Me pws presentatie ging goed! Heel rustig en duidelijk me verhaaltje gedaan, dat andere meisje was veel meer gespannen en ging ook echt snel en daardoor minder duidelijk. Maargoed sowieso wel een voldoende en ik ben dr nu van af
Toch mooi hoe zo een rot begonnen middag toch zo positief kan eindigen Kan ik mooi met een tevreden gevoel me bedje in Net me broertje ook nog geholpen met ze wiskundehuiswerk haha heerlijk!!!
Fijn Ella dat zo goed ging!! Fijn he als je er dan vanaf bent
Ik had vorig jaar ook pws, maar geen grote presentatie omdat weet ik niet eens meer, uiteindelijk alleen voor me begeleider en nog een vakdocent gepresenteerd en we hadden een 8 was ik toen ook zo blij mee... Uiteindelijk bleek dat ook een groot deel van mn redding te zijn geweest op me centraal(stond me combi-cijfer een 8 waardoor ik slaagde )
Nou ik gaat nu lekker slapen, morgen om half 7 gaat me wekker weer trusten
Toch nog maar een dagje thuis voel me echt beroerd wil zaterdag wel beter zijn dan gaan we op vakantie. Vanmiddag wel gewoon naar de paarden want het is de laatste keer dat ik Ferro doe, hij gaat verhuizen
Hij gaat naar een andere goedkopere st en dat is te ver weg voor me. Volgende week zondag gaat hij al weg dus vandaag is me laatste keer met hem omdat ik volgende week zelf weg ben. Gally blijft wel maar die gaat binnekort de hengstenwei op dus ik heb een paar maanden lang alleen maar Fay.
jammer ella, maar je hebt fee gelukkig nog kan je daar lekker mee aan de slag.
ik ben al weer vrij vandaag t lekker lui zijn. en dan morgen herkansing, en dan vakantie kan ik lekker vaak naar faron. hopen dat het lekker weer word in de vakantie!
Ja ik heb Fay nog idd ga kijken of ik kan regelen dat ik haar in die zomer maanden dat Gally op het land staat 2x in de week kan doen. Gally gaat van april tot oktober ofzo het land op dus dat zal wel een grote vent zijn als hij terug komt! Ga wel paar keer bij hem kijken met Cynthia Het is niet dat ik Ferro nooit meer zie ofzo ga dr nog wel paar keer heen in weekenden als ik niks te doen heb of als ik een keer heel vroeg uit ben ofzo. En als hij ingereden is mag ik ook nog steeds komen rijden enzo maar kan dr nou gewoon niet zo vaak meer heen. Vind het echt jammer want ik heb al heel wat vertrouwen enzo gewonnen hij hinnikt de laatste tijd elke keer naar me als ik de stal in kom en nu gaat hij ineens weg...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-02-11 13:02
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt
beterschap! je moet wel beter zijn volgende week he?
Vandaag lekker even buitenri gemaakt en me moeder opo de fiets mee, Hartslag was ge;ijk een stuk lager had ik het idee! ik had gewoon 74 !!! in stap dat is dus erg laag voor haar doen xd Terugweg niet meer, maar toen midden in het bos ging ik even stilstaan en ze zat bijna direct onder de 60!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 17-02-11 19:25
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt