork Was ze zo vervelend dan? Tong uitsteken en je (of jullie?) hebben dus de auto gekocht. Jeej! haha en die wordt meteen ingewijd in de paarden: hup mee naar de divoza Vork
Nee, heb jou ook niet gezien. Wij zijn bij Oranje plaat linksaf geslagen en zo een deel rond het Veerse Meer gefietst. Ik weet niet waar jij zat? (Volgens mij heette dat Oranjeplaat. Wij noemen dat altijd 'bij Isabelle". Zij zat op de basisschool bij mij in de klas en haar ouders hadden daar een restaurantje en beheerden dat terrein geloof ik. Niet dat zij daar nog woont. Die wou toen al zo graag weer terug naar Madagascar, dus denk dat ze daar nu wel is Lachen ) hihi, zo wit als een A4-tje Clown Je hebt ook gekleurde blaadjes hè Kims Knipoog

Lekkr vroeg op dan Bar zondag Bloos! Achjah, je moet er wat voor over hebben met je Haf-caroussel. Is dat buiten? Hopen dat het mooi weer is dan daar in Weert! Bevalt het werk je wel?

Jups Thirz Ja Neem mn fototoestel mee Haha! Heb gister al wat foto's eraf gehaald (niet alles, want dan wil ik ze eerst op CD hebben, voordat ik ze weg doe. Maarja de comp benee is nog steeds bij de dokter, dus dan gaat dat niet. Maar we kunnen 150 foto's maken ofzo hoor Tong uitsteken)
*kijkt buiten*
Humz, hoop wel dat we vanaaf een avond zonnetje hebben en ook droog en vooral zonder onweer als t even kan..

Komt goed Mariekje! Rustig blijven, niet te snel op je antwoord klikken. Komt vast goed! Ik duim iig ook nog Knipoog dus dan kan het helemaal nie meer fout gaan! Suc6!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:52

oh ik ben echt zenuwachtig.............nu al!!!!!!! in al mn examens die ik heb gemaakt had ik maar 1x 5 fout, verder allemaal rond de 10, hoop echt dat ze lief voor me zijn en niet van die rare ingewikkelde vragen stellen.... ik laat het wel weten....succes met paardrijden en foto's maken vanaaf

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 11:54

Mn Siepie is dood Verdrietig
Annemarie wist niet wat ze had, maar blijkbaar waren ze toch erg zwak...