What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 23:56

bah kan begrijpen dat mensen moordneiging hebben (ik had ze vanavond bijna ook).
Heb er zo de pest over in, wat kunnen mensen (en een in het bijzonder) ook hardleers zijn en niet van hun fouten leren of zou het nou treiteren zijn.
Maar vooral ook het achterbakse, oh als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.....

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 07:29

Tytje schreef:
We kunnen de 2-paards trailer lenen, Val liep er zo in die schat.

Da's fijn om te weten. :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 07:30

Tytje schreef:
En jij Xan, ook zin in het weekend?

Ik heb er heel veel zin in.
Ik hoop dat ik dit weekend een puntje kan rijden, dan is het weekend helemaal geslaagd.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 12:59

Ik moet even wat grappigs vertellen!

Vanmorgen had Wesley weer eens een Antilliaans klokje om, want hij schoot niet op. Daardoor vergat hij zijn thee ook nog eens op te drinken... 8-)
W: "Ah joh, dat drink ik vanmiddag wel op".
M: "Getverdemme, dat is toch smerig, koude thee?"
W: "Nee hoor, dat is lekker! Het is gewoon cola, maar dan zonder bubbels en zonder colasmaak".
M: "Dan is het toch niet hetzelfde? Dat zijn twee compleet verschillende dingen".
W: "Ze hebben anders wel allebei een bruine kleur!". :+

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:36

haha geweldig die Wesley, die maakt gewoon nergens een probleem van.
Wel zo handig.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:47

Tytje schreef:

En dan dit weerbericht !!!!!

AMSTERDAM - Het KNMI verwacht dat het tot aan Koninginnedag prachtig lenteweer blijft in Nederland.
Voor het komende weekeinde voorspelt het weerstation veel zon en temperaturen tot twintig graden.

© NU.nl/Els BaxVolgende week houdt het mooie weer aan: tot aan Koninginnedag stijgt het kwik overdag geregeld tot twintig graden.

De komende dagen kan het 's nachts nog flink koud worden, met temperaturen die zelfs het vriespunt kunnen aanraken.

Na vrijdag wordt het ook 's nachts warmer. Omdat er weinig wind staat betekent dit ideaal terrassenweer, of voor fanatiekelingen wellicht zelfs strandweer

Heerlijk dus. 8-)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:54

Voor iedereen die zilverwater wil hebben.Ik ben meer tijd en qua onkosten meer kwijt met het maken van zilverwater dan de 5 euro die ik er voor vroeg,voor degene die het willen hebben ik vraag er nou 7.50 voor dan ben ik uit de kosten.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 18:57

xan schreef:
Tytje schreef:

AMSTERDAM - Het KNMI verwacht dat het tot aan Koninginnedag prachtig lenteweer blijft in Nederland.
Voor het komende weekeinde voorspelt het weerstation veel zon en temperaturen tot twintig graden.

© NU.nl/Els BaxVolgende week houdt het mooie weer aan: tot aan Koninginnedag stijgt het kwik overdag geregeld tot twintig graden.

De komende dagen kan het 's nachts nog flink koud worden, met temperaturen die zelfs het vriespunt kunnen aanraken.

Na vrijdag wordt het ook 's nachts warmer. Omdat er weinig wind staat betekent dit ideaal terrassenweer, of voor fanatiekelingen wellicht zelfs strandweer

Heerlijk dus. 8-)

lekker hoor

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:08

Shenavallie schreef:

Vanmorgen had Wesley weer eens een Antilliaans klokje om, want hij schoot niet op. Daardoor vergat hij zijn thee ook nog eens op te drinken... 8-)
W: "Nee hoor, dat is lekker! Het is gewoon cola, maar dan zonder bubbels en zonder colasmaak".
M: "Dan is het toch niet hetzelfde? Dat zijn twee compleet verschillende dingen".

Hij kan hier wel komen wonen :+ Heerlijke mentaliteit.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:09

xan schreef:
Tytje schreef:

Halleluja!!!!!! +:)+
Heerlijk dus. 8-)

+:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:13

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Hij kan hier wel komen wonen :+ Heerlijke mentaliteit.

Dat zou hij vast heeeeeeeeeeeeeel graag willen en het liefst de hele dag in z'n blote billen (oeps, rijmt ook nog, ha ha) :+ Nee, serieus: dat zou echt het paradijs voor hem zijn! :D 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:15

Kreeg vanmiddag een mailtje van degene die het tennisgebeuren coördineert, dat er twee spelers morgen niet bij de wedstrijd zijn en of we iemand anders kunnen inzetten. De eerste zou geblesseerd zijn en de tweede moest "ineens" naar een feestje. Laat de eerste nou een vriendje van Wesley zijn en laten ze nou de hele avond (nu nog) samen buiten aan het voetballen zijn.... }:0

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:24

Haha, ik zit net op de veldt site te kijken, naar Angie :+: En zie dat ik al die manege ponys nog ken! Zelfs Oran, maar die was toch eerst van Diana ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:27

Oh ja, er schiet me nog wat te binnen over een uitspraak van Wes :D : er heeft een tijdje terug een mop hier op Bokt gestaan over een Belg die wilde schilderen met grondverf (laddertje op, laddertje af). Deze mop had ik de volgende dag meteen aan Wesley verteld, die je letterlijk achter in z'n strot kon kijken van het lachen! :D Afgelopen zondag waren Wes en ik in Amsterdam en in het Paleis op de Dam kun je werkelijk prachtige plafondschilderingen zien, die volgens mij (ben niet zo goed in hoogtes/afstanden, dus hang me er niet aan op) zo'n 6 meter boven de grond zijn. Ik liet ontvallen dat ik het toch wel knap vond dat iemand zo kan werken, waarop Wesley heel droog antwoordde: "Ja en dat misschien nog wel met potten grondverf!". :+ M'n schaterlach resoneerde lekker daar, whoehahaha! :D 8-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:28

Hackie schreef:
Haha, ik zit net op de veldt site te kijken, naar Angie :+: En zie dat ik al die manege ponys nog ken! Zelfs Oran, maar die was toch eerst van Diana ?

Klopt, maar zij wilde graag verder en wilde graag Zofie kopen. Haar opa wilde dat ze dan Oran verkocht en dat was het meest gunstig als dat aan Veldt was, zodat er met de aanschafprijs van Zofie wat geregeld kon worden. ;)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 19:35

Shenavallie schreef:
Hackie schreef:

Klopt, maar zij wilde graag verder en wilde graag Zofie kopen. Haar opa wilde dat ze dan Oran verkocht en dat was het meest gunstig als dat aan Veldt was, zodat er met de aanschafprijs van Zofie wat geregeld kon worden. ;)

Ah oke. Was dat die vos? Zip had geen bles en Zofie wel ?

Weetje nog dat je voor Wesley Luca had gehuurt, en dat ik er toen op ging 'rijden'

Oh, dat was erg grappig :Y)

2 jaar later :

Afbeelding

Dit is de wandelpony hoor, maar voor de foto was ik er even opgekropen haha.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 21:16

Geweldig!!!!! Je kan mee-wandelen, whoehahahaha! :+

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 00:37

Erg he :o

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 16:33

Rustig :z :Z :z :Z

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 16:35

Ik heb vanmiddag toch nog ontzettend lekker in de kinderles van Mntj meegereden.
Had ik niet gedacht, ik dacht ga hem maar even zijn benen laten strekken, maar Mntj dacht daar anders over :D.
Ha ha ik mag niet meer sloffend de bak door.
Resultaat: superlekker gereden +:)+

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:33

xan schreef:
Ik heb vanmiddag toch nog ontzettend lekker in de kinderles van Mntj meegereden.
Had ik niet gedacht, ik dacht ga hem maar even zijn benen laten strekken, maar Mntj dacht daar anders over :D.
Ha ha ik mag niet meer sloffend de bak door.
Resultaat: superlekker gereden +:)+

je dacht zelf ff lekker te tuffen he.
lees een paar regels terug.
zou wel leuk zijn als ik een puntje rij.....
dan moet je wel trainen en niet sloffen. hahaha.
hij liep erg lekker.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:33

fijn nicol dat je mee kan.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:36

Nicole1995 schreef:
Voor iedereen die zilverwater wil hebben.Ik ben meer tijd en qua onkosten meer kwijt met het maken van zilverwater dan de 5 euro die ik er voor vroeg,voor degene die het willen hebben ik vraag er nou 7.50 voor dan ben ik uit de kosten.

wil evengoed heel graag mijn fles hebben hoor nicole!!! ik ben er helemaal door, zou je de fles in mijn kastje willen zetten. ik stuur mijn code ff via een pb-tje aan je door. dan kunnen we weer verder spuiten!!! ik betaal je zo snel mogelijk! thanx! pas je op dat ze je niet op pakken hihi. straks denken ze dat je een drugs farm hebt whahahahahahaha

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:36

hoi san heb maandag geen lessers. buitenritje hahaha.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 17:47

hahaha, als ik kon, zou ik heel graag willen! na kootwijk gaan we zeker een xtje samen zonder de kids!!!!!