Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:En jij Xan, ook zin in het weekend?
xan schreef:Tytje schreef:En jij Xan, ook zin in het weekend?
En dan dit weerbericht !!!!!
AMSTERDAM - Het KNMI verwacht dat het tot aan Koninginnedag prachtig lenteweer blijft in Nederland.
Voor het komende weekeinde voorspelt het weerstation veel zon en temperaturen tot twintig graden.
© NU.nl/Els BaxVolgende week houdt het mooie weer aan: tot aan Koninginnedag stijgt het kwik overdag geregeld tot twintig graden.
De komende dagen kan het 's nachts nog flink koud worden, met temperaturen die zelfs het vriespunt kunnen aanraken.
Na vrijdag wordt het ook 's nachts warmer. Omdat er weinig wind staat betekent dit ideaal terrassenweer, of voor fanatiekelingen wellicht zelfs strandweer
Heerlijk dus.
Shenavallie schreef:Ik moet even wat grappigs vertellen!
Vanmorgen had Wesley weer eens een Antilliaans klokje om, want hij schoot niet op. Daardoor vergat hij zijn thee ook nog eens op te drinken...![]()
W: "Ah joh, dat drink ik vanmiddag wel op".
M: "Getverdemme, dat is toch smerig, koude thee?"
W: "Nee hoor, dat is lekker! Het is gewoon cola, maar dan zonder bubbels en zonder colasmaak".
M: "Dan is het toch niet hetzelfde? Dat zijn twee compleet verschillende dingen".
W: "Ze hebben anders wel allebei een bruine kleur!".
Heerlijke mentaliteit. xan schreef:Tytje schreef:En jij Xan, ook zin in het weekend?
En dan dit weerbericht !!!!!
AMSTERDAM - Het KNMI verwacht dat het tot aan Koninginnedag prachtig lenteweer blijft in Nederland.
Voor het komende weekeinde voorspelt het weerstation veel zon en temperaturen tot twintig graden.
© NU.nl/Els BaxVolgende week houdt het mooie weer aan: tot aan Koninginnedag stijgt het kwik overdag geregeld tot twintig graden.
De komende dagen kan het 's nachts nog flink koud worden, met temperaturen die zelfs het vriespunt kunnen aanraken.
Na vrijdag wordt het ook 's nachts warmer. Omdat er weinig wind staat betekent dit ideaal terrassenweer, of voor fanatiekelingen wellicht zelfs strandweer
Halleluja!!!!!!![]()
Heerlijk dus.
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Ik moet even wat grappigs vertellen!
Vanmorgen had Wesley weer eens een Antilliaans klokje om, want hij schoot niet op. Daardoor vergat hij zijn thee ook nog eens op te drinken...![]()
W: "Ah joh, dat drink ik vanmiddag wel op".
M: "Getverdemme, dat is toch smerig, koude thee?"
W: "Nee hoor, dat is lekker! Het is gewoon cola, maar dan zonder bubbels en zonder colasmaak".
M: "Dan is het toch niet hetzelfde? Dat zijn twee compleet verschillende dingen".
W: "Ze hebben anders wel allebei een bruine kleur!".
Hij kan hier wel komen wonenHeerlijke mentaliteit.
Nee, serieus: dat zou echt het paradijs voor hem zijn!
En zie dat ik al die manege ponys nog ken! Zelfs Oran, maar die was toch eerst van Diana ?
: er heeft een tijdje terug een mop hier op Bokt gestaan over een Belg die wilde schilderen met grondverf (laddertje op, laddertje af). Deze mop had ik de volgende dag meteen aan Wesley verteld, die je letterlijk achter in z'n strot kon kijken van het lachen!
Afgelopen zondag waren Wes en ik in Amsterdam en in het Paleis op de Dam kun je werkelijk prachtige plafondschilderingen zien, die volgens mij (ben niet zo goed in hoogtes/afstanden, dus hang me er niet aan op) zo'n 6 meter boven de grond zijn. Ik liet ontvallen dat ik het toch wel knap vond dat iemand zo kan werken, waarop Wesley heel droog antwoordde: "Ja en dat misschien nog wel met potten grondverf!".
M'n schaterlach resoneerde lekker daar, whoehahaha!
Hackie schreef:Haha, ik zit net op de veldt site te kijken, naar AngieEn zie dat ik al die manege ponys nog ken! Zelfs Oran, maar die was toch eerst van Diana ?
Shenavallie schreef:Hackie schreef:Haha, ik zit net op de veldt site te kijken, naar AngieEn zie dat ik al die manege ponys nog ken! Zelfs Oran, maar die was toch eerst van Diana ?
Klopt, maar zij wilde graag verder en wilde graag Zofie kopen. Haar opa wilde dat ze dan Oran verkocht en dat was het meest gunstig als dat aan Veldt was, zodat er met de aanschafprijs van Zofie wat geregeld kon worden.

xan schreef:Ik heb vanmiddag toch nog ontzettend lekker in de kinderles van Mntj meegereden.
Had ik niet gedacht, ik dacht ga hem maar even zijn benen laten strekken, maar Mntj dacht daar anders over.
Ha ha ik mag niet meer sloffend de bak door.
Resultaat: superlekker gereden
Nicole1995 schreef:Voor iedereen die zilverwater wil hebben.Ik ben meer tijd en qua onkosten meer kwijt met het maken van zilverwater dan de 5 euro die ik er voor vroeg,voor degene die het willen hebben ik vraag er nou 7.50 voor dan ben ik uit de kosten.