Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rond half 8 bij de Sheel?
is goed 

En donderdag en vrijdag en... hihi
Konden jullie nog wel voluit racen in die natte boel?
Eerst in de bak. Nous was echt super rustig dus ik denk dat ze vorige week de bak gewoon beu was! Toen op buitenrit en ging de turbo-knop weer aan
Maar heb er echt van genoten. Niet gedacht dat ik dit ooit nog zou kunnen doen met Nous! Ohja thirz, we moeten misschien dr ijzers er weer onder zetten. Na 2 dagen buitenritjes zijn haar hoeven toch weer schrikbarend ingekort
Das t voordeel van voorop rijden

!
Jouw commentaar ook erbij hihi. Beer kijkt op die ene foto écht zo "Leuk. Wanneer gaat ie weer weg?" Super foto's! Haha en Gijs maar heel enthousiast: "Haaaai! Hier ben ik, gezellie hè" hihi
Zij en mn pa vonden er toen ook écht niets aan. Mn zusje en ik waren na een ochtendje ook wel ver uitgekeken, dus erg lang zijn we er toen niet geweest.
Ik weet t nie meer (en net als met de Gert-Jan bruggink kan ik daar ook nie zo goed tegen
) Thirz (of iemand anders) help eens even? Kan t zo gauw ook nie op t internet vinden..
Lekkr hoor. Wij gaan vandaag even een stukje fietsen naar t Veerse Meer, dus heb liever even geen bui vandaag (zoals gister wel was)

Danke Kim!
Was lekkr. Weinig wind, net niet te warm. Tinker nog even in t Veerse Meer laten spelen en zwemmen, dus die was ook weer blij

)
Ik kon helaas niet van het zonnetje genieten met kwasten in mn hand
Maar we schieten al wel lekker op! Ik hoop dat het komende weken als ik weer op kamp ben ook zulk weer is!
wat heeft Nous voor leuks uitgespookt? 
Kloontje niet eens gezien: Tjee! Dat kan nie hoor Thirz! Tsss.. En jij wel op t springkussen, en ikke nie... *snif*
heb ik geregeld met de weer meneer
Jammer dat je dan geen open huis hebt hè. Even t dakje eraf schroeven en dan lekkr in de zon klussen
*zonder stof wind natuurlijk, want dan waait je verf vies!
Ben wel iets bijgekleurd hoor denk ik
Thirz schreef:Haha, vinden wij ook van Nous! Ze is ons medisch wondertje!
(Dat af en toe ook best vervelend kan doen he Kims, zoals vandaag)
)
Morgen moeten we alles ondertekenen, dan wordt de auto nog helemaal nagelopen en dan kunnen we m over ongeveer 2 weken ophalen! Thirz en ik hebben al bedacht dat we met de nieuwe auto naar de hyporama gaan om spullen in te slaan 

!'
, we gaan met de halfingercarrousel optreden in Weert...
! Zeker als alles eigenlijk gewoon goed ging!

Das Balen! Klinkt ook egt als een klein dingetje (misschien niet onbenullig.. maar wel klein zoiets. Zeker als je voor de rest gwoon complimentjes krijgt!) Bah! En 11 september duurt ook nog wel even
Nouja, in de tussentijd flink oefenen op de koppeling en dan slaag je de 11e zeker! Welke examinator had je?
Was ze zo vervelend dan?
en je (of jullie?) hebben dus de auto gekocht. Jeej! haha en die wordt meteen ingewijd in de paarden: hup mee naar de divoza
) hihi, zo wit als een A4-tje
Je hebt ook gekleurde blaadjes hè Kims
Achjah, je moet er wat voor over hebben met je Haf-caroussel. Is dat buiten? Hopen dat het mooi weer is dan daar in Weert! Bevalt het werk je wel?
Neem mn fototoestel mee
Heb gister al wat foto's eraf gehaald (niet alles, want dan wil ik ze eerst op CD hebben, voordat ik ze weg doe. Maarja de comp benee is nog steeds bij de dokter, dus dan gaat dat niet. Maar we kunnen 150 foto's maken ofzo hoor
)
dus dan kan het helemaal nie meer fout gaan! Suc6!