Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Heerlijk buitenritje gemaakt en Blando was ondanks de wind best braaf en er voor het eerst weer op na de vorstperiode. Heel eng groot wit vliegtuigje tegenkomen op de terugweg en hij ging in zijn achteruit haha maar met wat aansporen en de tikje met de zweep ging hij al snuivend en dribbelend en zelfs voorop er toch langs. Onderweg besloot ook iemand om even een kettingzaag aan te zetten waardoor Blando tijdens het draven even in de galop schoot maar bovenop het paard voor me botste en ikke op half op zijn nek belandde maar verder ging het goed. Ben weer supertrots op mijn knollie en op mezelf.............
spettertjuh schreef:Haha als ik een half uurtje galoppeer buiten dan loopt hij helemaal niet meer ben ik bang..............
Ik weet niet hoe het met Spetter is, heb Linda niet meer gesproken na half december................
Jetta schreef:Haha, Kaar! Je kan vast wel een flinke rit maken met een stief stukkie galop, is goed voor de conditie. Je mag wel beginnen met de opbouw. En vergeet je eigen conditie niet! Dat wordt weer fietsen naar Den Haag, anders val je straks van vermoeidheid van je brave knol!