(Ps; heb eindelijk mn tussenevaluatie gehad...maar 2 1/2 maand te laat. Ben dik door naar de laatste ronde, en (nu komt het) ik had verslagen 'van kwaliteit' geleverd
Thanks voor je hulp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zaten nogal haken en ogen aan. Zou jij trouwens in zo'n reclameblok op wielen willen rondrijden? ik bedank voor de eer. Lang verhaal maar het komt erop neer dat het mij een hoop geld gaat kosten als ik hem neem en ik er blijf werken. Vertel ik nog wel eens.
. supergoede secundaire voorwaarden. Fijn salaris
, meer dan nu en meer reiskostenvergoeding. Joehoe!!! Baan is verpleegkundige in de wijk bij ZZG oftewel Zorggroep Zuid Gelderland. In principe zelfde baan als wat ik nu heb alleen is dit een organisatie waar ze nadenken en waar ze mensen waarderen. Meteen vast contract, geen dagen meer van rond de tweehonderd kilometer per dag, veel minder avonden en weekenden die ik moet werken
(ook wel zo leuk voor het thuisfront) en meer toekomstperspectief
. En wat het mooiste is, ik heb meteen een vast contract gekregen. Wel eerst twee maanden proeftijd maar dat is altijd. Gister ook meteen ontslagbrief geschreven en die ga ik zo op de bus doen. Morgen leidinggevende bellen. Zal wel balen. Pionnetje minder om te gebruiken waar en wanneer zij willen. (de organisatie dan he, ik heb niets tegen mijn leidinggevende als persoon) Allemaal positieve dingen dus.

Ik ken dat wel. RB heeft het ook niet zo op die dingen, maar laatst was ik met Carmen buiten aan het rijden. Zij op RB en ik had Ulvy mee. Komen er 6 (!!!) van die dingen aan met allemaal dingen erachter. Ik dacht nou gaan we het krijgen. RB vastgegrepen. Ulvy vond de berm interessant en dat kwam me verrekte goed uit, dus dacht laat die maar eten. Wat denk je? Er gebeurde helemaal niks 
Het is een schat van een paard, maar ook een puber die zich deels bewust is van haar kracht (hey, als ik steiger, of als ik mn neus goed omhoog houd...kan zij niet meer remmen
)