Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 18:59

Zo yele dag school gehad net eff drankje daar gedaan was iemand jarig en nu lekkr hele avond chille gister hele huis gedaan, net had ar lekkr macaroni gemaakt kon gelijk aanschuiven

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 09:31

guten morgen
5 graden en druilerig.

Vanavond met de rijvereniging hier boerenkool eten, klinkt gek maar asperges en boerenkool is hier echt feest in de restaurants, wordt ontzettend veel vlees en gebakken aardappelen en andere dingen bijgezet en smaakt dan ook super lekker, eigenlijk niet te vergelijken met onze stampot boerenkool.
Eerst gaan we stuk ernaar toe lopen en onderweg doen we dan een drankje of 2 haha, hoe kan het ook anders.
Ruubje gaat ook mee, we hebben met dat restaurant afgesproken dat ik voor hem boerenkool mee neem, want dat maken ze hier heel speciaal klaar en de rest, vlees enzo maken hun zonder zout, gezellie.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 09:51

Dat wordt weer gezellig Anita en het klinkt allemaal heerlijk wat je gaat eten...wat fijn ook dat ze rekening houden met Ruben en zijn dieet......

Ga als alles meezit zo meteen een lekker buitenritje maken..........

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:12

Leuk, Aniet! En zo lief idd, dat ze Rubens dieet niet als probleem zien! Kan ie lekker meegenieten! Veel plezier.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:30

Morge lekkr gegeten mam? Net pas wakkr heerlijk geslapen, dalijk ook is effe lekker buitenrijden met ank zal hij wel zin in hebben na al die dagen dressurtraining haha. Verder geen echte verplichtingen alleen een beetje huiswerk dus heerlijk relaxt dagje haha

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:48

Volgens mij gaat je mam vanavond aan de boerenkool, Amanda.....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:50

laat Aman nog maar ff verder slapen, heeft haar relax dagje duidelijk nodig haha.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 10:54

Zaar is ook net uit bed....wel actief!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 11:34

Hihi, was nog half aant slape ben nu helemaal wakker had wel 3 koffie nodig maar ben helemaal fit broodjes gesmeert en nu aankleden om me paard eens lastig te gaan vallen hihi

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 12:03

Goeie moregen! slaapkoppie!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 15:32

haha ze slaapt weer geloof ik.

Heerlijkkleine 2 uur met Joepi naar het bos geweest, we stuiterde op een groep reeën zo groot bdat ik ze niet kon tellen, denk stuk of 50 en ook nog wat damherten, waaronder de spierwitte, prachtig gezicht.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:12

Heerlijk buitenritje gemaakt en Blando was ondanks de wind best braaf en er voor het eerst weer op na de vorstperiode. Heel eng groot wit vliegtuigje tegenkomen op de terugweg en hij ging in zijn achteruit haha maar met wat aansporen en de tikje met de zweep ging hij al snuivend en dribbelend en zelfs voorop er toch langs. Onderweg besloot ook iemand om even een kettingzaag aan te zetten waardoor Blando tijdens het draven even in de galop schoot maar bovenop het paard voor me botste en ikke op half op zijn nek belandde maar verder ging het goed. Ben weer supertrots op mijn knollie en op mezelf.............

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:32

spettertjuh schreef:
Heerlijk buitenritje gemaakt en Blando was ondanks de wind best braaf en er voor het eerst weer op na de vorstperiode. Heel eng groot wit vliegtuigje tegenkomen op de terugweg en hij ging in zijn achteruit haha maar met wat aansporen en de tikje met de zweep ging hij al snuivend en dribbelend en zelfs voorop er toch langs. Onderweg besloot ook iemand om even een kettingzaag aan te zetten waardoor Blando tijdens het draven even in de galop schoot maar bovenop het paard voor me botste en ikke op half op zijn nek belandde maar verder ging het goed. Ben weer supertrots op mijn knollie en op mezelf.............

hahahahaha, gewoon ff halfuurtje galoperen is die zo moe dat die niet meer n galop springt hihi, gekke Blan.

Hoest eigenlijk met Spetter Kaar?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 16:39

Haha als ik een half uurtje galoppeer buiten dan loopt hij helemaal niet meer ben ik bang..............

Ik weet niet hoe het met Spetter is, heb Linda niet meer gesproken na half december................

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:36

spettertjuh schreef:
Haha als ik een half uurtje galoppeer buiten dan loopt hij helemaal niet meer ben ik bang..............

Ik weet niet hoe het met Spetter is, heb Linda niet meer gesproken na half december................

breng hem maar maandje hier, zorg ik wel dat hij op conditie komt met het lopen in de heuvels en het bos hahahaha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 17:39

Arm paard, weet niet wat hem overkomt bij jou.............. nee straks moet hij wel trainen voor het weekendje weg en als het weer nog wat beter wordt dan kunnen we ook andere routes nemen en wat meer galopperen...........

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:12

Tank was helemaal happy met zijn buitenrit ging hoodschuddend bokken hihi, en lekkr hard gegaloppeerd ook. Maffe fjord zag allemaal enge takken, gaan morgen weer lekkr naar buiten.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 23:19

nou ik ben er weer, zeg maar topzwaar, maar heerlijk gegeten en gedronken, bier en schnaps en ook Ruubje zijn eten was prima, was ook erg gezellie, denk dat ik morgen geen eten nodig heb haha

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 03:41

Goede nacht!
Om 18uur mijn bedje uit... Na mijn nachten, daarna boerenkool stamppot gegeten, paardje gedaan en nu carnaval gevierd! Erg leuk gehad... Om vervolgens een kapsalon te eten, nu thuis aangekomen nog even muziekje luisteren, drankje en naar bedje toe.... Omschakelen hoo maar en maandag gewoon weer een dag dienst!!! Denk dat je me op kan wegen hihihi :')

Slaap lekker allemaal, óffff een fijne dag toegewenst :P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 08:02

Nou dat wordt wat voor jou Kayleigh om op te staan maandagochtend, zou toch maar iets eerder wakker worden vandaag..........

Zo wasje in de machine en nog 3 te gaan........... nu even lekker rustig bijkomen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:05

guten morgen
3 graden en het heeft iets gevroren vannacht, plasjes water op de grond zijn bevroren.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 10:35

morge, zo lekker brunche is verassing voor me zus en ar, ar kan hetniet uitstaan dat hij het niet wist hihi.

lekker bezig kay haha, dat wordt een lange dag maandag.

Ik ben optijd (12u naar bed gegaan) en er half 10 uitgekomen was heerlijk net even een artikel gelezen (huiswerk) nu weer fris en fruitig

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:11

Haha, Kaar! Je kan vast wel een flinke rit maken met een stief stukkie galop, is goed voor de conditie. Je mag wel beginnen met de opbouw. En vergeet je eigen conditie niet! Dat wordt weer fietsen naar Den Haag, anders val je straks van vermoeidheid van je brave knol! :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 14:14

en toen sneeuwde het weer, getver

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:49

Jetta schreef:
Haha, Kaar! Je kan vast wel een flinke rit maken met een stief stukkie galop, is goed voor de conditie. Je mag wel beginnen met de opbouw. En vergeet je eigen conditie niet! Dat wordt weer fietsen naar Den Haag, anders val je straks van vermoeidheid van je brave knol! :+

Nee Kaartje gaat niet meer fietsen naar Den Haag, dat gedeelte is een mooie herinnering en dat wilde ik graag zo houden.

Vandaag weer een buitenritje gemaakt, hele weg weer voorop gelopen en gedraafd. Als straks het mooie weer eraan komt en de ruiterpaden weer een beetje goed zijn richting schiedam dan gaan we een galopje doen, niet op de schelpenpaden.......

En Anietje, alweer een beetje uitgebuikt?

Amanda, ben jij nou niet eens een keer uitgeleerd?